banner370

banner406

banner410

banner413

banner334

banner369

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner357
banner344

AvivaSA Müşteri Haftası’nı müşterileri ile kutladı!

AvivaSA, 2013 yılında başlattığı ve geleneksel hale getirdiği “Müşteri Haftası” etkinliğini bu yıl, müşterilerin ve çalışanların bir arada olduğu etkinliklerle kutladı. Hafta boyunca “Benim Müşterim” video yarışması, “Müşterilerimizi Dinliyoruz” ve “Bildiklerinizi Unutun” etkinlikleri gerçekleştirildi.

banner345
BES/HAYAT 04.12.2018, 12:42
AvivaSA Müşteri Haftası’nı müşterileri ile kutladı!
banner346
banner414

Bireysel emeklilik fon büyüklüğünde sektör lideri AvivaSA, müşterilerini daha yakından tanımak, ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda onlara daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla 5 yıldır düzenlediği “Müşteri Haftası” etkinliğini bu yıl; müşterilerin ve çalışanların bir arada olduğu yeni bir içerikle kutladı.

Tüm haftaya yayılan etkinliklerde; AvivaSA çalışanlarının müşterilerle birebir temas etmesi ve müşteri odaklı bakış açısının yaygınlaştırılması amaçlandı. Etkinlikler kapsamında, AvivaSA Genel Müdürlüğüne davet edilen müşterilerle, tüm genel müdürlük çalışanlarının katıldığı, “Müşterilerimizi Dinliyoruz” panelinin ardından, keyifli bir kokteyl düzenlendi. Panelde AvivaSA müşterileri, Dr. Hakan Tetik’in moderatörlüğünde, AvivaSA ile ilgili görüş ve beklentilerini keyifli bir sohbetle tüm çalışanlara aktardı.

Müşteri Odaklılık

AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca,“müşteri odaklılığın” öneminin altını çizerek şunları söyledi: “AvivaSA olarak, insan kaynağımızı ve teknolojiyi en verimli şekilde kullanarak; tüm süreçlerimizi müşteri odaklılık stratejimizle yeniden düzenleyerek, sektörde müşterileri tarafından en çok tercih edilen dijital sigorta şirketi olabilmeyi hedefliyoruz. Bunun için kurum içinde verimliliği artıran yeni iş yapış tarzlarını benimseyerek, yalın süreçler tasarlamak için çalışıyoruz ve tüm bu çalışmalarımızı müşterilerimize daha iyi bir deneyim yaşatmak amacıyla geliştiriyoruz. Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilmek için müşterilerimizi tanımak, ihtiyaçlarını anlamak ve onlara uygun kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetleri, doğru zamanda, doğru kanallardan sunarak, hayatları boyunca müşterilerimizin yanında olabilmek istiyoruz.”

Türkiye’de ortalama ömrün 78 yıl olduğunu vurgulayan Kuruca, sözlerini şöyle tamamladı: . “İnsan ömrü uzadıkça ve yaşlandıkça sigorta ve emeklilik ürünlerinin gerekliliği daha da ortaya çıkıyor. 18 yaşından 90 yaşına kadar her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var. Hiç bir ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Tam bu noktada, “müşteri odaklılık” kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörümüzün geleceğini, müşteri odaklı bakış açısı ve dijitalleşme belirleyecek. Biz de bu çerçevede, AvivaSA olarak sunduğumuz dijital çözümlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Teknolojik gelişmelere paralel olarak artan müşteri beklentilerine uygun ürün ve hizmetleri sunmak, ihtiyaç duydukları anda ve tercih ettikleri kanallardan müşterilerimizin yanında olabilmek için dijital dönüşüme ve teknolojiye yatırımlarımız devam edecek.”

Fırat Kuruca, Facebook Canlı Yayınında Müşterilerle Buluştu

Hafta kapsamında ayrıca, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, Facebook canlı yayınında, izleyenlere BES hakkında bilgiler vererek, AvivaSA’nın müşteri odaklı dijital dönüşümünden bahsetti, canlı yayında gelen soruları yanıtladı.

