banner437

banner410

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner465

AvivaSA, 2019’da büyümeye devam etti!

AvivaSA, gönüllü BES’te, 22.4 milyar TL’lik fon büyüklüğüyle, 2015 yılında yakaladığı fon büyüklüğü sektör liderliğini devam ettirdi. Firma, yüzde 18,8 pazar payı ve 761 bin katılımcı sayısına ulaştı.

banner345
BES/HAYAT 15.02.2020, 15:17 15.02.2020, 15:17
AvivaSA, 2019’da büyümeye devam etti!
banner346
banner414

Otomatik Katılım’da ise, yine aynı tarihli verilere göre, geçen yılın aynı dönemine kıyasla, yüzde 78’lik bir artışla ulaştığı 774 milyon TL’lik fon büyüklüğü ve yüzde 27 artışla ulaştığı 752 bin katılımcı sayısıyla, özel sektördeki güçlü konumunu korudu.

AvivaSA Hayat branşında, ürünlerinde yaptığı müşteri odaklı yenilikler ve hayat sigortası alanına daha fazla yoğunlaşması sayesinde geçen yıl ile karşılaştırıldığında yüzde 75 oranında bir büyüme yakalayarak sektör ortalamasının üzerinde büyüme gerçekleştirdi. AvivaSA’nın 2019 yılı toplam Hayat ve Ferdi Kaza prim üretimi, 988 milyon TL’ye ulaştı.

AvivaSA ayrıca 2019 yılında, özellikle müşteri ilişkileri odaklı aldığı uluslararası ödüller, sektörünün en gelişmiş mobil uygulaması AvivaSA Mobil ve Bupa Acıbadem Sigorta işbirliği ile sağlık sigortasına girmesiyle de dikkat çekti.

Sabancı Holding ve 300 yılı aşkın geçmişe sahip dünya sigorta devi Aviva iştiraki olan AvivaSA, 31 Aralık 2019 tarihli EGM (Emeklilik Gözetim Merkezi) verilerine göre, gönüllü BES’te ulaştığı 22.4 milyar TL’lik fon büyüklüğü, yüzde 18,8 pazar payı ve 761 bin katılımcı sayısıyla; 2015 yılında yakaladığı fon büyüklüğü sektör liderliğini aralıksız sürdürdü. Firma, “gönüllü BES” fon büyüklüğünü, 2018 yılına göre yüzde 33 artırdı. Otomatik Katılım’da ise, yine aynı tarihli verilere göre, geçen yılın aynı dönemine kıyasla, yüzde 78’lik bir artışla ulaştığı 774 milyon TL’lik fon büyüklüğü ve yüzde 27 artışla ulaştığı 752 bin katılımcı sayısıyla, özel sektördeki güçlü konumunu korudu. AvivaSA Hayat branşında ise, serbest ürünler pazarında “İyi İhtimallerin Sigortası” ve kredi bağlantılı ürünler pazarında “Kredim Güvende” ürünlerinde yaptığı müşteri odaklı yenilikler ile hayat sigortası alanına daha fazla yoğunlaşması sayesinde; sektörün üzerinde bir büyüme yakalayarak, geçen yılın aynı dönemine kıyasla prim üretimini yüzde 75 arttırdı. AvivaSA’nın 2019 yılı toplam Hayat ve Ferdi Kaza prim üretimi 988 milyon TL olarak gerçekleşti.

Elde edilen sonuçlarla ilgili bir açıklama yapan AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, hayat branşında, sektörün üzerinde büyüme gösterdiklerini ve ek olarak 2019 başında belirlenen hedeflerin aşılmasından ötürü mutlu olduklarını vurgulayarak; “2019 yılında hedeflerimizi beklentilerimizin de üzerinde gerçekleştirdik. Bireysel emeklilik fon büyüklüğü sektör liderliğimizi devam ettirdik; 2020 yılında da liderliğimizi sürdüreceğiz. Açıkçası yine sektör büyüme oranlarının üzerinde bir performansla, hedeflerimizi yakaladığımız ve liderliğimizi pekiştireceğimiz bir 2020 bekliyoruz. Ayrıca bu yıl, hayat sigortaları prim üretiminde geçen yıla kıyasla yüzde 40’ı aşan oranda bir büyüme öngörüyoruz. Kredi bağlantılı hayat sigortası branşında da yeni ürünümüz “Kredim Güvende” ile yakaladığımız çıkışı, 2020 yılında da devam ettireceğimize inanıyoruz. Şirketimiz 2019 yılında karlılıkta da başarılı bir yıl geçirdi ve Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS) göre hesaplanan yıllık net karını yüzde 20 büyüterek 241 milyon TL seviyesine ulaştırdı. UFRS net karımızı 2020 yılında yüzde 25-35 aralığında büyütmeyi hedeflemekteyiz. Ayrıca 2020 bizim için, yeni girdiğimiz sağlık sigortası alanında sürdürülebilir bir büyüme için önemli bir yıl olacak.” şeklinde konuştu.

Ek olarak, 2019 yılında sektörde öncülük ettiği konulara da değinen Kuruca; “ 2019 yılı bizim için bu anlamda son derece verimli geçti. Örneğin, sektörümüzün en gelişmiş mobil uygulaması AvivaSA Mobil’i hizmete sokarak kullanıcılarımıza büyük kolaylıklar sağladık. Katılımcılar birikimleri ve AvivaSa’nın sağladığı tüm avantajlarla ilgili her bilgiye bu uygulamayla kolayca erişiyorlar. Bu bakımdan sektöre öncülük etmekten ötürü de gururluyuz. Bununla birlikte, 2019 yılında Bupa Acıbadem Sigorta işbirliğinde sağlık sigortasına adım attık. Bunlar bizim için 2019 yılını verimli geçirmemizin nedenlerindendir.” dedi.

“Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa” projesi 2020’de de farkındalık yaratmaya devam edecek.

AvivaSA olarak bir başka öncülük örneğini de Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında verdiklerini belirten AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca; “Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa” adını verdiğimiz kurumsal sosyal sorumluluk projemizin ilk adımı olarak, ülkemizde ilk kez, insanımızın “Yaşlılık Tahayyüllerini ve Pratiklerini” araştırdık ve sonuçlarını kamuoyuna duyurduk. Ayrıca projeyle ilgili www.heryasta.org isimli portal üzerinden önemli bir farkındalık oluşturduk. “Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa” projemizde bu sene ise, ikinci evreye hazırlanıyoruz. “Türkiye’de Yaşlılık Tahayyülleri ve Pratikleri” araştırmasından çıkan, insanımızın oldukça negatif olan yaşlılıkla ilgili algısının pozitife dönüştürülmesine destek olmayı ve bu konuda geçen sene başlattığımız farkındalık çalışmalarını genişletmeyi ve somut projeleri hayata geçirmeyi amaçlıyoruz.” dedi.

4’ü uluslararası ve 3’ü ulusal olmak üzere; toplam 7 ödül

AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca 2019 yılında ayrıca, 4’ü uluslararası ve 3’ü ulusal olmak üzere; toplam 7 ödüle layık görüldüklerini hatırlatarak, şunları söyledi: “Bu ödüllerin ortak noktasının müşteri odaklılık olması bizi ayrıca gururlandırıyor. 2019 yılında başlattığımız müşteri odaklı dönüşüm stratejimiz doğrultusunda müşteriye dokunan tüm ürün ve hizmetlerde yaptığımız geliştirme ve iyileştirmeler uluslararası ödüllerle taçlandı. Uluslararası ödüllerin 3 tanesi “Stevie International Business Awards”tan, 1 tanesi ise, “International Finance Awards”tan geldi. Stevie ödülünün 2 tanesini AvivaSA Mobil ile aldık üstelik. Ayrıca, BrandFinance'in, “Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100” listesine girme başarısı gösterdik. Ulusal alanda ise, “Şikayetvar.com”un, “A.C.E Awards 2019” ödüllerinde Gold ödüle, “IDC Türkiye Dijital Dönüşüm” ödüllerinde “Digital Transformer” kategorisinde “İş Teknolojileri Yaşam Dönüşüm Programı” ile “Özel Ödül”e ve “IDC Türkiye Finans Teknoloji” ödüllerinde, “Acente Portal-Hesap” projesi ile “Finansal Kurum ve Ticari İşletme İş Ortakları” kategorisinde 1.lik ödülüne layık görüldük.”

Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
30°
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 30 63
2. Trabzonspor 30 61
3. Sivasspor 30 54
4. Galatasaray 30 52
5. Beşiktaş 30 50
6. Fenerbahçe 30 49
7. Alanyaspor 30 48
8. Göztepe 30 38
9. Gaziantep FK 30 38
10. Antalyaspor 30 37
11. Kasımpaşa 30 36
12. Gençlerbirliği 30 32
13. Denizlispor 30 32
14. Kayserispor 30 31
15. Konyaspor 30 30
16. Malatyaspor 30 29
17. Çaykur Rizespor 30 29
18. Ankaragücü 30 25
Takımlar O P
1. Hatayspor 32 60
2. Erzurum BB 32 56
3. Adana Demirspor 32 55
4. Bursaspor 32 55
5. Akhisar Bld.Spor 32 54
6. Fatih Karagümrük 32 53
7. Altay 32 51
8. Ümraniye 32 44
9. Keçiörengücü 32 44
10. Giresunspor 32 44
11. Menemen Belediyespor 32 42
12. İstanbulspor 32 37
13. Balıkesirspor 32 35
14. Altınordu 32 33
15. Boluspor 32 30
16. Osmanlıspor 32 27
17. Adanaspor 32 21
18. Eskişehirspor 32 12
Takımlar O P
1. Liverpool 33 89
2. Man City 33 66
3. Leicester City 33 58
4. Chelsea 33 57
5. M. United 33 55
6. Wolverhampton 33 52
7. Arsenal 33 49
8. Sheffield United 33 48
9. Burnley 33 46
10. Tottenham 32 45
11. Everton 32 44
12. Newcastle 33 43
13. Southampton 33 43
14. Crystal Palace 33 42
15. Brighton 33 36
16. West Ham 33 31
17. Watford 33 28
18. Aston Villa 33 27
19. Bournemouth 33 27
20. Norwich City 33 21
Takımlar O P
1. Real Madrid 34 77
2. Barcelona 34 73
3. Atletico Madrid 34 62
4. Sevilla 33 57
5. Villarreal 34 54
6. Getafe 34 53
7. Real Sociedad 34 51
8. Athletic Bilbao 34 48
9. Valencia 34 47
10. Granada 34 47
11. Osasuna 34 45
12. Levante 34 43
13. Real Valladolid 34 39
14. Real Betis 34 38
15. Deportivo Alaves 34 35
16. Eibar 33 35
17. Celta de Vigo 34 35
18. Mallorca 34 29
19. Leganés 34 28
20. Espanyol 34 24
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@