BNP Paribas Cardif’ten yeni dijital kampanya: “Değiştir Dünyanı”

2008 yılından beri Türk sigortacılık sektöründe hizmet veren BNP Paribas Cardif, insanların içinde bulunduğu anın tadını çıkardığında hayatın daha güzel olacağını vurguladığı dijital kampanyasını yayına aldı.

BNP Paribas Cardif’ten yeni dijital kampanya: “Değiştir Dünyanı”

Sigortahaber.com.tr - 2008 yılından beri Türk sigortacılık sektöründe hizmet veren BNP Paribas Cardif, insanların içinde bulunduğu anın tadını çıkardığında hayatın daha güzel olacağını vurguladığı dijital kampanyasını yayına aldı. “Değiştir Dünyanı” adlı kampanya kapsamında Cardif, hayatın en güzel anlarında insanların içini rahat ettirmeyi hedeflediği çözümlerini, dijital platformlardan sunduğu iki yeni film ile anlatıyor.

Tick Tock Boom imzalı dijital filmlerde, BNP Paribas Cardif’in sunduğu çözümlerle insanların hayatlarında fark yaratıp, değer kattığı sigorta ürünlerinden “Kadına Değer Sigortası” ve “Eğitim Geleceğim Sigortası” esprili bir dil ile anlatılıyor. Kampanya filmlerinde, kişilerin beklenmedik olaylara karşı tedbir alıp kaygılarından arınması ve hayatlarındaki güzelliklere odaklanması mesajı veriliyor.

Kadına Değer Sigortası ile kadınlar mutlu anlara odaklanabilir

“Değiştir Dünyanı” kampanyasının ilk filminde, kadın kanserlerine yönelik çözüm sunan Kadına Değer Sigortası konu alınıyor. Kadın kanserlerinin her geçen gün artması ve daha çok kadını tehdit etmesi sebebiyle geliştirilen bu ürün, kadın sigortalıların kadına özgü kanser türlerinden birine yakalanması durumunda oluşabilecek finansal güçlüklere karşı onları güvence altına almayı amaçlıyor. Filmde, BNP Paribas Cardif’in kadınlara ürün kapsamında sunduğu manevi desteğin altı çiziliyor. Kadına Değer Sigortası ile kadınların, hayatın sunduğu beklenmedik durumlara karşı önlem almaları gerektiği, böylece kaygılarından uzaklaşabilecekleri hatırlatılıyor.

Eğitim Geleceğim Sigortası ile çocukların eğitimleri koruma altında

Kampanyanın ikinci filminde ise ebeveynlerin, başlarına gelebilecek bir kaza olasılığında çocuklarının eğitimlerini koruma altına alma çözümünün BNP Paribas Cardif Eğitim Geleceğim Sigortası olduğu vurgulanıyor. “Eğitim Geleceğim” ürünü ile çocuklar geleceğe umutla bakarken, ebeveynler de rahat bir nefes alıyor.

#DeğiştirDünyanı

https://m.youtube.com/watch?v=xfkiXGjxIPA

https://m.youtube.com/watch?v=BlfPRq9XK9o

Künye

Reklamveren: BNP Paribas Cardif Türkiye

Reklamveren Ekibi: Işıl Akgüney, Hikmet Akşehirlioğlu

Reklam Ajansı: Tick Tock Boom

Yaratıcı Yönetmen: Gürkan Gürel

Yönetmen: Can Evrenol

Görüntü Yönetmeni: Doğan Sarıgüzel

Marka Direktörü: Elif Batan

Proje Yöneticisi: Bensu Şengül

Metin Yazarları: Ayberk Sözer, Oktay Erdoğan, Ulaş Oral

Grafik Tasarım: Maya Bengü Öztürk

Sosyal Medya: Duygu Küçük

Yapımcı: Ahmet Üzgün

Sanat Yönetmeni: Elif Domaniç

Ses Tasarım: Savaş Biner

Dış Ses: Mazlum Kiper

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER