banner128

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi'nden yeni hizmet!

banner124

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi, rehberlik işletmecilerinden Pluss Telekom ile yeni bir işbirliğine giderek "11890 Çağrı Merkezi" hizmetini başlattı.

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi'nden yeni hizmet!
banner92
banner136

11890 Çağrı Merkezi aracılığı ile vatandaşların "araç hasar, araç detay, değişen parça, trafik ve kasko poliçe, kaza tespit tutanağı, hasarı ödeyecek sigorta şirketi ve vefat edenlere ait hayat poliçesi" bilgilerine, kolayca ulaşabilmeleri hedeflenmiştir. Vatandaşların cep telefonlarından ve sabit hatlarından 11890 Çağrı Merkezine ulaşabilecekler. 11890 Çağrı Merkezinin 1 Ekim 2018 tarihinde faaliyete geçmesinin ardından 2019 yılı sonuna kadar 400 kişilik istihdam sağlaması hedefleniyor.

11890 Çağrı Merkezi aracılığıyla Araç Hasar Kaydı Sorgulama
Plaka ile Araç Hasar Kaydı Sorgulama Nasıl Yapılır? Sahibi olmak istediği aracın hasar geçmişini öğrenmek isteyenlerin kullanabileceği en kolay yollardan birisi de 11890 Çağrı Merkezini aramak. 2018 Ekim ayı içerisinde hizmete sokulan 11890 Alo Hasar Sorgulama servisiyle araç hasar kaydı sorgulama işlemini gerçekleştirmek oldukça kolay. 11890 numarasını aradığınızda karşınıza çıkan Hasar Danışmanınız sizden sorgulamak istediğiniz aracın plakasını veya şaşi numarasını alarak sorgulama yapıyor ve sonucu size okuyor. Buna ek olarak dilerseniz kendi cep telefonunuza veya belirteceğiniz başka bir cep telefonuna sorgulama sonucunu ücretsiz olarak SMS ile iletiyor.

Aracın marka ve modeli, hangi illerde tescilinin olduğu, trafiğe çıkış tarihi...
Araç Detay Sorgulaması Çağrı Merkezi Hizmeti ile dilediğiniz aracın marka ve modelini, hangi illerde tescilinin olduğunu, kasko bilgilerini, trafiğe çıkış tarihini, plaka değişimi olup olmadığını, araç türündeki değişim listesini, son sahip bilgisini ve süresini öğrenebilirsiniz. Hasar kaydı olan araçlar için ayrıca Değişen Parça Sorgulaması Hizmeti de alabilirsiniz. Dilediğiniz aracın geçmişte değişen parçalarını, parçaların orijinal olup olmadığını, parçanın kaç adet olduğunu, kaza tarihini, tamirat anındaki kilometre bilgisini, toplam değişen parça tutarını, toplam işçilik tutarını öğrenebilirsiniz.

Kasko yaptırılmayan dönem bilgilerini öğrenebilirsiniz
11890 Çağrı Merkezi ile ayrıca Kaskosuz Dönem Sorgulaması Hizmeti de alabilirsiniz. Dilediğiniz aracın trafiğe çıkış tarihini ve trafiğe çıkış tarihinden bugüne kadar kasko yaptırılmayan dönem bilgilerini öğrenebilirsiniz. Bu hizmetlere ek olarak hasarı ödeyecek şirket sorgulaması, poliçe sorgulaması, tutanak sorgulaması ve vefat eden için hayat poliçe sorgulaması hizmetlerini de alabilirsiniz.

YORUM EKLE
banner71
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner81

banner121

banner135

banner63

banner64

banner78

banner120

banner133