banner370

banner406

banner410

banner413

banner334

banner369

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner357
banner344

Axa Sigorta, Santral altyapısını VODAFONE ile buluta taşıdı

İşletmelerin dijital iş ortağı olma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Vodafone, sigorta sektörünün önde gelen kurumlarından AXA Sigorta’nın santral altyapısını buluta taşıdı.

banner345
SİGORTA 25.09.2019, 12:36
Axa Sigorta, Santral altyapısını VODAFONE ile buluta taşıdı
banner346
banner414

İşletmelerin dijital iş ortağı olma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Vodafone, sigorta sektörünün önde gelen kurumlarından AXA Sigorta’nın santral altyapısını buluta taşıdı. Türkiye’de finans sektöründe bulut üzerinden santral hizmeti alan ilk firma olan AXA Sigorta, Vodafone Bulut Santral çözümüyle santral altyapısına yönelik tüm ihtiyaçlarını tek merkezden yönetecek ve ek kurulum maliyetlerine katlanmadan, ihtiyaca göre kapasite artışı ya da azaltımı yapabilecek.

25 Eylül 2019 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, işletmelerin dijital iş ortağı olarak onları geleceğin dünyasına hazırlamayı sürdürüyor. Yenilikçi yaklaşımı ve küresel bilgi birikimiyle sigortacılık sektörüne öncülük eden AXA Sigorta ile işbirliğine giden Vodafone, AXA Sigorta’nın müşteri ve satış kanalı ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt verebilecek teknolojik santral sistemi arayışına, tüm telefon altyapısının tek bir merkezde toplanması ve yönetilmesini sağlayan bulut iletişim platformu Vodafone Bulut Santral ile yanıt verdi. Vodafone, Türkiye’de finans sektöründe bulut üzerinden santral hizmeti alan ilk firma olan AXA Sigorta’ya sanal santral altyapısının yanı sıra birçok hizmet sağlıyor.

Düşük maliyetli entegre sistem

Vodafone’un sunduğu çözümle santral altyapısına yönelik tüm ihtiyaçlarını tek merkezden yönetecek olan AXA Sigorta, ek kurulum maliyetlerine katlanmadan, ihtiyaca göre kapasite artışı ya da azaltımı yapabilecek. Çağrı ve görüşme kaydı gibi raporları hızla elde edebilecek olan AXA Sigorta, değişen müşteri ihtiyaçları doğrultusunda Sesli Yanıt Sistemi’nde yaptığı değişikliklerle müşterilerine daha hızlı hizmet sunabilecek. Vodafone Bulut Santral çözümüyle iç ve dış iletişim sistemlerini entegre bir yapıya kavuşturacak olan AXA Sigorta, Vodafone’un Esenyurt Veri Merkezi üzerinden sunacağı güvenli yedekleme ve saklama hizmeti sayesinde müşterilerine kesintisiz hizmet verebilecek.

Meltem Bakiler Şahin: “Bulut Santral ile kurumlara verimlilik ve tasarruf sağlıyoruz”

İşletmelerin ihtiyaçlarını yakından takip edip onlara özel çözümler üreterek dijitalleşme süreçlerine en hızlı şekilde destek olduklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

“Vodafone Business olarak, gelişen teknolojilerle yeniden şekillenen dünyamızda, müşterilerimizin iş süreçlerini akıllı çözümlerle desteklemeye, verimliliklerini artıracak fırsatlar sunmaya devam ediyoruz. Bu kapsamda, farklı sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerin ihtiyaçlarını analiz ederek tek çatıdan sunduğumuz çözümlerle rekabet avantajı sağlamalarına destek oluyoruz. Dijitalleşmenin en önemli adımlarından biri olan bulut teknolojileri sayesinde, en güncel hizmet, güvenlik, tüm sistemlerle entegrasyon kolaylığı ve esneklik artık tüm hizmet alanlarında sağlanabiliyor. Dijitalleşmenin en yoğun yaşandığı sektörlerin başında gelen sigorta sektörünün öncü isimlerinden AXA Sigorta, mevcut santral sistemlerini dönüştürmek istediğinden, yenilikçi ve teknolojik bir çözüm arayışı içindeydi. Vodafone Business olarak sunduğumuz Vodafone Bulut Santral çözümüyle AXA Sigorta’nın ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak verimlilik, müşteri memnuniyeti ve tasarruf hedeflerine katkı sağlamaktan mutluluk duyuyoruz. Vodafone Bulut Santral, sabit telefonlar ya da sanal telefonlar ile bulut sistemine bağlanarak fiziksel santralin sağladığı tüm avantajlardan ve bulut mimarinin getirdiği ek avantajlardan faydalanma imkânı veriyor. İş dünyasının dijital iş ortağı olarak, müşterilerimizi geleceğin heyecan verici dünyasına hazırlamayı sürdüreceğiz.”

