banner437

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner442

Doğa Sigorta Yeni Ürünler Geliştirecek

Doğa Sigorta, tamamlayıcı sağlık, seyahat ve yabancı sağlık ile hayat dışı tüm branşlarda hizmetler sunuyor.

banner345
SİGORTA 04.02.2019, 14:20
Doğa Sigorta Yeni Ürünler Geliştirecek
banner346
banner414

Sigortahaber.com.tr - Doğa Sigorta, tamamlayıcı sağlık, seyahat ve yabancı sağlık ile hayat dışı tüm branşlarda hizmetler sunuyor. Şirket, bu yıl içerisinde yeni ürünler geliştirmeyi amaçlıyor.

Sigorta sektöründe 2014 yılından beri faaliyet gösteren Doğa Sigorta, bugün 2000’e yaklaşan profesyonel acentesi, broker iş ortakları ve bankasürans kanalları aracılığıyla tamamlayıcı sağlık, seyahat ve yabancı sağlık ile hayat dışı tüm branşlarda hizmetler sunuyor. 2019 yılında karlılıkla büyüme hedefi ile hareket edeceklerini ifade eden Doğa Sigorta Genel Müdürü Coşkun Gölpınar, “Trafik branşında, üzerimizde tuttuğumuz riski ve poliçe sayısını aza indirip, prim bazında artış sağlayarak, küçülerek büyümeyi hedefliyoruz. 2019 yılı için özellikle oto dışı ürünlerdeki çeşitliliği arttırmaya yönelik hedeflerimiz var” diyor. Son yıllarda gittikçe artan bir öneme sahip olan finansal sigortalar kapsamında bina tamamlama sigortası ve kefalet sigortası konusunda çalışmalarının bulunduğunu ifade eden Gölpınar, bu ürün için bu yıl ürün geliştirme planların olduğunu, kasko branşında ise müşteri ihtiyaçlarına yönelik olarak standart ürünlere ek ürünler geliştireceklerini dile getiriyor.

“Android ve Apple’dan indirilen uygulamamız üzerinden DASK, trafik, kasko ve seyahat sağlık gibi ürünlerde teklif alma, poliçeleştirme, prim ödemesini gerçekleştirme gibi özellikleri hem müşterilerimizin hem de acentelerimizin kullanımına açtık. Böylece acenteler şirket dışında oldukları dönemlerde de bu ürünleri cep telefonlarından kolaylıkla teklif olarak alıp poliçe düzenleme imkânına sahip olabiliyorlar, bu durumun müşteri memnuniyetine de yansımasını görüyoruz.”

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nda Yüzde 135 Büyüme Sağladı
Gölpınar, Doğa Sigorta’nın 2015 yılı içerisinde Türkiye’de çok fazla uygulama alanı bulamayan katılım sigortacılığı ile ilgili olarak; yurt içi ve yurt dışındaki uygulamaları inceleyerek, gerekli alt yapı çalışmalarını tamamladığını ve 2015 yılının Haziran ayından itibaren katılım sigortacılığında da öncü olarak faaliyet gösterdiğini aktarıyor. 2017 yılında, gerek prim üretiminde gerek hizmet kalitesinde sektörün ‘ilk’ 10 markası arasında yer aldıklarını ve ardından 31. Tüketici Zirvesi’nde yılın Tüketici Kalite Ödülü’ne layık görüldüklerini söyleyen Gölpınar, 2018 yılı sonuçlarına göre 10’uncu sırada yerlerini korurken karlı büyümeye odaklandıklarını anlatıyor. Gölpınar, sözlerini şöyle sürdürüyor: “2018 yılında Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünü ile uygun primlerle, sadece beyaz yakalı ve üst seviye gelir gruplu bireyler değil, aynı zamanda normal çalışan, öğretmen gibi grupların da özel hastanelerin yüzde 90’ından yararlanılmasını sağladık. Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’ndaki yüzde 135’lik büyüme gerçekleştirdik. Önemli ürün gruplarımızda sunduğumuz yüzde 30’a varan indirimle Enflasyonla Topyekün Mücadele (EMTP) desteğimizi ortaya koyduk.”

