banner73

Sigorta şikayetinizi dinleyen birileri yoksa çözüm burada; Sigortasikayet.com.tr...

banner124

Sigorta şikayetinizi dinleyen birileri yoksa çözüm burada; Sigortasikayet.com.tr...
banner92

"Sigortasikayet.com.tr" Türkiye'de AB  standartlarında tüketici bilincinin yerleşmesi için Eylül 2018’de kurulmuş, "Tüketici Hakları"nın tüm bilgilerine ulaşabileceğiniz, aldığınız ürün ya da ürünler hakkındaki şikayetlerinizi ilgili kuruluşlara / firmalara iletilebileceğiniz bir sosyal medya portalıdır.

Hedefimiz güven esasları çerçevesinde tatmin edici çözümler üretmek ve üretimin doğal denetleyicisi olan tüketiciye "Şikayet veya Takdir Etme" fırsatı vermektir.  "Sigortasikayet.com.tr" portalında, tüketicilerin şikayetleri, çözümleri yer almaktadır. Sitemizde ayrıca, tüketici araştırmaları, anketleri de yer almaktadır.

Çalışma Mantığı;

Sitemize eklenen tüketici şikayetleri yayınlanmadan önce firmaların "müşteri ilişkileri departmanı"na iletilir.

Firma yetkililerince, şikayet ya da şikayetlerle ilgili gönderilen "olumlu" ya da "olumsuz" açıklamalar (maksimum beş iş günü sonunda) varsa şikayetinizle birlikte, yoksa sadece şikayetiniz sitemizde yayınlanır.

Şikayet edilen firma, portalımızın eğer "kurumsal üye"si değilse, şikayetiniz "editör"ün onayından sonra ilgili firmaya (ulaştırılabilirse) iletilerek, sitemizde yayına konulur.

Kurumsal üye olmayan firmalar, haklarındaki tüm şikayetlere dilediği zaman yanıt verebilir.

Bireysel üyelerin tüm bilgileri, onay vermedikleri sürece üçüncü şahıslara (savcılıklar ve mahkemeler hariç) verilmez.

"Sigortasikayet.com.tr" kısaca "TÜKETİCİ - ÜRETİCİ İLETİŞİM KÖPRÜSÜ"dür.

YORUM EKLE
banner71
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner81

banner121

banner63

banner64

banner78

banner120