banner437

banner406

banner410

banner413

banner334

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

12.10.2017, 14:17

Dijital Dönüşüm Acente Modernizasyonu...

Acente velinimettir. Sigorta şirketlerinde Hizmet ve çaba en üst seviyede olmalıdır bu da Acente ile olur.

Bir Sigorta Şirketi 3 şeyi kaybetmemelidir; Acenteyi, Müşteriyi ve Güvenini. Bunun için Sigorta Şirketi Türkiye’de tüm yatırımlarını yapılanmasını bunun üzerine kurmalıdır.

Dünyada hiç bir ülkede Sigorta Şirketi direkt satışı %7- 8 i geçemiyor Tüm Dünyada Güven ve yüz yüze temasın önüne hiç bir şey geçemiyor

7-8 ÜLKEDEKİ PROJE DENEYİMLERİNİ VE SONUÇLARINI TÜRKİYE İLE PAYLAŞTIK.

Bir araştırma 7-8 ülkedeki proje, araştırma, deneyimleri ve sonuçlarını Dünyada ki önemli tecrübelerini ve sonuçlarını paylaştı.

MÜŞTERİ ONLİNE BİLGİ İSTİYOR AMA ACENTEDEN VAZ GEÇMİYOR,

Sigorta Şirketi ve Acentesi Değişimi yakalayıp müşteriye istediği değişimi vermek zorunda.

Acenteler müşterinin sosyal medya hızına yaklaşamıyor. Acente yaş ortalaması daha yüksek müşteriler daha fazla dijital medyayı kullanıyor. Acente dijital gelişime gerektiği gibi yatırım yapamıyor. Sorun da burada, bunun çözümüne odaklanılmalı.

Sigorta şirketleri dijital medya yaklaşımında bankaların gerisinde kaldı.

Müşteri dijital kanalı daha çok kullanmaya başladı müşteri internetten fiyata bakıp internetten bakıyor sonra acenteye gidiyor poliçeyi alıyor sonra bir hasar olduğunda tekrar İnternet'e bakıp acente ve şirkete gidiyor. Müşteri davranışı bu şekilde zig zag yapıyor. Müşteri nerede ise orada olmak lazım.

Bankalarda çoğu iş internetten de yapılıyor ama Bankalara hala gidiliyor.

İnsanlar sigorta dahil online bilgi istiyor ama Acenteden vazgeçmiyor.

YATIRIM ACENTENİN MODERNİZASYONUNA OLAMALI

O zaman sonuç inanılmaz olabiliyor.

Ölçümlenen sonuçlara göre değişen müşteri davranışına karşılık Acentelerin eline araç verildiğinde etkili sonuç alınabiliyor. Bu Dünya sonuç ve örneklerini göremeyen ve araştırmayan Sigorta Şirketleri tarafından Kendilerinin direkt İnternet araçlarını ve yazılımlarını kullanmak olarak yanlış değerlendiriliyor.

Acente eskiden bilgi verirdi şimdi müşteri bilgiye kolay ulaşıyor şimdiki yaklaşım danışmanlık yaklaşımı. Müşteri Acenteyi daha çok danışman olarak kullanmak istiyor ve Acentesine daha çok güveniyor.

MÜŞTERİ HEM DİGİTAL HEM FİZİKSEL DOKUNUŞ İSTİYOR BUNU BİRLEŞTİRMELİYİZ.

Genel davranış şekli Acente Değişmek istemiyor ama Sigorta Şirketi Acenteyi değişim için motive etmeli.  Dijitali engelleyemeyiz müşteri hem dijital bilgi hem de fiziksel dokunuş istiyor bunu birleştirmeliyiz.

Acente teknolojiyi daha az kavrayabiliyor. Sigorta Surketi Acentelere bugünün müşterilerinin taleplerini takip etmek konusunda nasıl yardımcı olabiliriz fikrinden yola çıkarak çözümler üretmeli.

Potansiyel müşteri adaylarına çapraz satış kampanyalarını Sigorta Şurketi düzenlemeli her şeyi ve yazıyı hazırlayıp Acente göndermelidir.

ACENTELERIN İŞLERİNİ ORGANIZE ETMELERI İÇİN ÇEŞITLI ARAÇLAR

-Mevcut müşteriler için indirim kampanyaları.

