banner437

banner406

banner410

banner413

banner334

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner344

AvivaSA, BES’teki liderliğini sürdürüyor

Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları sektörünün lider şirketi AvivaSA, Emeklilik Gözetim Merkezi’nin (EGM) 30 Eylül 2018 tarihli verilerine göre, devlet katkısı dahil toplam fon büyüklüğünde 17 milyar TL’ye, katılımcı sayısında ise 858 bin kişiye ulaştı. Firma, yüzde 19,5 pazar payıyla, 2015 yılında ulaştığı BES fon büyüklüğündeki sektör liderliğini sürdürüyor.

banner345
BES/HAYAT 27.10.2018, 13:29
AvivaSA, BES’teki liderliğini sürdürüyor
banner346
banner414

Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları sektör lideri AvivaSA Emeklilik ve Hayat,2018 yılı üçüncü çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Yılın dokuz ayında, bir önceki yılın aynı dönemine göre fon büyüklüğünde yüzde 20 büyüme gösteren firma; EGM’nin 30 Eylül 2018 tarihli verilerine göre, 17 milyar TL fon büyüklüğü ve yüzde 19,5 pazar payıyla, 2015’te ulaştığı liderliğini sürdürüyor. AvivaSA’nın katılımcı sayısı ise, 858 bin kişiye ulaştı. Firmanın, dokuz aylık bireysel emeklilik net katkı payı 934 milyon TL olarak gerçekleşti.

Otomatik Katılım liderliği de devam ediyor

Otomatik Katılım uygulamasında ise, EGM’nin aynı tarihli verilerine göre oldukça iyi bir dokuz ay geçiren AvivaSA, 366 milyon TL fon büyüklüğü ve 586 bin katılımcı sayısına ulaştı. Firma bu alanda, 2018 yarıyılı sonu itibarıyla yakaladığı, kamu hariç özel sektör kapsamında, katılımcı sayısındaki sektör liderliğini devam ettirdi.

Serbest hayat branşında dikkat çekici büyüme

Sabancı Holding ve Aviva iştiraki olan firmanın, Eylül 2018 sonu itibarıyla, hayat ve ferdi kaza prim üretimi ise; geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23 büyüme ile 415 milyon TL’ye ulaştı. AvivaSA, özellikle hayat sigortalarının geleceği kabul edilen “serbest hayat” branşındaki yüzde 53’lük büyüme başarısıyla dikkat çekiyor.

Sektörün geleceğini, “müşteri odaklılık” ve “dijitalleşme” şekillendirecek

BES ve hayat sigortası sektörünün, uzun yıllara dayalı müşteri bağlılığına özellikle dikkat çeken AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca: “Bilim ve teknolojide yaşanan gelişmelerle, insanoğlunun yaşam süresi, yaşam kalitesi, beklentileri artıyor ve değiştiriyor. Ve bu gerçek, sigorta ve emeklilik ürünlerine olan ihtiyacı çok daha hayati kılıyor. 18 yaş ile 90 yaş aralığında her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var. Başka hiç bir sektör, ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Tam bu noktada, “müşteri odaklılık” kavramı çok daha fazla önem kazanıyor. Sektörümüzün geleceğini, müşteri odaklı bakış açısı ve dijitalleşme belirleyecek. Bu öngörüyle, geçen seneyi insana ve kültüre yatırım yılı ilan etmiştik ve iş yapış şeklimizden, fiziki ofis ortamlarımıza kadar, insan merkezli bir dönüşüm geçirdik.” şeklinde konuştu.”

Anne babaların, çocuklarının eğitimi için birikim yapma eğilimlerini araştırdık

Müşteri odaklı yaklaşımlarına ilişkin güncel ve sosyal fayda içeren bir örnek de paylaşan Kuruca, sözlerini şöyle sürdürdü: “Müşteri odaklı stratejimizin en somut ve güncel örneklerinden birisini, yakın bir zaman önce gerçekleştirdiğimiz, ‘Anne Babaların Eğitim Gündemi’ araştırmamızla verdik. Araştırmamızda, 15 yaşın altında çocuğu olan anne babaların, eğitim konusunda ihtiyaçlarını, eğilimlerini ve düşüncelerini anlama, çocuklarının eğitim ihtiyaçları için tasarruf ve/veya birikim yapma eğilimlerini ve eğitim-hayat sigortası ürünleri farkındalık düzeylerini gözlemleme fırsatı bulduk. Anne-babaların yüzde 44’ünün, «çocuklarının eğitimi için birikim yapması» ve bu birikim araçlarında BES’in de olması sonucu bizi sevindirdi. 1-5 yaş arası çocuğu olan anne-babaların birikim yapma düzeyi %64'e kadar yükselirken, 10-15 yaş arası çocuğu olan anne-babalarda %36'ya kadar düşüyor. Bu oranı hızla yukarı çıkarmamız gerekiyor, çünkü çocuklarımızın geleceği için eğitimin önemi yadsınamaz.”

Kuruca, AvivaSA olarak, müştreri odaklı yaklaşımları, dijital yatırımları ve serbest hayat ürünlerine verdikleri önem sonucu; sektör liderliklerini 2019’a da taşıyacaklarına emin olduklarını vurgulayarak sözlerini tamamladı.

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
açık
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner354
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@