banner406

banner410

banner413

banner407

banner409

banner412

12.10.2017, 14:17

Dijital Dönüşüm Acente Modernizasyonu...

Acente velinimettir. Sigorta şirketlerinde Hizmet ve çaba en üst seviyede olmalıdır bu da Acente ile olur.

Bir Sigorta Şirketi 3 şeyi kaybetmemelidir; Acenteyi, Müşteriyi ve Güvenini. Bunun için Sigorta Şirketi Türkiye’de tüm yatırımlarını yapılanmasını bunun üzerine kurmalıdır.

Dünyada hiç bir ülkede Sigorta Şirketi direkt satışı %7- 8 i geçemiyor Tüm Dünyada Güven ve yüz yüze temasın önüne hiç bir şey geçemiyor

7-8 ÜLKEDEKİ PROJE DENEYİMLERİNİ VE SONUÇLARINI TÜRKİYE İLE PAYLAŞTIK.

Bir araştırma 7-8 ülkedeki proje, araştırma, deneyimleri ve sonuçlarını Dünyada ki önemli tecrübelerini ve sonuçlarını paylaştı.

MÜŞTERİ ONLİNE BİLGİ İSTİYOR AMA ACENTEDEN VAZ GEÇMİYOR,

Sigorta Şirketi ve Acentesi Değişimi yakalayıp müşteriye istediği değişimi vermek zorunda.

Acenteler müşterinin sosyal medya hızına yaklaşamıyor. Acente yaş ortalaması daha yüksek müşteriler daha fazla dijital medyayı kullanıyor. Acente dijital gelişime gerektiği gibi yatırım yapamıyor. Sorun da burada, bunun çözümüne odaklanılmalı.

Sigorta şirketleri dijital medya yaklaşımında bankaların gerisinde kaldı.

Müşteri dijital kanalı daha çok kullanmaya başladı müşteri internetten fiyata bakıp internetten bakıyor sonra acenteye gidiyor poliçeyi alıyor sonra bir hasar olduğunda tekrar İnternet'e bakıp acente ve şirkete gidiyor. Müşteri davranışı bu şekilde zig zag yapıyor. Müşteri nerede ise orada olmak lazım.

Bankalarda çoğu iş internetten de yapılıyor ama Bankalara hala gidiliyor.

İnsanlar sigorta dahil online bilgi istiyor ama Acenteden vazgeçmiyor.

YATIRIM ACENTENİN MODERNİZASYONUNA OLAMALI

O zaman sonuç inanılmaz olabiliyor.

Ölçümlenen sonuçlara göre değişen müşteri davranışına karşılık Acentelerin eline araç verildiğinde etkili sonuç alınabiliyor. Bu Dünya sonuç ve örneklerini göremeyen ve araştırmayan Sigorta Şirketleri tarafından Kendilerinin direkt İnternet araçlarını ve yazılımlarını kullanmak olarak yanlış değerlendiriliyor.

Acente eskiden bilgi verirdi şimdi müşteri bilgiye kolay ulaşıyor şimdiki yaklaşım danışmanlık yaklaşımı. Müşteri Acenteyi daha çok danışman olarak kullanmak istiyor ve Acentesine daha çok güveniyor.

MÜŞTERİ HEM DİGİTAL HEM FİZİKSEL DOKUNUŞ İSTİYOR BUNU BİRLEŞTİRMELİYİZ.

Genel davranış şekli Acente Değişmek istemiyor ama Sigorta Şirketi Acenteyi değişim için motive etmeli.  Dijitali engelleyemeyiz müşteri hem dijital bilgi hem de fiziksel dokunuş istiyor bunu birleştirmeliyiz.

Acente teknolojiyi daha az kavrayabiliyor. Sigorta Surketi Acentelere bugünün müşterilerinin taleplerini takip etmek konusunda nasıl yardımcı olabiliriz fikrinden yola çıkarak çözümler üretmeli.

Potansiyel müşteri adaylarına çapraz satış kampanyalarını Sigorta Şurketi düzenlemeli her şeyi ve yazıyı hazırlayıp Acente göndermelidir.

ACENTELERIN İŞLERİNİ ORGANIZE ETMELERI İÇİN ÇEŞITLI ARAÇLAR

-Mevcut müşteriler için indirim kampanyaları.

-Değişim yönetimi

Acenteler için ilk dijital Akademi

-Birebir eğitim teorik ve pratik yönetim.

-Hizmet

-CRM aracı

-Satış ve talep

- Acentenin Kendi internet Portalı üzerinden satış imkanı

- Acente indeksi database veri tabanı oluşturulmalı

- Acente müşterileri ile yazışmaları yönetimi

- Markasına yatırım

-Acente Portalı ve personel Portalı.

- Web Sitesi standart ama her Acente kendine göre özelleştirebiliyor.

" Bugün yine aynı şeyleri farklı yollarla yapıyor olmak" başarı getirecek.

Müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için bu dünyanın bir parçası olmalısınız.

Bir acentenin müşterisin verdiği o ruh o içtenlik çok fazla ama bir Sigorta Şirketi Direk İnternet üzerinden ve telefon ile satışı ile bunu yakalatamaz.

Yurt Dışinda bir Sigorta şirketi acente karşıtı 40 milyon Euro reklam yaparak Acenteyi kötülemiş hatta acenteyi dinozor gibi göstermiştir. Ayrıca yazılım ve diğer çalışmalar ile 100 Milyon  Euro yatırım yapmasına rağmen Reklam yapan Acenteye yüklenen şirketin pazar payı % 8 i hiç bir şekilde geçememiştir. Bu Ulkede Acente Pazar payı hala %85 dir.