-Değişim yönetimi

Acenteler için ilk dijital Akademi

-Birebir eğitim teorik ve pratik yönetim.

-Hizmet

-CRM aracı

-Satış ve talep

- Acentenin Kendi internet Portalı üzerinden satış imkanı

- Acente indeksi database veri tabanı oluşturulmalı

- Acente müşterileri ile yazışmaları yönetimi

- Markasına yatırım

-Acente Portalı ve personel Portalı.

- Web Sitesi standart ama her Acente kendine göre özelleştirebiliyor.

" Bugün yine aynı şeyleri farklı yollarla yapıyor olmak" başarı getirecek.

Müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için bu dünyanın bir parçası olmalısınız.

Bir acentenin müşterisin verdiği o ruh o içtenlik çok fazla ama bir Sigorta Şirketi Direk İnternet üzerinden ve telefon ile satışı ile bunu yakalatamaz.

Yurt Dışinda bir Sigorta şirketi acente karşıtı 40 milyon Euro reklam yaparak Acenteyi kötülemiş hatta acenteyi dinozor gibi göstermiştir. Ayrıca yazılım ve diğer çalışmalar ile 100 Milyon  Euro yatırım yapmasına rağmen Reklam yapan Acenteye yüklenen şirketin pazar payı % 8 i hiç bir şekilde geçememiştir. Bu Ulkede Acente Pazar payı hala %85 dir.

ACENTELER DE SİGORTA ŞİRKETİNİ SAHİPLENECEKTİR.

Acentelerin kaynakları yeterli değil bir şirket Acente adına teknolojik yatırım yaparak Acenteyi koruyan yaklaşımı ile daha fazla büyüyecek,  Acente de şirketi sahiplenenecektir.

 Acente yaş ortalaması 56 Devletin yaptığı bir düzenleme sonrası zor 10 yıl geçirdik.

Acentelere yönelik uygulama ceza ve yaptırımlar o kadar ağır ki  sigortalarında gelir  %30 oranında düştü.  

Acentelerin Sigorta Şirketinin tam desteğine ihtiyaç bulunmaktadır.

 lazım. Bir çok Avrupa ulkesinde Şirketler Digital yatırımın  en büyük kısmını Acentelere yapılması kararını aldı.

ANA FIKIR SATIŞ KANALININ MODERNIZASYONU

Teknoloji

İşetişim reklam

Müşteri ihtiyacına göre yeniden ürün tasarlamak Hizmet İnovatif ve akıllı tarife Ana fikir kağıtsız ve en basit sonuç Acentenin bürokrasi zaman kaybı gibi gereksiz işlerle operasyonlar ile uğraşmayarak karını arttırmak.

Her bir Acenteye web sitesi tasarımı yapılmalı. Google reklamları ile müşterileri o yerdeki Acentelere yönlendirmeli.

Tüm bunlar için tek tuş yeterlidir.

Her bir Acente için Facebook sayfası hazırlanmalı.

Acente digital destek hattı faaliyete geçemeli.

Acente memnuniyetinde %95 hedeflenmeli.

Acente Portalı faaliyete geçecek ve CRM desteği ile  önemli fayda sağlayacaktır.

 ACENTESİNE YATIRIM YAPAN ŞİRKET KAZANACAK

 Yıllardan beri “ACENTESİNE YATIRIM YAPAN ŞİRKET KAZANACAKTIR” dedim Dünya örnek uygulamalarını sunduk, Türkiye gerçeğini gösterdik, bununla ilgili Araştırma, köşe yazılarını yazdık sektör ile paylaştık. Bu uygulama Acentelerinden ve tüm Acentelerden göreceği destek ile bizim söylemlerimizi haklı çıkaracaktır.

 “GÜVENİLİR, KAZANAN, SAYGIN BİR MESLEK OLMAK İÇİN BİRLİKTE BAŞARMAK İYİ GELECEK” Vizyonu bu tarz çalışmalar ile gerçekleşecektir. Yönetimimiz ve Acenteler adına teşekkür ediyoruz.

Yorumlar (0)
banner339
banner353
açık
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner354
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@