Quick Sigorta, Antalya'da Acenteleri Ile bir araya geldi...

Antalya Akra Otel'de düzenlenen toplantıya Antalya Bolgesi'nden yaklaşık 100 acente katildi. Toplantıda Maher Holding CEO su Levent Uluçeçen, Sigorta alanında yapacakları yatırımlardan ve sektör tarafından büyük ilgi gören Kefalet Sigortası ile ilgili bilgi verip acentelerin sorularını cevapladı.

Quick Sigorta, Antalya'da Acenteleri Ile bir araya geldi...

Levent Uluçeçen, teminat mektubu yerine kullanılabilen Kefalet Sigortasi'nın tüm acenteler için önemli bir urun olduğunu belirterek, " Bü yeni ürün sizlerin çalışmalarına büyük katkıda bulunacak. Büyük bir ilgi var. Hergün yüzlerce başvuru alıyoruz. Bu konuda uzmanlaşmış bir ekibimiz var ve yoğun bir tempoda çalışıyoruz. Taleplerinizi online olarak yapabilirsiniz. Yıllardır bankacıların sigortacılık alanında faaliyet göstermesine eleştiri getiriliyordu simdi ise bizler biraz o alana giriyoruz" dedi.

Uluçeçen ardından Quick Sigorta'nın kuruluş süreci ve çalışma anlayışı konusunda bilgi verdi ve acentelerin sorularını cevapladı.

SOSYAL MEDYA DA GERÇEK SIZ OLUN, ROL YAPMAYIN...

Quick Sigorta Iletişim ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dr. Ismail Kizilbay ise acentelere dijital ortamda yapacakları pazarlama ve tanıtım çalışmaları konusunda bilgi verdi. Kizilbay, bu alanda yapılacak çalışmaların mutlaka acente bünyesinden yönetilmesi gerektiğini belirterek, " Bir ajans ile anlaşıp her ay belli bir bütçe harcayarak burada yol almak mümkün değil. Sizler birer iletişim ustası olarak kendinizi bu ortama taşımanız lazım. Gerçek olun, yapay bir yaklaşım ile başarılı olmanız mümkün değil. Bu ortam rol yapacağınız bir sahne değil.

Özgün içerik üretin, tüketicilerin gerçekten ilgisini çekecek ve onlara faydalı olacak bilgileri video ve fotoğraflar ile anlatın. Artık cep telefonları çok gelişti. Tüm bu çalışması cep telefonu ile yapabilirsiniz" dedi.

DIJITALIM DEMEKLE OLMUYOR...

Quick Sigorta Acenteler Direktörü Halil Alaeddinoglu ise Quick Sigorta'nın kuruluşundan bugüne kadar yaptığı çalışmaları aktardı. Alaeddinoglu, acenteler için geliştirilen dijital platformların ayrıntılarını anlatarak, "Tüm is süreçlerini dijital ortama aktarıyoruz. Bu sizlerin işlerinin daha hızlı ve rahat gerçekleşmesini sağlayacak. Eski alışkanlıkları değiştirmek gerekiyor. Telefon ile konuşmak, telefon ile ulaşılabilir olmak övünülecek bir durum değil. Aksine dijital yaklaşımı sadece bir reklam malzemesi olarak gördüğünüzü ve gerçek bir değişime çok uzak olduğunuzu gösterir. Önemli olan en gelişmiş teknoloji ile en düşük maliyet ile is süreçlerini yönetmektir. Hem "ben dijitalim" demek hemde 50 yıl öncesinin telefona dayanan is sürecine övgüde bulunmak sadece yerinde saymaktır. Her yeni teknoloji her yeni yaklaşım ancak gerçek anlamda uygulandığında bir anlam kazanır" dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER