banner437

banner406

banner410

banner413

banner334

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner344

AvivaSA, 2019’da büyümeye devam etti!

AvivaSA, gönüllü BES’te, 22.4 milyar TL’lik fon büyüklüğüyle, 2015 yılında yakaladığı fon büyüklüğü sektör liderliğini devam ettirdi. Firma, yüzde 18,8 pazar payı ve 761 bin katılımcı sayısına ulaştı.

banner345
BES/HAYAT 15.02.2020, 15:17 15.02.2020, 15:17
AvivaSA, 2019’da büyümeye devam etti!
banner346
banner414

Otomatik Katılım’da ise, yine aynı tarihli verilere göre, geçen yılın aynı dönemine kıyasla, yüzde 78’lik bir artışla ulaştığı 774 milyon TL’lik fon büyüklüğü ve yüzde 27 artışla ulaştığı 752 bin katılımcı sayısıyla, özel sektördeki güçlü konumunu korudu.

AvivaSA Hayat branşında, ürünlerinde yaptığı müşteri odaklı yenilikler ve hayat sigortası alanına daha fazla yoğunlaşması sayesinde geçen yıl ile karşılaştırıldığında yüzde 75 oranında bir büyüme yakalayarak sektör ortalamasının üzerinde büyüme gerçekleştirdi. AvivaSA’nın 2019 yılı toplam Hayat ve Ferdi Kaza prim üretimi, 988 milyon TL’ye ulaştı.

AvivaSA ayrıca 2019 yılında, özellikle müşteri ilişkileri odaklı aldığı uluslararası ödüller, sektörünün en gelişmiş mobil uygulaması AvivaSA Mobil ve Bupa Acıbadem Sigorta işbirliği ile sağlık sigortasına girmesiyle de dikkat çekti.

Sabancı Holding ve 300 yılı aşkın geçmişe sahip dünya sigorta devi Aviva iştiraki olan AvivaSA, 31 Aralık 2019 tarihli EGM (Emeklilik Gözetim Merkezi) verilerine göre, gönüllü BES’te ulaştığı 22.4 milyar TL’lik fon büyüklüğü, yüzde 18,8 pazar payı ve 761 bin katılımcı sayısıyla; 2015 yılında yakaladığı fon büyüklüğü sektör liderliğini aralıksız sürdürdü. Firma, “gönüllü BES” fon büyüklüğünü, 2018 yılına göre yüzde 33 artırdı. Otomatik Katılım’da ise, yine aynı tarihli verilere göre, geçen yılın aynı dönemine kıyasla, yüzde 78’lik bir artışla ulaştığı 774 milyon TL’lik fon büyüklüğü ve yüzde 27 artışla ulaştığı 752 bin katılımcı sayısıyla, özel sektördeki güçlü konumunu korudu. AvivaSA Hayat branşında ise, serbest ürünler pazarında “İyi İhtimallerin Sigortası” ve kredi bağlantılı ürünler pazarında “Kredim Güvende” ürünlerinde yaptığı müşteri odaklı yenilikler ile hayat sigortası alanına daha fazla yoğunlaşması sayesinde; sektörün üzerinde bir büyüme yakalayarak, geçen yılın aynı dönemine kıyasla prim üretimini yüzde 75 arttırdı. AvivaSA’nın 2019 yılı toplam Hayat ve Ferdi Kaza prim üretimi 988 milyon TL olarak gerçekleşti.

Elde edilen sonuçlarla ilgili bir açıklama yapan AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, hayat branşında, sektörün üzerinde büyüme gösterdiklerini ve ek olarak 2019 başında belirlenen hedeflerin aşılmasından ötürü mutlu olduklarını vurgulayarak; “2019 yılında hedeflerimizi beklentilerimizin de üzerinde gerçekleştirdik. Bireysel emeklilik fon büyüklüğü sektör liderliğimizi devam ettirdik; 2020 yılında da liderliğimizi sürdüreceğiz. Açıkçası yine sektör büyüme oranlarının üzerinde bir performansla, hedeflerimizi yakaladığımız ve liderliğimizi pekiştireceğimiz bir 2020 bekliyoruz. Ayrıca bu yıl, hayat sigortaları prim üretiminde geçen yıla kıyasla yüzde 40’ı aşan oranda bir büyüme öngörüyoruz. Kredi bağlantılı hayat sigortası branşında da yeni ürünümüz “Kredim Güvende” ile yakaladığımız çıkışı, 2020 yılında da devam ettireceğimize inanıyoruz. Şirketimiz 2019 yılında karlılıkta da başarılı bir yıl geçirdi ve Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS) göre hesaplanan yıllık net karını yüzde 20 büyüterek 241 milyon TL seviyesine ulaştırdı. UFRS net karımızı 2020 yılında yüzde 25-35 aralığında büyütmeyi hedeflemekteyiz. Ayrıca 2020 bizim için, yeni girdiğimiz sağlık sigortası alanında sürdürülebilir bir büyüme için önemli bir yıl olacak.” şeklinde konuştu.

Ek olarak, 2019 yılında sektörde öncülük ettiği konulara da değinen Kuruca; “ 2019 yılı bizim için bu anlamda son derece verimli geçti. Örneğin, sektörümüzün en gelişmiş mobil uygulaması AvivaSA Mobil’i hizmete sokarak kullanıcılarımıza büyük kolaylıklar sağladık. Katılımcılar birikimleri ve AvivaSa’nın sağladığı tüm avantajlarla ilgili her bilgiye bu uygulamayla kolayca erişiyorlar. Bu bakımdan sektöre öncülük etmekten ötürü de gururluyuz. Bununla birlikte, 2019 yılında Bupa Acıbadem Sigorta işbirliğinde sağlık sigortasına adım attık. Bunlar bizim için 2019 yılını verimli geçirmemizin nedenlerindendir.” dedi.

“Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa” projesi 2020’de de farkındalık yaratmaya devam edecek.

AvivaSA olarak bir başka öncülük örneğini de Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında verdiklerini belirten AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca; “Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa” adını verdiğimiz kurumsal sosyal sorumluluk projemizin ilk adımı olarak, ülkemizde ilk kez, insanımızın “Yaşlılık Tahayyüllerini ve Pratiklerini” araştırdık ve sonuçlarını kamuoyuna duyurduk. Ayrıca projeyle ilgili www.heryasta.org isimli portal üzerinden önemli bir farkındalık oluşturduk. “Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa” projemizde bu sene ise, ikinci evreye hazırlanıyoruz. “Türkiye’de Yaşlılık Tahayyülleri ve Pratikleri” araştırmasından çıkan, insanımızın oldukça negatif olan yaşlılıkla ilgili algısının pozitife dönüştürülmesine destek olmayı ve bu konuda geçen sene başlattığımız farkındalık çalışmalarını genişletmeyi ve somut projeleri hayata geçirmeyi amaçlıyoruz.” dedi.

4’ü uluslararası ve 3’ü ulusal olmak üzere; toplam 7 ödül

AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca 2019 yılında ayrıca, 4’ü uluslararası ve 3’ü ulusal olmak üzere; toplam 7 ödüle layık görüldüklerini hatırlatarak, şunları söyledi: “Bu ödüllerin ortak noktasının müşteri odaklılık olması bizi ayrıca gururlandırıyor. 2019 yılında başlattığımız müşteri odaklı dönüşüm stratejimiz doğrultusunda müşteriye dokunan tüm ürün ve hizmetlerde yaptığımız geliştirme ve iyileştirmeler uluslararası ödüllerle taçlandı. Uluslararası ödüllerin 3 tanesi “Stevie International Business Awards”tan, 1 tanesi ise, “International Finance Awards”tan geldi. Stevie ödülünün 2 tanesini AvivaSA Mobil ile aldık üstelik. Ayrıca, BrandFinance'in, “Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100” listesine girme başarısı gösterdik. Ulusal alanda ise, “Şikayetvar.com”un, “A.C.E Awards 2019” ödüllerinde Gold ödüle, “IDC Türkiye Dijital Dönüşüm” ödüllerinde “Digital Transformer” kategorisinde “İş Teknolojileri Yaşam Dönüşüm Programı” ile “Özel Ödül”e ve “IDC Türkiye Finans Teknoloji” ödüllerinde, “Acente Portal-Hesap” projesi ile “Finansal Kurum ve Ticari İşletme İş Ortakları” kategorisinde 1.lik ödülüne layık görüldük.”

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner354
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@