banner206
banner256

Renault'dan Whatsapp adımı

banner209

Son yıllarda internet ve sosyal medya'nın hayatımıza girişiyle neredeyse leptop ve cep telefonsuz iş yapamaz dışarı çıkamaz hale geldik. Facebook Instagram, Twitter derken kendimizi sanal dünya'nın içinde bulduk.

Renault'dan Whatsapp adımı
banner147

İşte tam da bu noktada inovatif davranan şirketler bu sosyal medya araçlarını müşterileriyle iletişim aracına çevirmeye başladılar. Bu tarz uygulamalardan sonuncusu ile Renault MAİS'in uygulamaya koyduğu Renault Whatsapp hattı. Müşteri memnuniyetibi bir tık daha yukarı çıkarabilmek adına hayata geçirilen proje kendi alanında sektörde bir ilke de imza atmış oldu.

banner208
Renault MAİS, whatsapp uygulaması içerisinde müşterilerine özel indirimler, ses kayıtları ve görseller ile canlı yardım hizmetlerini de yenilikçi bakış açısıyla sunuyor. Öyle görünüyor ki yakın gelecekte çağrı merkezleri whatsapp merkezlerine evrilecekler.  İnsanlar telefon ile aramak veya mail atmak yerine tüm iletişimleri bulundukları yerden daha pratik ve sorunsuz olarak whatsapp üzerinden gerçekleştirecekler.  

BU TARZ UYGULAMALAR MÜŞTERİ SADAKATİNİ ARTTIRIR

Renault'un whatsapp hattı uygulamasının müşteri üzerinde nasıl bir etki uyandırabileceğini sorduğumuz sosyal medya uzmanı Kaan Ö. konu ile ilgili şu sözlere yer verdi; '' Geçmişte kullanıcılar olarak posta yolu ile cevap almaya alışmıştık. Sonra telefon yaygınlaşınca, hangi şirket çağrı merkezi hizmet veriyorsa oraya yöneldik. Çünkü aldığımız hizmet ile ilgili sorunumuzu veya isteğimizi rahatça iletebiliyorduk. Günümüze gelirsek whastapp varken neden çağrı merkezini arayarak telefon başında bekleyelim diyoruz. Renault MAİS'in yaptığı uygulama küçük görünsede büyük bir adımdır. Hatta bu vb. uygulamalar müşteri sadakatini bile arttılarabilir'' dedi.

Güncelleme Tarihi: 10 Haziran 2019, 13:19
banner263
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner81

banner213

banner135

banner55

banner78

banner91

banner317

banner133