banner370

banner406

banner410

banner413

banner334

banner369

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner357
banner344

Doğa Sigorta Yeni Ürünler Geliştirecek

Doğa Sigorta, tamamlayıcı sağlık, seyahat ve yabancı sağlık ile hayat dışı tüm branşlarda hizmetler sunuyor.

banner345
SİGORTA 04.02.2019, 14:20
Doğa Sigorta Yeni Ürünler Geliştirecek
banner346
banner414

Sigortahaber.com.tr - Doğa Sigorta, tamamlayıcı sağlık, seyahat ve yabancı sağlık ile hayat dışı tüm branşlarda hizmetler sunuyor. Şirket, bu yıl içerisinde yeni ürünler geliştirmeyi amaçlıyor.

Sigorta sektöründe 2014 yılından beri faaliyet gösteren Doğa Sigorta, bugün 2000’e yaklaşan profesyonel acentesi, broker iş ortakları ve bankasürans kanalları aracılığıyla tamamlayıcı sağlık, seyahat ve yabancı sağlık ile hayat dışı tüm branşlarda hizmetler sunuyor. 2019 yılında karlılıkla büyüme hedefi ile hareket edeceklerini ifade eden Doğa Sigorta Genel Müdürü Coşkun Gölpınar, “Trafik branşında, üzerimizde tuttuğumuz riski ve poliçe sayısını aza indirip, prim bazında artış sağlayarak, küçülerek büyümeyi hedefliyoruz. 2019 yılı için özellikle oto dışı ürünlerdeki çeşitliliği arttırmaya yönelik hedeflerimiz var” diyor. Son yıllarda gittikçe artan bir öneme sahip olan finansal sigortalar kapsamında bina tamamlama sigortası ve kefalet sigortası konusunda çalışmalarının bulunduğunu ifade eden Gölpınar, bu ürün için bu yıl ürün geliştirme planların olduğunu, kasko branşında ise müşteri ihtiyaçlarına yönelik olarak standart ürünlere ek ürünler geliştireceklerini dile getiriyor.

“Android ve Apple’dan indirilen uygulamamız üzerinden DASK, trafik, kasko ve seyahat sağlık gibi ürünlerde teklif alma, poliçeleştirme, prim ödemesini gerçekleştirme gibi özellikleri hem müşterilerimizin hem de acentelerimizin kullanımına açtık. Böylece acenteler şirket dışında oldukları dönemlerde de bu ürünleri cep telefonlarından kolaylıkla teklif olarak alıp poliçe düzenleme imkânına sahip olabiliyorlar, bu durumun müşteri memnuniyetine de yansımasını görüyoruz.”

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nda Yüzde 135 Büyüme Sağladı
Gölpınar, Doğa Sigorta’nın 2015 yılı içerisinde Türkiye’de çok fazla uygulama alanı bulamayan katılım sigortacılığı ile ilgili olarak; yurt içi ve yurt dışındaki uygulamaları inceleyerek, gerekli alt yapı çalışmalarını tamamladığını ve 2015 yılının Haziran ayından itibaren katılım sigortacılığında da öncü olarak faaliyet gösterdiğini aktarıyor. 2017 yılında, gerek prim üretiminde gerek hizmet kalitesinde sektörün ‘ilk’ 10 markası arasında yer aldıklarını ve ardından 31. Tüketici Zirvesi’nde yılın Tüketici Kalite Ödülü’ne layık görüldüklerini söyleyen Gölpınar, 2018 yılı sonuçlarına göre 10’uncu sırada yerlerini korurken karlı büyümeye odaklandıklarını anlatıyor. Gölpınar, sözlerini şöyle sürdürüyor: “2018 yılında Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünü ile uygun primlerle, sadece beyaz yakalı ve üst seviye gelir gruplu bireyler değil, aynı zamanda normal çalışan, öğretmen gibi grupların da özel hastanelerin yüzde 90’ından yararlanılmasını sağladık. Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’ndaki yüzde 135’lik büyüme gerçekleştirdik. Önemli ürün gruplarımızda sunduğumuz yüzde 30’a varan indirimle Enflasyonla Topyekün Mücadele (EMTP) desteğimizi ortaya koyduk.”

Mobil Uygulaması İle Kolaylıklar Sunuyor
Hızlı gelişen, genç ve yenilikçi bir şirket olarak dijital gelişime de çok önem verdiklerini ifade eden Gölpınar, IT altyapılarını sürekli geliştirdiklerini, hem ürün hem de dijitalizasyonun getirdiği faydalar bakımından acentelerine önemli fırsatlar sunduklarını söylüyor. Gölpınar, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Poliçelerin sisteme girişteki hızı oldukça önemli. Bu yıl içinde yaptığımız en önemli şey, mobilden poliçe düzenlenmesini sağlamak oldu. Bu, acentelerimizin hizmet faaliyetlerini hızlandıran bir iş. Yapmış olduğumuz mobilizasyon girişimi ile Android ve Apple’dan indirilen uygulamamız üzerinden DASK, trafik, kasko ve seyahat sağlık gibi ürünlerde teklif alma, poliçeleştirme, prim ödemesini gerçekleştirme, PDF olarak poliçe düzenleme gibi özellikleri hem müşterilerimizin hem de acentelerimizin kullanımına açtık. Böylece acenteler şirket dışında oldukları dönemlerde de bu ürünleri cep telefonlarından kolaylıkla teklif olarak alıp poliçe düzenleme imkânına sahip olabiliyorlar, bu durumun müşteri memnuniyetine de yansımasını görüyoruz. Kazan kazan politikası ile acentelerimize de kazandıran bir şirket olma özelliğimizi her zaman taşıdık. Bu özelliğimizi sürdürerek, dijitalleşme konusunda da acentelerimizin müşterilerinin memnuniyetini artıracak yönde çalışmalarımız sürüyor.”

