banner437

banner410

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner465

AvivaSA, BES’teki liderliğini sürdürüyor

Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları sektörünün lider şirketi AvivaSA, Emeklilik Gözetim Merkezi’nin (EGM) 30 Eylül 2018 tarihli verilerine göre, devlet katkısı dahil toplam fon büyüklüğünde 17 milyar TL’ye, katılımcı sayısında ise 858 bin kişiye ulaştı. Firma, yüzde 19,5 pazar payıyla, 2015 yılında ulaştığı BES fon büyüklüğündeki sektör liderliğini sürdürüyor.

banner345
BES/HAYAT 27.10.2018, 13:29
AvivaSA, BES’teki liderliğini sürdürüyor
banner346
banner414

Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları sektör lideri AvivaSA Emeklilik ve Hayat,2018 yılı üçüncü çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Yılın dokuz ayında, bir önceki yılın aynı dönemine göre fon büyüklüğünde yüzde 20 büyüme gösteren firma; EGM’nin 30 Eylül 2018 tarihli verilerine göre, 17 milyar TL fon büyüklüğü ve yüzde 19,5 pazar payıyla, 2015’te ulaştığı liderliğini sürdürüyor. AvivaSA’nın katılımcı sayısı ise, 858 bin kişiye ulaştı. Firmanın, dokuz aylık bireysel emeklilik net katkı payı 934 milyon TL olarak gerçekleşti.

Otomatik Katılım liderliği de devam ediyor

Otomatik Katılım uygulamasında ise, EGM’nin aynı tarihli verilerine göre oldukça iyi bir dokuz ay geçiren AvivaSA, 366 milyon TL fon büyüklüğü ve 586 bin katılımcı sayısına ulaştı. Firma bu alanda, 2018 yarıyılı sonu itibarıyla yakaladığı, kamu hariç özel sektör kapsamında, katılımcı sayısındaki sektör liderliğini devam ettirdi.

Serbest hayat branşında dikkat çekici büyüme

Sabancı Holding ve Aviva iştiraki olan firmanın, Eylül 2018 sonu itibarıyla, hayat ve ferdi kaza prim üretimi ise; geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23 büyüme ile 415 milyon TL’ye ulaştı. AvivaSA, özellikle hayat sigortalarının geleceği kabul edilen “serbest hayat” branşındaki yüzde 53’lük büyüme başarısıyla dikkat çekiyor.

Sektörün geleceğini, “müşteri odaklılık” ve “dijitalleşme” şekillendirecek

BES ve hayat sigortası sektörünün, uzun yıllara dayalı müşteri bağlılığına özellikle dikkat çeken AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca: “Bilim ve teknolojide yaşanan gelişmelerle, insanoğlunun yaşam süresi, yaşam kalitesi, beklentileri artıyor ve değiştiriyor. Ve bu gerçek, sigorta ve emeklilik ürünlerine olan ihtiyacı çok daha hayati kılıyor. 18 yaş ile 90 yaş aralığında her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var. Başka hiç bir sektör, ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Tam bu noktada, “müşteri odaklılık” kavramı çok daha fazla önem kazanıyor. Sektörümüzün geleceğini, müşteri odaklı bakış açısı ve dijitalleşme belirleyecek. Bu öngörüyle, geçen seneyi insana ve kültüre yatırım yılı ilan etmiştik ve iş yapış şeklimizden, fiziki ofis ortamlarımıza kadar, insan merkezli bir dönüşüm geçirdik.” şeklinde konuştu.”

