banner437

banner410

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner465

Turusan BAĞCI; SİGORTA SEKTÖRÜN'DE PAZARLAMA'NIN EKSİKLİĞİ

Acenteler etkili bir satış ekibi olarak pazarda ciddi anlamda ürün satışı  yapıyorlar. Şirketler de Aracılara ürün satmak sattırmak ile ilgileniyorlar.

banner345
ACENTE 20.09.2017, 20:01 20.09.2017, 20:07
Turusan BAĞCI; SİGORTA SEKTÖRÜN'DE PAZARLAMA'NIN EKSİKLİĞİ
banner346
banner414

Acenteler etkili bir satış ekibi olarak pazarda ciddi anlamda ürün satışı  yapıyorlar. Şirketler de Aracılara ürün satmak sattırmak ile ilgileniyorlar. Etkin bir pazarlama ekibi bunu bilen yönetim yoksa, geri planda satış ekibini anlamadan çalışmalarına devam ederse her daim pazarlama ekibi ve satış ekibi Merkez ve saha kavga edip bir kısır döngü içinde kalacaklardır. Pazarlama ve satış örgütleri uyumlu olmaz etkin ve verimli çalışmadan kavga devam ederse sonuç başarısızlık olacaktır.

Firma kârlılığını arttıran en önemli bölümlerden bir tanesi pazarlamadır. Bir şirketin kişilerin pazarlama yapabilmesi için satış aşamalarından geçmesi, Bu aşamaları çok başarılı geçmesi ve burayı iyi bilmesi lazımdır. Yani satış yapmamış satışta başarılı olmamış kişilerin satışı anlaması, yaratıcı olması ve iyi pazarlama yapması dolayısıyla şirket kârlılığını artırması mümkün değildir.

Pazarlama aslında yaratıcılıkla birebir ilişkilidir. Çok başarılı bir satış geçmişiniz varsa, Etkin ve yaratıcı iseniz başarılı pazarlamacı olabilirsiniz.

Her gün masa başında bilgisayarın karşısında oturursak yaratıcılığımızı öldürür ve yeni bir şey üretmemiz mümkün olmaz. Zaman içerisinde merkez ofis yöneticiler pazarlama departmanları ve grupları sadece toplantılar yapan aslında hiçbir şey yaratmayan maliyet yaratan kişiler gruplar halinde geliyorlar.

Pazarlama departmanlarının sahayı anlamak daha yaratıcı ve inovatif olması için zamanlarının %80 ini sahada geçirmek zorundadırlar.

Herkes acente olmak istiyor herkes satış müdürü pazarlama müdürü hatta sigorta şirketlerinde genel müdür yardımcısı genel müdür olmak istiyor, çok fazla satmak iyi kazanmak iyi maaş şartlar istiyor.

Elinde çanta alıp dolaşılmış hiçbir ürün satmamış bunda da başarılı olamamış birinin pazarlama yapması mümkün değildir.

Pazarlama çalışmaz ve yaratıcılık öldüğünde aynı ürünü aynı şartlarda ve aynı şekilde aynı tip müşterileri götürmeye başlıyoruz. Bu devam ettikçe belli zaman içerisinde rakipler de aynı şeyi yapmaya başladığında artık müşterilerde sıkılmaya başlıyor olay nereye geliyor müşterinin tek silah olan fiyata. Konu fiyat pazarlığına gelirse fiyat indirimleri başlar. Bu başladıktan sonra fiyatlar yavaş yavaş düşmeye başladıktan sonra kârlar gider büyük zarar başlar şirketler Acenteler neredeyse iflas noktasına gelir yönetimler sorgulanmaya değiştirilmeye başlanır.

Bununda ana nedeninin rakipler veya başkası olduğu düşünülür ve söylenir. Halbuki değildir pazarlama gerçek misyonunu yapmadığındandır.

İndirim yap yap en ucuz ürünü ara ve sunmaya çalış sonunda kimse para kazanamaz.

Sigorta Şirketleri ve Acenteler ürün ve hizmette farklılaşmadıkça sadece fiyat odaklı oldukça kaybetmeye devam edeceklerdir. Birlikte güvene dayalı hareket etmek geleceğimiz için şarttır.

Sigorta Şirketlerinde Acentelerde satış ve pazarlamanın farkı iyi anlaşılıp etkin ve verimli pazarlama yapılmadığı sürece sadece tek düze kopya satışlar yapılarak büyümemiz başarmamız mümkün değildir.

Turusan Bağcı

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
23°
parçalı az bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 31 66
2. Trabzonspor 31 62
3. Sivasspor 31 54
4. Beşiktaş 31 53
5. Galatasaray 31 52
6. Alanyaspor 31 51
7. Fenerbahçe 31 50
8. Gaziantep FK 31 41
9. Göztepe 31 39
10. Antalyaspor 31 38
11. Kasımpaşa 31 36
12. Gençlerbirliği 31 33
13. Malatyaspor 31 32
14. Denizlispor 31 32
15. Çaykur Rizespor 31 32
16. Kayserispor 31 31
17. Konyaspor 31 30
18. Ankaragücü 31 26
Takımlar O P
1. Hatayspor 32 60
2. Erzurum BB 32 56
3. Adana Demirspor 32 55
4. Bursaspor 32 55
5. Akhisar Bld.Spor 32 54
6. Fatih Karagümrük 32 53
7. Altay 32 51
8. Ümraniye 32 44
9. Keçiörengücü 32 44
10. Giresunspor 32 44
11. Menemen Belediyespor 32 42
12. İstanbulspor 32 37
13. Balıkesirspor 32 35
14. Altınordu 32 33
15. Boluspor 32 30
16. Osmanlıspor 32 27
17. Adanaspor 32 21
18. Eskişehirspor 32 12
Takımlar O P
1. Liverpool 34 92
2. Man City 34 69
3. Chelsea 34 60
4. Leicester City 34 59
5. M. United 34 58
6. Wolverhampton 34 52
7. Sheffield United 34 51
8. Arsenal 34 50
9. Tottenham 34 49
10. Burnley 34 49
11. Everton 34 45
12. Southampton 34 44
13. Newcastle 34 43
14. Crystal Palace 34 42
15. Brighton 34 36
16. West Ham 34 31
17. Watford 34 31
18. Bournemouth 34 28
19. Aston Villa 34 27
20. Norwich City 34 21
Takımlar O P
1. Real Madrid 35 80
2. Barcelona 35 76
3. Atletico Madrid 35 63
4. Sevilla 35 63
5. Villarreal 35 57
6. Getafe 35 53
7. Real Sociedad 35 51
8. Valencia 35 50
9. Granada 35 50
10. Athletic Bilbao 35 48
11. Osasuna 35 45
12. Levante 35 43
13. Real Betis 35 41
14. Real Valladolid 35 39
15. Eibar 35 36
16. Celta de Vigo 35 36
17. Deportivo Alaves 35 35
18. Mallorca 35 32
19. Leganés 35 29
20. Espanyol 35 24
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@