KOBİ’ler İçin Güvence Sağlayan Teminatlar 
Coşkun Gölpınar, sigorta yaptırmanın KOBİ’ler için önemi konusunda da görüşlerini paylaşıyor. KOBİ’lerin devamlılığı, sürekliliği ve büyümelerinin doğal bir sonucunun da iş yerlerini ve mallarını sigortalatma ihtiyacı olduğunu belirten Gölpınar; bu gereksinimle birlikte, KOBİ’lere en çok karşılaşabilecekleri yangın, su baskını, hırsızlık, dahili su gibi risklere karşı verilen ana teminatların yanında isteğe bağlı verilen bazı teminatları da değerlendirmelerini öneriyor. Gölpınar, sözlerini şöyle sürdürüyor: “İş yerinde KOBİ’lerin ve çalışanlarının huzurlu ve güvene dayalı ilişkiler kurduklarını biliyoruz; ama her ihtimale karşı kendi SGK’lı çalışanlarının KOBİ sahibine ait para veya malları çalmak, zimmetine geçirmek, dolandırıcılıkla KOBİ sahibini uğratacağı zararları teminat altına alan Emniyet Suistimal sigortasını yaptırabilirler. KOBİ’ler para, nakit, çek, senet gibi para ile ölçülebilen kıymetlerinin taşıma işlerinden sorumlu SGK’lı çalışanlarının banka ve diğer iş yerleri arasında taşınması sırasında karşılaşabileceği riskleri teminat altına alan Taşınan Para ve daha birçok risk için farklı sigorta teminatlarını talep edebilirler.” İş yerlerinde, her türlü önlem alınsa bile iş kazalarının meydana gelebileceğine de dikkat çeken Gölpınar, “KOBİ’ler üzerindeki büyük sorumluluklarını İşveren Sorumluluk ve aynı zamanda, çalışmanın sürekliliğini sağlarken dolaylı veya doğrudan çevreye verebilecekleri zararlara karşı sorumluluklarını İşveren Sorumluluk Mali Mesuliyet Sigortaları ve Üçüncü Şahıs Mali Mesuliyet Sigortaları ile teminat altına alabilirler” diyerek sözlerini tamamlıyor.

Kaynak: Kobiaktuel.com.tr

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
az bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner418
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 22 45
2. Sivasspor 23 45
3. Başakşehir 22 43
4. Galatasaray 22 42
5. Alanyaspor 23 39
6. Fenerbahçe 22 38
7. Beşiktaş 23 37
8. Göztepe 22 34
9. Gaziantep FK 23 31
10. Antalyaspor 23 25
11. Malatyaspor 22 24
12. Gençlerbirliği 22 24
13. Denizlispor 22 24
14. Çaykur Rizespor 21 24
15. Konyaspor 23 21
16. Ankaragücü 22 20
17. Kasımpaşa 22 16
18. Kayserispor 23 16
Takımlar O P
1. Hatayspor 23 45
2. Erzurum BB 23 42
3. Bursaspor 23 39
4. Adana Demirspor 23 37
5. Fatih Karagümrük 23 34
6. Keçiörengücü 23 32
7. Ümraniye 23 32
8. Akhisar Bld.Spor 23 32
9. Menemen Belediyespor 23 32
10. Altay 22 31
11. Balıkesirspor 23 31
12. Giresunspor 22 28
13. İstanbulspor 21 26
14. Altınordu 23 24
15. Osmanlıspor 23 21
16. Adanaspor 22 18
17. Eskişehirspor 23 16
18. Boluspor 22 16
Takımlar O P
1. Liverpool 26 76
2. Man City 27 57
3. Leicester City 27 50
4. Chelsea 27 44
5. Tottenham 27 40
6. Sheffield United 27 40
7. M. United 26 38
8. Burnley 27 37
9. Wolverhampton 26 36
10. Everton 26 36
11. Arsenal 26 34
12. Southampton 27 34
13. Crystal Palace 27 33
14. Newcastle 27 31
15. Brighton 27 28
16. Bournemouth 27 26
17. Aston Villa 27 25
18. West Ham 26 24
19. Watford 26 24
20. Norwich City 26 18
Takımlar O P
1. Barcelona 25 55
2. Real Madrid 25 53
3. Getafe 24 42
4. Real Sociedad 24 40
5. Atletico Madrid 24 40
6. Sevilla 24 40
7. Villarreal 24 38
8. Valencia 25 38
9. Granada 25 36
10. Levante 25 32
11. Athletic Bilbao 24 31
12. Osasuna 25 31
13. Real Betis 25 30
14. Deportivo Alaves 24 27
15. Real Valladolid 24 26
16. Eibar 24 24
17. Celta de Vigo 25 24
18. Mallorca 25 22
19. Leganés 25 19
20. Espanyol 24 19
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@