ACENTELER DE SİGORTA ŞİRKETİNİ SAHİPLENECEKTİR.

Acentelerin kaynakları yeterli değil bir şirket Acente adına teknolojik yatırım yaparak Acenteyi koruyan yaklaşımı ile daha fazla büyüyecek,  Acente de şirketi sahiplenenecektir.

 Acente yaş ortalaması 56 Devletin yaptığı bir düzenleme sonrası zor 10 yıl geçirdik.

Acentelere yönelik uygulama ceza ve yaptırımlar o kadar ağır ki  sigortalarında gelir  %30 oranında düştü.  

Acentelerin Sigorta Şirketinin tam desteğine ihtiyaç bulunmaktadır.

 lazım. Bir çok Avrupa ulkesinde Şirketler Digital yatırımın  en büyük kısmını Acentelere yapılması kararını aldı.

ANA FIKIR SATIŞ KANALININ MODERNIZASYONU

Teknoloji

İşetişim reklam

Müşteri ihtiyacına göre yeniden ürün tasarlamak Hizmet İnovatif ve akıllı tarife Ana fikir kağıtsız ve en basit sonuç Acentenin bürokrasi zaman kaybı gibi gereksiz işlerle operasyonlar ile uğraşmayarak karını arttırmak.

Her bir Acenteye web sitesi tasarımı yapılmalı. Google reklamları ile müşterileri o yerdeki Acentelere yönlendirmeli.

Tüm bunlar için tek tuş yeterlidir.

Her bir Acente için Facebook sayfası hazırlanmalı.

Acente digital destek hattı faaliyete geçemeli.

Acente memnuniyetinde %95 hedeflenmeli.

Acente Portalı faaliyete geçecek ve CRM desteği ile  önemli fayda sağlayacaktır.

 ACENTESİNE YATIRIM YAPAN ŞİRKET KAZANACAK

 Yıllardan beri “ACENTESİNE YATIRIM YAPAN ŞİRKET KAZANACAKTIR” dedim Dünya örnek uygulamalarını sunduk, Türkiye gerçeğini gösterdik, bununla ilgili Araştırma, köşe yazılarını yazdık sektör ile paylaştık. Bu uygulama Acentelerinden ve tüm Acentelerden göreceği destek ile bizim söylemlerimizi haklı çıkaracaktır.

 “GÜVENİLİR, KAZANAN, SAYGIN BİR MESLEK OLMAK İÇİN BİRLİKTE BAŞARMAK İYİ GELECEK” Vizyonu bu tarz çalışmalar ile gerçekleşecektir. Yönetimimiz ve Acenteler adına teşekkür ediyoruz.

Yorumlar (0)
banner339
banner353
21°
kapalı
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner354
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Sivasspor 11 21
2. Fenerbahçe 11 20
3. Trabzonspor 11 19
4. Alanyaspor 11 19
5. Başakşehir 11 19
6. Galatasaray 11 19
7. Malatyaspor 11 18
8. Beşiktaş 11 18
9. Gaziantep FK 11 15
10. Çaykur Rizespor 11 14
11. Göztepe 11 13
12. Konyaspor 11 13
13. Kasımpaşa 11 12
14. Denizlispor 11 11
15. Antalyaspor 11 11
16. Gençlerbirliği 11 10
17. Ankaragücü 11 9
18. Kayserispor 11 7
Takımlar O P
1. Hatayspor 11 21
2. Fatih Karagümrük 11 19
3. Ümraniye 11 18
4. Balıkesirspor 11 18
5. Akhisar Bld.Spor 11 18
6. Erzurum BB 11 18
7. Keçiörengücü 11 18
8. Bursaspor 11 17
9. Menemen Belediyespor 11 17
10. Altay 11 15
11. Adana Demirspor 11 12
12. İstanbulspor 11 12
13. Giresunspor 11 12
14. Boluspor 11 10
15. Osmanlıspor 11 10
16. Adanaspor 11 8
17. Altınordu 11 7
18. Eskişehirspor 11 1
Takımlar O P
1. Liverpool 12 34
2. Leicester City 12 26
3. Chelsea 12 26
4. Man City 12 25
5. Sheffield United 12 17
6. Arsenal 12 17
7. M. United 12 16
8. Wolverhampton 12 16
9. Bournemouth 12 16
10. Burnley 12 15
11. Brighton 12 15
12. Crystal Palace 12 15
13. Newcastle 12 15
14. Tottenham 12 14
15. Everton 12 14
16. West Ham 12 13
17. Aston Villa 12 11
18. Watford 12 8
19. Southampton 12 8
20. Norwich City 12 7
Takımlar O P
1. Barcelona 12 25
2. Real Madrid 12 25
3. Atletico Madrid 13 24
4. Sevilla 13 24
5. Real Sociedad 13 23
6. Athletic Bilbao 13 20
7. Getafe 13 20
8. Granada 13 20
9. Valencia 13 20
10. Osasuna 13 19
11. Villarreal 13 18
12. Levante 13 17
13. Real Valladolid 13 17
14. Deportivo Alaves 13 15
15. Eibar 13 15
16. Mallorca 13 14
17. Real Betis 13 13
18. Celta de Vigo 13 9
19. Espanyol 13 8
20. Leganés 13 6
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü

Gelişmelerden Haberdar Olun

@