banner128

Fintech girişimi Credit Karma, otomobil sigortası alanında da hizmet sunacağını duyurdu.

banner124

Fintech girişimi Credit Karma, otomobil sigortası alanında da hizmet sunacağını duyurdu.
banner92

Kredi ve finans alanında faaliyet gösteren ABD’li fintech girişimi Credit Karma, otomobil sigortası alanında da hizmet sunacağını duyurdu.

Sigorta sektöründe genişleme kararı alan ünlü fintech girişimi Credit Karma, bundan böyle otomobil sigortası çözümleri de sunacak. Yakın zaman önce mortgage alanında hizmet vermeye başlayan firma, otomobil sigortaları konusunda var olan çözümlerin yetersiz olduğunu, bu alanda hizmet vermek istediğini belirtti. ABD’deki otomobil sigortacılığı sektöründe önemli eksiklikler olduğunu yazılı bir basın bildirisi ile açıklayan fintech girişimi, 80 milyondan fazla olduğunu ifade ettiği kullanıcılarına yeni nesil otomobil sigortası çözümleri sunacağını duyurdu. Firmanın ilk etapta ABD’de, daha sonra ise küresel ölçekte otomobil sigorta hizmetleri sunması bekleniyor.

Yılda yaklaşık 21 milyar dolar otomobil sigortasına harcanıyor

Otomobil sigortacılığı alanında ödenecek olan primler hakkında vatandaşların yeterince bilgilendirilmediğini ifade eden Credit Karmayetkilileri, geliştirecekleri yeni nesil çözümlerle sigorta poliçelerinin daha şeffaf hale geleceğini belirttiler. Credit Karma, ABD’deki yanlış sigorta konusunu otomatik sigorta poliçeleriyle ele almayı hedeflediğini söyledi. Yakın zaman için 80 milyondan fazla olduğunu söylenen üyesine otomobil sigortası hizmetleri sunacaklar.

Credit Karma Kurucusu ve CEO’su Kenneth Lin, “Credit Karma olarak, üyelerimizin ceplerinden çıkan paranın bir kısmını geri koymak için yola açıktık.Son bir yıl içinde “Refinance (Yeniden finanse etmek)” yöntemi ile kullanıcılarımıza 150 milyon dolara yakın tasarruf sağladık. Şimdi de bu yöntemimizi sigorta sektörüne uyguluyoruz. Sadece ABD’de otomobil sigortası için yılda yaklaşık 21 milyar dolar harcanıyor. Üyelerimize basitlik ve şeffaflık getirmenin, onların tasarruf etmelerine yardımcı olacağına inanıyorum” şeklinde konuştu.

Credit Karma Ürün Yönetim Müdürü Rory Joyce, “Otomatik çalışan kredi ve sigorta sistemlerimiz beklentilerimizi aştı. Üyelerimizden gelen bu denli yüksek katılım bizi cesaretlendiriyor. Otomatik sigorta araç sahiplerinin finansal açıdan rahatlamarını sağlayacak bir eklendi” açıklamasında bulundu.

Credit Karma online mortgage işine de eğildi

Online mortgage platformu Approved, yayımladığı resmi blog yazısında ünlü fintech şirketi Credit Karma tarafından satın alındığını açıklamıştı.

Approved İcra Kurulu Başkanı ve Kurucusu Andy Taylor, Credit Karma ile her konuda anlaştıklarını, halihazırda ellerinde bulunan 80 milyon üyeye sunulan hizmetlerin genişletilerek devam edeceği vurgusunu yaptı. Tamamen tüketiciye yönelik dijital mortgage platformu oluşturmak için çalıştıklarını, Credit Karma bünyesine geçerek bu hayallerini daha hızlı ve daha etkili biçimde gerçekleştirebileceklerini ifade etti.

Taylor’a göre, Credit Karma ile güçlerini birleştirmeleri; müşterilerinin işlerini büyütmelerini ve ev sahibi olmak isteyen daha fazla kişiye ulaşmalarını mümkün kılacak. Daha fazla tüketiciye ulaşacaklarını belirten Taylor, anlaşma şartları hakkında bilgi vermedi.

Mortgage işlemleri mobil cihazlarla yapılabiliyor

Credit Karma tarafından satın alındıklarını resmi blog sayfasında açıklayan Approved İcra Kurulu Başkanı ve Kurucusu Andy Taylor, kaleme aldığı yazıda şu ifadelere yer verdi:

“Approved firmasını hayata geçirirken, kredi talebinde bulunanların, kredi sağlayıcılarla herhangi bir iletişim kurmalarına gerek kalmadan, hayallerindeki evleri bulmalarına imkan sağlamak istedik. Üstelik tüm bu işlemleri mobil cihazlar üzerinden kolay biçimde gerçekleştirmelerini hedefledik. Sonra kendimize sorduk: Tüketiciler, yüksek meblağlarla satın aldıkları ve hayatlarını değiştirecek evlere erişirken neden daha fazla müşteri deneyimi edinemesinler? Yaklaşık 5 milyar dolarlık kredi kaynağı oluşturduktan sonra teknolojimiz de gelişti. Kredi vermenin yanı sıra, zaman içinde kredi başvuruları ve dokümanlar konusunda şeffaflık ve kolaylık da sağlamaya başladık.”

YORUM EKLE
banner71
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner81

banner121

banner63

banner64

banner78

banner120