banner31
banner15

Sigorta sektöründe dijital dönem başladı

Sigorta sektörün de artık teknoloji temel belirleyici oldu. Sektörün geleceğinin dijital dünyadan geçeceğini kaydeden Arslan Sigorta İş Geliştirme Müdürü Murat Kılıç, “Ana akım teknolojiler sigortacılık sektörünün geleceğinin rotasını belirliyor” dedi.

Sigorta sektöründe dijital dönem başladı

Sigorta sektörün de artık teknoloji temel belirleyici oldu. Sektörün geleceğinin dijital dünyadan geçeceğini kaydeden Arslan Sigorta İş Geliştirme Müdürü Murat Kılıç, “Ana akım teknolojiler sigortacılık sektörünün geleceğinin rotasını belirliyor” dedi.

Şamil DAŞDEMİR
Şamil DAŞDEMİR
31 Ağustos 2017 Perşembe 19:36
Sigorta sektöründe dijital dönem başladı

 Sigorta sektörün de artık teknoloji temel belirleyici oldu. Sektörün geleceğinin dijital dünyadan geçeceğini kaydeden Arslan Sigorta İş Geliştirme Müdürü Murat Kılıç, “Ana akım teknolojiler sigortacılık sektörünün geleceğinin rotasını belirliyor” dedi.
     Sigortacılık alanında kapsamlı ve kaliteli hizmet anlayışıyla öne çıkan Arslan Sigorta’nın İş Geliştirme Müdürü Murat Kılıç Türkiye’de sigortacılık sektöründe teknolojinin etkilerini değerlendirdi.

     Dünyada başlatılan çeşitli teknolojik akımların tüm sektörleri olduğu gibi sigortacılığı da yakından etkilediğine dikkat çeken Kılıç, “ Sigortacılık sektörü doğası gereği yavaş hareket eden bir sektördür. Süratten ziyade güvenli adımları tercih eder. Ancak teknoloji başta olmak üzere dünyada başlatılan çeşitli akımlar kuşkusuz tüm diğer sektörlerde olduğu gibi sigorta endüstrisinde de değişime neden olmaktadır. Özellikle son dönemlerde alternatiflerin ve rekabetin artması, ürün ve hizmetlerde doygunluk, müşteri beklentilerinin yükselmesi gibi pek çok neden biz sigortacıları teknoloji alanında daha atak kararlar almaya yöneltti ” dedi.

Sosyal medya artık sigortanın da kapsama alanında
     Marka kimliği ve müşteri etkileşimi açışından sosyal medyanın sahip olduğu önemli işleve değinen Kılıç, yaptığı açıklamada şunları söyledi;
     “Marka kimliğinin öne çıkması açısından sosyal medya platformları büyük bir işleve sahip. Günümüz müşterisi artık internetin sağladığı olanaklarla markalar hakkında çok daha hızlı aramalar yapabiliyor ve markalar hakkında deyim yerindeyse kamuoyu oluşturabiliyor.

     Markaların ve işletmelerin bugün müşteri karşısındaki avantajı da aynı şekilde sosyal medyayı etkin kullanma güçleriyle ilintili. Biz sigortacılar ve sektörümüz,  bugün sosyal medyayı müşterileriyle bir temas noktası olarak kullanıyoruz. Ürün ve hizmet tanıtımı, hatta satış olanakları için de sosyal medya artık sigorta sektörünün kapsama alanında yer alıyor”.

Kaynak: Ticaret Gazetesi

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

banner34

banner1

banner2