banner54
banner58

Geçtiğimiz yıllarda sigorta sektörü yöneticilerimizin diline düşen inovasyon kelimesi bir kaç şirketin dışında aksiyona dönüşmedi. Malesef Insurtech'de aynı durumu görüyorum. Herkesin dilinde ama icraat yok.

'' Insurtech gelecek 5 yılda sektörde yer edinemeyecek, yalnızca gösteriş için bazı toplantılarda ele alınacak '' ne zaman ki işin ehli insanlar ortaya çıkar o zaman elle tutulur projelerle karşı karşıya kalırız...

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
gokhan75 2018-01-12 13:51:26

Insurtech ile teknolojiyi kullanarak müşterilere doğru poliçenin satılması hedeflenmektedir. Mesela linkedin veya facebook hesabını tarayarak müşterinin nasıl bir hayat tarzına sahip olduğu saptanıp, kişiye uygun seyahat sigortası, ferdi kaza sigortası, konut sigortası veya kişisel eşya sigortası (burada en popüler uygulama notebook + fotoğraf makinesi + bisiklet kapsayan 3lü kişisel eşya sigortası) gibi poliçelerin teklifi yapılıyor. Diğer bir uygulama, havalimanlarında sıkça görüyorsunuz, kiosktan check-in yaparken aynı cihazdan seyahat sigortası da satın alabiliyorsunuz, sadece birkaç soruya cevap vermeniz yeterli oluyor. Diğer bir konu telematik kutular, uygulama alanı çok geniş, mesela Aviva Sigorta, o ay içinde skorunu yüksek tutan müşterilere takip eden ay hemen indirim uyguluyor. Tabii ki hız limitlerini aşmamak çok çok önemli. Hız takibi de telematik kutular aracılığı ile yapılıyor. Bence elle tutulur projeler var, yeter ki uygulamak istesinler.

banner56

banner55