banner258

banner256

Aşk için risk almaya değer

banner209

Sevgililer Günü yaklaşırken Groupama Sigorta, insanları aşk için risk almaya davet eden bir iletişim kampanyası hazırladı.

Aşk için risk almaya değer
banner199
banner79

Sigortahaber.com.tr - Sevgililer Günü yaklaşırken Groupama Sigorta, insanları aşk için risk almaya davet eden bir iletişim kampanyası hazırladı. Groupama’nın Kampanya kapsamında twitterda düzenlediği yarışmada, en güzel aşk tweet’i, 14 Şubat’ta billboardlarda yer alacak.

banner208
Sevgililer Günü’nde aşk için risk almaya davet eden Groupama Sigorta, “hayattaki diğer riskler için her zaman yanınızdayız” mesajı veriyor. #AşkİçinRiskAl hashtag’iyle yaygınlaşan kampanya üç animasyon filmiyle insanlara ulaşıyor.

Kampanya kapsamında hazırlanan ilk film “Şarmaşık”, hayatın yoğun akışı içinde heyecanı kalmamış bir evliliğe odaklanıyor. İkinci film “Hafıza” küskün sevgilileri birbirleriyle iletişim kurmak için cesaretlendiriyor. Üçüncü film “Kelebek” ise birbirinden hoşlanan iki kişinin içlerindeki "tırtıl"ın kelebeğe dönüşmesine izin vermesini konu edinerek “Aşk için risk al” diyor.

#AşkİçinRiskAl kampanyası kapsamında Groupama, sevgi dolu paylaşımları artırmaya yönelik bir yarışma da düzenliyor. İnsanları, sevdikleri için tweet atmaya davet eden yarışma kapsamında #AşkİçinRiskAl etiketiyle gönderilen mesajlar arasından seçilen tweet 14 Şubat’ta billboardlarda yer alacak.

banner263
YORUM EKLE
banner71
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner81

banner213

banner135

banner55

banner78

banner91

banner133