banner73

NN Hayat ve Emeklilik, acentelerini dinliyor

banner124

NN Hayat ve Emeklilik, görüş ve önerilerini dinlemek amacıyla acenteleriyle Mardin’de buluştu. Yeni hedef ve kampanyaların da konuşulduğu konseyde, üst düzey yöneticiler ve acente sahipleri bir araya gelerek geçtiğimiz 9 ayı değerlendirdi ve tarihi şehir Mardin’i ziyaret etti.

NN Hayat ve Emeklilik, acentelerini dinliyor
banner92
banner136

NN Hayat ve Emeklilik’in üçer aylık periyodlarla gerçekleştirdiği acenteler toplantısının üçüncü ayağı, Türkiye’nin tarih zengini şehri Mardin’de yapıldı. Mardin’in tarihi dokusu ve eşsiz lezzetleriyle motivasyon sağlayan ekip, yılın ilk 9 ayını değerlendirip piyasaya yeni sürülecek ürünleri hakkında konuştu.

5-6 Ekim tarihlerinde gerçekleştirilen ‘Acente Konseyi’ne 14 acente temsilcisi katıldı. Konseyde Ürün Geliştirme ve Ürün Yönetimi Müdürü Melek Kurt, Kasım ayında satışa çıkarılacak olan yeni hayat ürününün tüm detaylarını anlatarak acentelerin görüşlerini dinledi. Yeni ürünlerin ön plana çıkarıldığı ekip toplantısında fon performansları, müşteri hizmetleri ve müşteri memnuniyeti gibi konular da tartışıldı.

Acente Satış Müdürü Özcan Köseoğlu, 2018 yılının kalanında düzenlenecek kampanyalarla ilgili bilgi verdi ve acentelerin görüşlerini aldı. Köseoğlu, “NN Hayat ve Emeklilik olarak Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veriyor, bu sebeple acente toplantılarımızı da ülkemizin farklı noktalarında gerçekleştiriyoruz. Böylece motivasyonumuzu Türkiye’den, gücümüzü değişime hızlıca ayak uyduran ve birbiriyle uyumlu çalışan ekip yapımızdan alıyoruz. Toplantılarımızda acentelerimizin görüş ve önerilerini dinliyor; yeni konularımızı ele almanın yanı sıra, geçirdiğimiz periyodu değerlendiriyor ve hedeflerimize ne kadar yaklaştığımızı ölçüyoruz.” dedi.

10.000.000 TL ile geçtiğimiz 15 yılın en iyi BES APE satışının da kutlandığı acente toplantısında, Yatırım Yönetimi Müdürü Cüneyt Yüngül ise, dünyanın büyüyen trendi olan fon danışmanlığı, fon yönetimi ve piyasadaki gelişmelere yönelik bilgi birikimini acentelere aktardı.

Ayrıca toplantıda Müşteri İletişim Merkezi Müdürü Aslı Tiryakioğlu da satışta müşteri memnuniyetinin önemine, acente sahiplerinin bu konuya ilişkin taşıması gerektiği sorumluluğa ve mevzuatlara ilişkin bilgilendirme yaptı.

Acenteler, Türkiye’nin tarih mirası olan ve simge yapıları sayılan Dara Antik Kenti, Nekropolis, Mor Gabriel Kilisesi, Kasımiye Medresesi ve Mardin şehir merkezini de ziyaret ettiler.

YORUM EKLE
banner71
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner81

banner121

banner135

banner63

banner64

banner78

banner120

banner133