İnovasyon ve dijitalleşme kelimelerinin her yerde kullanıldığı bu zamanlarda biran önce faaliyete geçilmeli…

***

Sektörün en büyük sorunlarından biri Türkiye’de sigorta bilincinin olmamasıdır. Gelecekçi kuşakda bunu sağlamak artık geçti ama gençleri yakalamak için çağımız sektöre bir çok nimet sunuyor.

***

Bunlardan biri YOUTUBE…

Öyleki youtube üzerinde takipçi sayısı 4 milyonu geçen genölerimiz var bu gençlerimizin attığı videolar 1 gün içerisinde neredeyse 2 Milyon izlenmeye ulaşıyor. Açıkça belirtmek isterim ben bile bazı Youtube kanallarının hayranıyım istisnasız her gün yeni video var mı diye bakıyor ve izliyorum…

***

Yaşları 10 ila 30 arasında değişen bir izleyici kitlesi var. Kanal sahiplerine de artık meslek sahibi olarak bakılıyor ve bu mesleğin adı: Youtuber…

***

Youtube kanalını şuanda en etkin kullanan Generali Sigorta ve Groupama sigortayı tebrik etmek istiyorum. Bu yeterli mi? değil tabiki, acilen diğer şirketlerinde youtube kanallarını aktif olarak kullanmaları gerekiyor. 

***

Yıllardır kapalı kutu medya yönetimi yapan Sigorta Şirketleri bu youtuberları kullanmalı, gençlere ancak böyle ulaşabilir ve bilinçlendirebiliriz. Maalesef çağımızın gerekliliği… Hala bir kaç sigorta şirketinden başka sigorta şirketi bilmeyen vatandaşlarımız var lütfen bunu unutmayın. Artık körler sağırlar birbirini ağırlar söyleminden kurtulmamız gerekiyor.

Sevgi ve Saygılarımla

Erhan NAVRUZ

Sigorta Haber Online Medya Grubu

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

banner1

banner2