banner312

Tucson’un hedefi şampiyonluk!

banner209

Avrupa binek otomobil pazarı da bir önceki yıla kıyasla yüzde 4 düşüş göstererek, 2019'a yavaş bir başlangıç yaptı.

banner313
Tucson’un hedefi şampiyonluk!
banner205

Avrupa binek otomobil pazarı da bir önceki yıla kıyasla yüzde 4 düşüş göstererek, 2019'a yavaş bir başlangıç yaptı. Yeni otomobillere olan talep, AB'nin beş büyük pazarı da dahil olmak üzere neredeyse tüm ülkelerde düşerken, Hyundai yükseliş trendini devam ettirdi ve bunda en büyük pay Tucson'un oldu. Ocak ayında Avrupa'da 10 binden fazla Tucson satışı gerçekleştirilirken Türkiye de 36 ülke arasında sekizinci sıraya yerleşti.

Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, konuyla ilgili olarak, “Hyundai'nin Türkiye'deki yükselişinde kesinlikle SUV modellerimizin rolü çok büyük. Özellikle dizel motorun eklenmesinden sonra satışlarını iki katına çıkaran Tucson ve Nisan ayında satışa sunacağımız KONA 1.6 litre dizel ile SUV pazarındaki iddiamızı şampiyonlukla taçlandırmak istiyoruz. Ayrıca gelecekte eklenecek Hibrit ve Elektrikli SUV modellerimizle de zirveye yerleşmek istiyoruz” dedi.

banner263
YORUM EKLE
banner71
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner259

banner213

banner183

banner135

banner203

banner260

banner91

banner133