banner437

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner442

Otomobil kullanırken yola değil, mobil telefonlarımıza bakıyoruz, AXA “Telefon Kazasına Son” dedi

AXA Sigorta’nın EDAM işbirliği ile hazırladığı “Yol Güvenliği Anketi ve Raporu”na göre 18-35 yaş arası her 3 kişiden 1’i araç kullanırken mobil telefonu ile mesajlaşmaya da devam ediyor.Araştırma sonuçlarından yola çıkarak bir bilinçlendirme kampanyası başlatan AXA Sigorta, “Telefon Kazasına Son” diyor

banner345
SİGORTA 22.02.2018, 13:58 22.02.2018, 14:00
Otomobil kullanırken yola değil, mobil telefonlarımıza bakıyoruz, AXA “Telefon Kazasına Son” dedi
banner346
banner414

Türkiye’nin öncü ve yenilikçi sigorta şirketi AXA Sigorta, “insanların daha iyi bir yaşam sürmelerine katkıda bulunmak” misyonu ile gerçekleştirdiği Türkiye’de “Yol Güvenliği Anketi ve Raporu”nun sonuçlarını ve sonuçlar paralelinde hazırlanan yeni bilinçlendirme kampanyasını 22 Şubat Perşembe günü bir basın toplantısı ile paylaştı. AXA Sigorta CEO’su Guillaume Lejeune, AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek ve İstanbul Ekonomi Yönetici Ortağı Sinan Ülgen’in katılımıyla düzenlenen toplantıda AXA Sigorta’nın “ araç kullanırken mobil telefon kullanımından kaynaklanan trafik kazalarının sayısının azaltılmasını hedefleyen “Telefon Kazasına Son” adını taşıyan yeni kampanyası ile hayata geçirilecek projeler de aktarıldı.

“125 yıldır bu topraklar için çalışıyoruz”

AXA Sigorta olarak 125 yıldır faaliyet gösterdikleri bu topraklarda yaşayan insanlara karşı sorumlulukları olduğunu ifade eden AXA Sigorta CEO’su Guillaume Lejeune, “En önemli misyonumuz insanların daha iyi bir yaşam sürmelerine katkıda bulunacak çalışmalar gerçekleştirmek. İmzamızı attığımız her işle finansal olarak güçlü ve zarar tazmini konusundaki etkin şirket duruşumuzu bir adım öteye, müşterilerimizin günlük hayatına değer katan bir ortağa dönüşme noktasına taşıyor ve bulunduğumuz her coğrafyada insan sağlığı, iklim değişikliği gibi konularda insanların yaşam kalitesini artırmaya ve önleyici çözümler sunmaya yönelik proje ve kampanyalar gerçekleştiriyoruz. Bu bağlamda dünyada her yıl 1.3 milyon kişinin trafik kazalarında hayatını kaybettiğini, Türkiye’de ise her yıl 1.2 milyon trafik kazası gerçekleştiğini göz önünde bulundurduğumuzda ’Yol Güvenliği’ de bizim için önemli bir gündem maddesi” dedi. Lejeune, kasko ve trafik sigortası gibi ürünleriyle sürücü ve ailelerini içeren 5.6 milyon kişiye ulaştıkları Türkiye pazarında hali hazırda yol güvenliği konusunda pek çok önemli adım atan yerel otoritelerle işbirliği yapmaktan mutluluk duyacaklarını ifade etti.

“18-35 yaş arasında her 3 sürücüden 1’i mobil telefonundan mesajlaşıyor”

Türkiye’nin OECD ülkeleri arasında trafik kazalarında dördüncü, yaya ölümlerinde ise üçüncü sırada olduğunun altını çizen EDAM Başkanı Sinan Ülgen, devletin özellikle son yıllarda karayolları güvenliği konusunda önemli yatırımlar ve yaptırımları olduğunu belirtti: “Günümüzde küresel bir politika alanı olarak kabul gören yol güvenliği tarafında yapılabilecek iyileştirmelere katkıda bulunmak amacıyla AXA Sigorta ile birlikte Türkiye özelinde bir anket gerçekleştirdik. Risklerin belirlenmesine yönelik bu çalışma ile sürücülerin davranışları ve kendi ifadeleriyle yol güvenliğine ilişkin algılarına daha yakından bakma fırsatı bulduk ve çok çarpıcı sonuçlara ulaştık. Anketimize göre sürücülerin çoğunluğu kendileri kurallara uyduğu halde başkalarının kurallara aykırı davrandığını söylüyor. Sorunlu alanları sorduğumuzda hiç kimse mobil telefon ile konuşulmasından bir sorun olarak bahsetmezken sürücülerin 5’te 1’i sürüş esnasında mobil telefonla konuşmamaya dikkat etmediğini ifade ediyor. Hatta sürücülerin 4’te 1’i araç kullanırken kısa süreli olarak mobil telefona bakılabileceğini, 5’te 1’i sürüş esnasında e-postalarına cevap verdiğini, 6’da 1’i arkadaşlarını kırmamak için onlarla mesajlaşmaya devam ettiğini, 10’da 1’i ise sosyal medyaya göz attığını kabul ediyor. Üstelik bu oranlar 18-35 yaş arasına baktığımızda daha da artıyor, bu yaş aralığındaki sürücülerin direksiyondayken telefonla konuşma oranı 35 yaş üzeri gruba göre %80 daha fazla. E-posta iletilerine yanıt verme oranları 2 katına, sosyal medya kullanımı ise 3 katına çıkıyor. Genel olarak baktığımızda bu konuda farkındalık anlamında önemli eksikler olduğunu görüyoruz ki bu da mobil telefon sebebiyle yapılan trafik kazalarını kaçınılmaz kılıyor”.

“Trafik kazası değil, telefon kazası”

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek ise mobil cihazların her geçen gün hayatımızda daha fazla yer tuttuğuna, günlük hayatımızın sıradan bir parçasına dönüştüğüne dikkat çekerek sürücülerin de araç kullanırken mobil telefonlarını kullanmaya devam etmelerinin büyük bir sorun teşkil etmeye başladığını ifade etti. Dijital bir dünyanın içinde büyüyen genç neslin araç sahipliğinin giderek arttığını göz önünde bulundurarak bu sorunun daha da büyümesinden endişe ettiklerini söyleyen Şimşek, “AXA Sigorta olarak sürüş esnasında mobil telefon kullanımından kaynaklanan kazaların trafik kazası değil, “telefon kazası’ olduğuna inanıyoruz. Araştırma sonuçlarımızda katılımcıların %67’sinin yol güvenliği ile ilgili kampanyalara gönüllü olma isteğinden de güç alarak ‘Telefon Kazasına Son’ adını verdiğimiz bilinçlendirme kampanyamızı hayata geçiriyoruz. Kampanya kapsamında hedefimiz sürüş esnasında mobil telefon kullanımının hem sürücünün kendisi hem de etrafındakilere yönelik olası sonuçlarına, tehlikelerine dikkat çekmek ve sürücülerde bu konuda bir farkındalık yaratarak yerel otoritelerin de hedeflerine ulaşmaları için destek olmak”. Özer Şimşek kampanya kapsamında bir bilinçlendirme filmi hazırladıklarını; film ile birlikte hazırlayacakları diğer içeriklere AXA Sigorta olarak kullandıkları tüm platformlarda yer vereceklerini belirtti. Ayrıca Şimşek çıkaracakları yeni kasko ürünü ile müşterilerinin sürüş davranışlarını telematik cihazı ile puanlayacaklarını; bu uygulama ile müşterilerinin kendi sürüş güvenliklerine dair farkındalık kazanması yolunda önemli bir adım attıklarını ifade etti.

Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
31°
parçalı az bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@