Bildiklerinizi Unutun

Dr.Hakan Tetik’in moderatörlüğünü üstlendiği, “Bildiklerinizi Unutun” etkinliğinde, Tetik’in keyifli sunumunun ardından düzenlenen yarışmada, şirket çalışanları gidonu ters yönde çalışan bisiklet üzerinde uzun süre kalabilmeyi deneyerek, yerleşmiş öğrenilmişlikleri tam tersine çevirebilmenin zorluğunu öğrendiler. Organizasyon kapsamında ayrıca, müşterilerin ürün ve hizmetler ile ilgili görüş ve beklentilerini samimi bir dille tüm çalışanlara aktardığı bir panel gerçekleştirildi. Etkinlik, canlı müzik eşliğinde verilen kokteyl ile sona erdi.

“Benim Müşterim” ve “Müşterilerimizi Dinliyoruz”

Müşteri Haftası boyunca ayrıca, saha satış ekiplerinin müşterilerinin AvivaSA ile ilgili düşüncelerini videoya çektiği “Benim Müşterim” video yarışması ve AvivaSA yönetim ekibinin, hafta boyunca müşterileri arayarak, onların beklenti ve görüşlerini dinlediği “Müşterilerimizi Dinliyoruz” etkinlikleri düzenlendi. Düzenlenen etkinliklerde müşteriler ile birebir teması olmayan tüm üst yönetim ekibi ve çalışanların müşteri görüş ve beklentilerini birebir duyması sağlanarak, iş yapış modellerinin daha müşteri odaklı bir hale getirilmesi amaçlandı.

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
11°
kapalı
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner418
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 23 46
2. Trabzonspor 22 45
3. Galatasaray 23 45
4. Sivasspor 23 45
5. Alanyaspor 23 39
6. Fenerbahçe 23 38
7. Beşiktaş 23 37
8. Göztepe 22 34
9. Gaziantep FK 23 31
10. Gençlerbirliği 23 27
11. Antalyaspor 23 25
12. Malatyaspor 22 24
13. Denizlispor 23 24
14. Çaykur Rizespor 22 24
15. Konyaspor 23 21
16. Ankaragücü 23 20
17. Kasımpaşa 23 19
18. Kayserispor 23 16
Takımlar O P
1. Hatayspor 24 48
2. Erzurum BB 24 42
3. Adana Demirspor 24 40
4. Bursaspor 24 40
5. Fatih Karagümrük 24 37
6. Altay 24 35
7. Akhisar Bld.Spor 24 35
8. Ümraniye 24 35
9. Keçiörengücü 24 33
10. Balıkesirspor 24 32
11. Menemen Belediyespor 24 32
12. İstanbulspor 23 28
13. Giresunspor 23 28
14. Altınordu 24 27
15. Osmanlıspor 24 21
16. Boluspor 24 18
17. Adanaspor 24 18
18. Eskişehirspor 24 16
Takımlar O P
1. Liverpool 27 79
2. Man City 27 57
3. Leicester City 27 50
4. Chelsea 27 44
5. M. United 27 41
6. Tottenham 27 40
7. Sheffield United 27 40
8. Wolverhampton 27 39
9. Arsenal 27 37
10. Burnley 27 37
11. Everton 27 36
12. Southampton 27 34
13. Crystal Palace 27 33
14. Newcastle 27 31
15. Brighton 27 28
16. Bournemouth 27 26
17. Aston Villa 27 25
18. West Ham 27 24
19. Watford 27 24
20. Norwich City 27 18
Takımlar O P
1. Barcelona 25 55
2. Real Madrid 25 53
3. Atletico Madrid 25 43
4. Sevilla 25 43
5. Getafe 25 42
6. Real Sociedad 24 40
7. Villarreal 25 38
8. Valencia 25 38
9. Granada 25 36
10. Levante 25 32
11. Athletic Bilbao 25 31
12. Osasuna 25 31
13. Real Betis 25 30
14. Deportivo Alaves 25 30
15. Real Valladolid 25 29
16. Eibar 24 24
17. Celta de Vigo 25 24
18. Mallorca 25 22
19. Leganés 25 19
20. Espanyol 25 19
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@