banner15

Ford'dan koku hamlesi

Çin’deki tüketiciler araç alacakları zaman koku faktörüne diğer ülkelerdeki tüketicilere kıyasla çok daha fazla önem veriyor.

Ford'dan koku hamlesi

Çin’deki tüketiciler araç alacakları zaman koku faktörüne diğer ülkelerdeki tüketicilere kıyasla çok daha fazla önem veriyor.

26 Temmuz 2017 Çarşamba 15:49
Ford'dan koku hamlesi

Çin’deki tüketiciler araç alacakları zaman koku faktörüne diğer ülkelerdeki tüketicilere kıyasla çok daha fazla önem veriyor. Bu durumu dikkate alan Ford, Çin'deki satışlarını artırmak için 18 koku uzmanını işe aldı. Bu uzmanların tek işi ise yeni üretilen araçları koklayarak kötü kokmadıklarından emin olmak.  

Araştırma şirketi J.D. Power’ın 2016 yılında yayınladığı rapora göre Çinli tüketiciler araç alacakları zaman kokuya aracın motor performansından ve güvenliğinden daha çok daha fazla önem veriyor. 

Uzmanpara

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

banner34

banner1

banner2