banner370

banner406

banner410

banner413

banner334

banner369

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner357
banner344

Çözüm Ortağı AXA’dan Yenilikçi Hasar Ödeme Hizmetleri

AXA Sigorta hasar tespit ve ödeme süreçlerindeki yenilikçi uygulamalarıyla sektörde fark yaratmaya devam ederken müşterilerinin her an güvenebileceği bir çözüm ortağı olarak yanlarında yer alıyor.

banner345
SİGORTA 10.09.2019, 20:57
Çözüm Ortağı AXA’dan Yenilikçi Hasar Ödeme Hizmetleri
banner346
banner414

AXA Sigorta müşterilerinin hayatının her anında bir “çözüm ortağı” olma bakış açısıyla yenilikçi adımlarına devam ediyor. Kaskodan konut sigortasına kadar tüm ürünleri için hasar tespit ve ödeme süreçlerini hızlandırmak ve müşterilerinin bu süreçte en iyi hizmeti almalarını sağlamak için yeni uygulamalara odaklanan şirket, yapay zekâ ve veri analitiği gibi teknolojilerin yanı sıra geniş hizmet ağı ve uzun yıllara dayanan deneyiminden faydalanıyor.

Kasko ve konut hasarlarında hızlı ve avantajlı uygulamalar

Kasko ürünlerinde müşterilerine en hızlı çözümü sunmak ve onların hayatını kolaylaştırmak için çalışmalar yapan AXA Sigorta, vale hizmeti ile müşterilerinin otomobilini bulunduğu noktadan alıyor, AXA Garantili servislerde 2 yıl onarım garantisiyle ve hasarsızlık indirimini de koruyarak hızla tamir edilmesini ve temizliğinin yapılmasını sağlıyor, müşterilerine tamir süresince ikame otomobil verirken ayrıca sunduğu mini onarım hizmeti ile müşterilerinin küçük hasarlarını da karşılıyor. Şirket “Kameralı Hasar Tespit” uygulaması kapsamında anlaşmalı servislere gelen kasko hasar dosyalarının yüzde 48,6’sını sisteme tanımlanan iş kuralları ile en hızlı şekilde onaylıyor. Cam hasarları için ihbar alındığı andan ödemenin yapıldığı son noktaya kadar uçtan uca tüm süreçlerinde otomasyon sağlayan AXA Sigorta, anlaşmalı cam servislerinden açılan hasar dosyalarının yüzde 83’ünü yine müşterilerini bekletmeden yapay zekâ ile ele alıyor. Şirket bu sayede otomobil cam hasarı bildiren müşterilerin dosya kontrol ve ödeme işlemlerini saniyeler içinde tamamlıyor. Pilot aşamasında olan ve hali hazırda 4 ilde devam eden “Mobil Cam Değişim Hizmeti” kapsamında ise cam hasarı ile karşılaşan müşterilerinin bulunduğu noktaya gelerek yarım saat içerisinde otomobil camının yerinde değişmesini sağlıyor. AXA Sigortalılar AXAFit mobil uygulamasında yer alan e-çekici hizmetiyle de yol yardımı gerektiren herhangi bir durumda kolaylıkla bulundukları noktaya bir çekici çağırarak, çekicinin durumunu canlı olarak takip edebiliyor. AXA Sigorta’nın konut sigortası ürünlerinden faydalanan müşterileri ise 10 bin TL’ye kadar hasarlarda ekspertizden itibaren iki gün içerisinde hasar ödemesini alabiliyor.