Anne babaların, çocuklarının eğitimi için birikim yapma eğilimlerini araştırdık

Müşteri odaklı yaklaşımlarına ilişkin güncel ve sosyal fayda içeren bir örnek de paylaşan Kuruca, sözlerini şöyle sürdürdü: “Müşteri odaklı stratejimizin en somut ve güncel örneklerinden birisini, yakın bir zaman önce gerçekleştirdiğimiz, ‘Anne Babaların Eğitim Gündemi’ araştırmamızla verdik. Araştırmamızda, 15 yaşın altında çocuğu olan anne babaların, eğitim konusunda ihtiyaçlarını, eğilimlerini ve düşüncelerini anlama, çocuklarının eğitim ihtiyaçları için tasarruf ve/veya birikim yapma eğilimlerini ve eğitim-hayat sigortası ürünleri farkındalık düzeylerini gözlemleme fırsatı bulduk. Anne-babaların yüzde 44’ünün, «çocuklarının eğitimi için birikim yapması» ve bu birikim araçlarında BES’in de olması sonucu bizi sevindirdi. 1-5 yaş arası çocuğu olan anne-babaların birikim yapma düzeyi %64'e kadar yükselirken, 10-15 yaş arası çocuğu olan anne-babalarda %36'ya kadar düşüyor. Bu oranı hızla yukarı çıkarmamız gerekiyor, çünkü çocuklarımızın geleceği için eğitimin önemi yadsınamaz.”

Kuruca, AvivaSA olarak, müştreri odaklı yaklaşımları, dijital yatırımları ve serbest hayat ürünlerine verdikleri önem sonucu; sektör liderliklerini 2019’a da taşıyacaklarına emin olduklarını vurgulayarak sözlerini tamamladı.

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
25°
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 29 60
2. Trabzonspor 29 58
3. Sivasspor 29 53
4. Galatasaray 29 52
5. Beşiktaş 29 50
6. Fenerbahçe 29 46
7. Alanyaspor 29 45
8. Göztepe 29 38
9. Gaziantep FK 30 38
10. Antalyaspor 29 37
11. Kasımpaşa 29 35
12. Denizlispor 30 32
13. Gençlerbirliği 29 31
14. Çaykur Rizespor 29 29
15. Malatyaspor 29 28
16. Kayserispor 29 28
17. Konyaspor 29 27
18. Ankaragücü 29 25
Takımlar O P
1. Hatayspor 31 57
2. Adana Demirspor 31 54
3. Erzurum BB 31 53
4. Bursaspor 31 52
5. Akhisar Bld.Spor 31 51
6. Fatih Karagümrük 31 50
7. Altay 31 50
8. Ümraniye 31 44
9. Keçiörengücü 31 44
10. Giresunspor 31 44
11. Menemen Belediyespor 31 39
12. Balıkesirspor 31 35
13. İstanbulspor 31 34
14. Altınordu 31 33
15. Boluspor 31 30
16. Osmanlıspor 31 24
17. Adanaspor 31 21
18. Eskişehirspor 31 12
Takımlar O P
1. Liverpool 32 86
2. Man City 32 66
3. Leicester City 32 55
4. Chelsea 32 54
5. M. United 32 52
6. Wolverhampton 32 52
7. Sheffield United 32 47
8. Arsenal 32 46
9. Tottenham 32 45
10. Burnley 32 45
11. Everton 32 44
12. Crystal Palace 32 42
13. Newcastle 32 42
14. Southampton 32 40
15. Brighton 32 33
16. West Ham 32 30
17. Watford 32 28
18. Aston Villa 32 27
19. Bournemouth 32 27
20. Norwich City 32 21
Takımlar O P
1. Real Madrid 33 74
2. Barcelona 33 70
3. Atletico Madrid 34 62
4. Sevilla 33 57
5. Villarreal 33 54
6. Getafe 33 52
7. Real Sociedad 33 50
8. Athletic Bilbao 33 48
9. Granada 33 46
10. Valencia 33 46
11. Osasuna 33 44
12. Levante 33 42
13. Real Betis 33 37
14. Real Valladolid 33 36
15. Deportivo Alaves 33 35
16. Eibar 33 35
17. Celta de Vigo 33 34
18. Mallorca 34 29
19. Leganés 33 25
20. Espanyol 33 24
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@