Ege Örer: “Sigortalılarımızın her an yanındayız”

AXA Sigorta Bilgi Teknolojileri ve İnovasyon Genel Müdür Yardımcısı Ege Örer ise şöyle konuştu:

“AXA olarak, dünyanın en büyük sigorta şirketiyiz. Bu da bize hep daha iyi hizmeti sunmak, sadece hasar anında ödeme yapan bir şirket olmanın ötesine geçerek insanların daha iyi yaşamaları, hayallerini gerçekleştirmeleri için her zaman güvenebilecekleri bir çözüm ortağı olmak için büyük bir hedef sunuyor. Teknolojik gelişim de bu hedefimizin ayrılmaz bir parçası. Vodafone ile yaptığımız Bulut Santral yatırımımız ile yine sektörde bir ilke imza atarak sigortalılarımızın her an yanlarında olma sözümüzü yerine getiriyoruz.”

Çağrı kaçırma riski ortadan kalkıyor

Vodafone Bulut Santral, normal bir fiziksel santrale göre önemli avantajlar sunuyor. İlk yatırım maliyeti gerektirmeyen sistem, aylık ve yıllık bakım ve onarım maliyetinden de tasarruf sağlıyor. Hızlı ve çok düşük maliyetlerle güncelleme ve yükseltme işlemleri yapılmasına imkân tanıyan Vodafone Bulut Santral çözümü, 7/24 kesintisiz çalışıyor; kolay erişilebilirlik ve merkezi kalite yönetimi sayesinde müşteri memnuniyeti oranlarında artış sağlıyor. Bu sistemde santral altyapısı veri merkezinde olduğu için, lokasyonda olabilecek elektrik kesintilerinde bile çağrılar karşılanmaya ve belirlenen alternatif yönlere iletilmeye devam ediyor. Barındırma ve hijyen koşulları gerektirmeyen Vodafone Bulut Santral, müşteri tarafında fiziksel bir alan, iklimlendirme ve yedek güç devresi ihtiyacını da ortadan kaldırıyor. Web arayüzüyle kolay yönetim sağlayan sistem sayesinde, birden fazla pilot numara atanabiliyor ve çağrı kaçırma riski ortadan kalkıyor. Vodafone Bulut Santral çözümünde, çağrı kayıtları bir yıl geriye dönük olarak sistemde tutuluyor ve istendiğinde bu kayıtlara kolayca ulaşılabiliyor. Güvenlik açısından da önemli avantajlar sunan sistem, “atak” nedeniyle bilgi dışında çağrı başlatılmasının önüne geçiyor.

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
11°
açık
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner418
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 21 44
2. Başakşehir 22 43
3. Galatasaray 22 42
4. Sivasspor 22 42
5. Alanyaspor 22 39
6. Fenerbahçe 22 38
7. Beşiktaş 22 36
8. Göztepe 21 33
9. Gaziantep FK 22 30
10. Malatyaspor 21 24
11. Gençlerbirliği 22 24
12. Denizlispor 22 24
13. Çaykur Rizespor 21 24
14. Antalyaspor 22 22
15. Konyaspor 22 20
16. Ankaragücü 22 20
17. Kasımpaşa 22 16
18. Kayserispor 22 15
Takımlar O P
1. Hatayspor 22 42
2. Erzurum BB 22 39
3. Bursaspor 22 39
4. Adana Demirspor 22 34
5. Keçiörengücü 22 32
6. Akhisar Bld.Spor 22 32
7. Menemen Belediyespor 22 32
8. Altay 22 31
9. Fatih Karagümrük 22 31
10. Ümraniye 22 29
11. Giresunspor 21 28
12. Balıkesirspor 22 28
13. İstanbulspor 21 26
14. Altınordu 22 24
15. Osmanlıspor 22 18
16. Adanaspor 22 18
17. Eskişehirspor 22 16
18. Boluspor 22 16
Takımlar O P
1. Liverpool 26 76
2. Man City 25 51
3. Leicester City 26 50
4. Chelsea 26 41
5. Tottenham 26 40
6. Sheffield United 26 39
7. M. United 26 38
8. Wolverhampton 26 36
9. Everton 26 36
10. Arsenal 26 34
11. Burnley 26 34
12. Southampton 26 31
13. Newcastle 26 31
14. Crystal Palace 26 30
15. Brighton 26 27
16. Bournemouth 26 26
17. Aston Villa 26 25
18. West Ham 25 24
19. Watford 26 24
20. Norwich City 26 18
Takımlar O P
1. Real Madrid 24 53
2. Barcelona 24 52
3. Getafe 24 42
4. Atletico Madrid 24 40
5. Sevilla 24 40
6. Villarreal 24 38
7. Valencia 24 38
8. Real Sociedad 23 37
9. Granada 24 33
10. Athletic Bilbao 24 31
11. Osasuna 24 31
12. Real Betis 24 29
13. Levante 24 29
14. Deportivo Alaves 24 27
15. Real Valladolid 24 26
16. Eibar 23 24
17. Celta de Vigo 24 21
18. Mallorca 24 21
19. Leganés 24 19
20. Espanyol 24 19
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@