Mobil Uygulaması İle Kolaylıklar Sunuyor
Hızlı gelişen, genç ve yenilikçi bir şirket olarak dijital gelişime de çok önem verdiklerini ifade eden Gölpınar, IT altyapılarını sürekli geliştirdiklerini, hem ürün hem de dijitalizasyonun getirdiği faydalar bakımından acentelerine önemli fırsatlar sunduklarını söylüyor. Gölpınar, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Poliçelerin sisteme girişteki hızı oldukça önemli. Bu yıl içinde yaptığımız en önemli şey, mobilden poliçe düzenlenmesini sağlamak oldu. Bu, acentelerimizin hizmet faaliyetlerini hızlandıran bir iş. Yapmış olduğumuz mobilizasyon girişimi ile Android ve Apple’dan indirilen uygulamamız üzerinden DASK, trafik, kasko ve seyahat sağlık gibi ürünlerde teklif alma, poliçeleştirme, prim ödemesini gerçekleştirme, PDF olarak poliçe düzenleme gibi özellikleri hem müşterilerimizin hem de acentelerimizin kullanımına açtık. Böylece acenteler şirket dışında oldukları dönemlerde de bu ürünleri cep telefonlarından kolaylıkla teklif olarak alıp poliçe düzenleme imkânına sahip olabiliyorlar, bu durumun müşteri memnuniyetine de yansımasını görüyoruz. Kazan kazan politikası ile acentelerimize de kazandıran bir şirket olma özelliğimizi her zaman taşıdık. Bu özelliğimizi sürdürerek, dijitalleşme konusunda da acentelerimizin müşterilerinin memnuniyetini artıracak yönde çalışmalarımız sürüyor.”

KOBİ’ler İçin Güvence Sağlayan Teminatlar 
Coşkun Gölpınar, sigorta yaptırmanın KOBİ’ler için önemi konusunda da görüşlerini paylaşıyor. KOBİ’lerin devamlılığı, sürekliliği ve büyümelerinin doğal bir sonucunun da iş yerlerini ve mallarını sigortalatma ihtiyacı olduğunu belirten Gölpınar; bu gereksinimle birlikte, KOBİ’lere en çok karşılaşabilecekleri yangın, su baskını, hırsızlık, dahili su gibi risklere karşı verilen ana teminatların yanında isteğe bağlı verilen bazı teminatları da değerlendirmelerini öneriyor. Gölpınar, sözlerini şöyle sürdürüyor: “İş yerinde KOBİ’lerin ve çalışanlarının huzurlu ve güvene dayalı ilişkiler kurduklarını biliyoruz; ama her ihtimale karşı kendi SGK’lı çalışanlarının KOBİ sahibine ait para veya malları çalmak, zimmetine geçirmek, dolandırıcılıkla KOBİ sahibini uğratacağı zararları teminat altına alan Emniyet Suistimal sigortasını yaptırabilirler. KOBİ’ler para, nakit, çek, senet gibi para ile ölçülebilen kıymetlerinin taşıma işlerinden sorumlu SGK’lı çalışanlarının banka ve diğer iş yerleri arasında taşınması sırasında karşılaşabileceği riskleri teminat altına alan Taşınan Para ve daha birçok risk için farklı sigorta teminatlarını talep edebilirler.” İş yerlerinde, her türlü önlem alınsa bile iş kazalarının meydana gelebileceğine de dikkat çeken Gölpınar, “KOBİ’ler üzerindeki büyük sorumluluklarını İşveren Sorumluluk ve aynı zamanda, çalışmanın sürekliliğini sağlarken dolaylı veya doğrudan çevreye verebilecekleri zararlara karşı sorumluluklarını İşveren Sorumluluk Mali Mesuliyet Sigortaları ve Üçüncü Şahıs Mali Mesuliyet Sigortaları ile teminat altına alabilirler” diyerek sözlerini tamamlıyor.

Kaynak: Kobiaktuel.com.tr

Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
25°
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@