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, ürün ve hizmet geliştirirken “hız” kavramının öneminin giderek arttığını ifade ediyor: “Hayat çok hızlı akıyor, müşterilerimiz de aldıkları hizmetlerin hayatlarının temposuna ayak uydurmasını bekliyor. AXA olarak ‘insanların daha iyi bir yaşam sürmesini sağlama’ hedefiyle müşterilerimizin hayatlarının her anında güvenebilecekleri, her an yanlarında olan ve ihtiyaçlarına hızla yanıt veren bir çözüm ortağıyız. Bu bakış açısını yenilikçi ürün ve hizmetlerimize de yansıtmanın önemli olduğuna inanıyoruz. Son dönemde ortaya koyduğumuz ve hasar süreçlerini hızlandırmaya odaklanan çalışmalarımız da bunun en güzel örneklerinden. Bu adımlar günümüzde rekabetçi avantaj için kritik değer taşıyan müşteri memnuniyetine de önemli katkılar sağlıyor. Örneğin kasko ürünlerimizde Kameralı Hasar Tespiti uygulamasının müşteri memnuniyetini yüzde 90 seviyelerine getirdiğini görüyoruz. Konut Sigortalarında hayata geçirdiğimiz hızlı ödeme süreçleriyle de 2018’in başlarında yüzde 80 olan müşteri memnuniyetimizi yüzde 90 seviyelerine çıkardık. Kısa sürede müşterilerimizin beğenisini toplayan Mobil Cam Değişimi Hizmetimizle ise müşterilerimizin bulunduğu yere giderek onların gündelik akışlarını aksatmadan sorunlarının bulundukları yerde çözülmesini sağlıyoruz. Önümüzdeki dönemlerde fark yaratan iyileştirme çalışmalarımızla çözüm ortağı olma noktasında müşterilerimizin zihinlerinde yer etmeye ve marka algımızı güçlendirmeye devam edeceğiz.”

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
11°
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner354
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 23 46
2. Trabzonspor 22 45
3. Galatasaray 23 45
4. Sivasspor 23 45
5. Alanyaspor 23 39
6. Fenerbahçe 23 38
7. Beşiktaş 23 37
8. Göztepe 22 34
9. Gaziantep FK 23 31
10. Gençlerbirliği 23 27
11. Antalyaspor 23 25
12. Malatyaspor 22 24
13. Denizlispor 23 24
14. Çaykur Rizespor 22 24
15. Konyaspor 23 21
16. Ankaragücü 23 20
17. Kasımpaşa 23 19
18. Kayserispor 23 16
Takımlar O P
1. Hatayspor 24 48
2. Erzurum BB 24 42
3. Adana Demirspor 24 40
4. Bursaspor 24 40
5. Fatih Karagümrük 24 37
6. Altay 24 35
7. Akhisar Bld.Spor 24 35
8. Ümraniye 24 35
9. Keçiörengücü 24 33
10. Balıkesirspor 24 32
11. Menemen Belediyespor 24 32
12. İstanbulspor 23 28
13. Giresunspor 23 28
14. Altınordu 24 27
15. Osmanlıspor 24 21
16. Boluspor 24 18
17. Adanaspor 24 18
18. Eskişehirspor 24 16
Takımlar O P
1. Liverpool 27 79
2. Man City 27 57
3. Leicester City 27 50
4. Chelsea 27 44
5. M. United 27 41
6. Tottenham 27 40
7. Sheffield United 27 40
8. Wolverhampton 27 39
9. Arsenal 27 37
10. Burnley 27 37
11. Everton 27 36
12. Southampton 27 34
13. Crystal Palace 27 33
14. Newcastle 27 31
15. Brighton 27 28
16. Bournemouth 27 26
17. Aston Villa 27 25
18. West Ham 27 24
19. Watford 27 24
20. Norwich City 27 18
Takımlar O P
1. Barcelona 25 55
2. Real Madrid 25 53
3. Atletico Madrid 25 43
4. Sevilla 25 43
5. Getafe 25 42
6. Real Sociedad 24 40
7. Villarreal 25 38
8. Valencia 25 38
9. Granada 25 36
10. Levante 25 32
11. Athletic Bilbao 25 31
12. Osasuna 25 31
13. Real Betis 25 30
14. Deportivo Alaves 25 30
15. Real Valladolid 25 29
16. Eibar 24 24
17. Celta de Vigo 25 24
18. Mallorca 25 22
19. Leganés 25 19
20. Espanyol 25 19
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@