banner437

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner442

Quick Sigorta’nın dijital sözlüğü yayına başlıyor; www.sigortasozlugu.com...

Q Sözlük yayına başlıyor

banner345
SİGORTA 20.02.2018, 19:18
Quick Sigorta’nın dijital sözlüğü yayına başlıyor; www.sigortasozlugu.com...
banner346
banner414

Dijital içerik üretimi konusunda kısa sürede önemli çalışmalar yapan Quick Sigorta, sigortacılık kavramlarının, hizmetlerinin, ürünlerinin ve olası sorunların video ile açıklandığı yeni sitesini yakında yayına alıyor. Quick Sigorta CEO’su Levent Uluçeçen, dijital bir şirketin aynı zamanda reklam ve tanıtım dışında da içerik üretmesi gerektiğini belirterek, “Sosyal medya hesaplarımız, Q BLOG ve LOG dergisi ile tüm Türkiye’de satılan Q MAG’in ardından sigorta sözlüğü de yakın bir zamanda yayına başlıyor. Sektörle ve ürünlerle ilgili birçok kavramın video ile açıklanacağı bu site özellikle tüketicilere büyük kolaylık sağlayacak. Basit ifadelerle anlatılmış, kısa ve insanları sıkmayacak bir yaklaşımla hazırlanmış bu sözlük iletişim ve pazarlama çalışmalarımızın önemli bir parçası olacak. Sürekli tekrarlıyorum ve tekrar hatırlatmakta yarar var. Dijital olmak sadece teknoloji ile açıklanacak bir konu değil. Bireylerle, toplumla nasıl temas ettiğiniz çok önemli. Bir kavramı sahiplenmek ancak her anlamda o alana yatırım yapmakla mümkün olacaktır. Çok iyi çalışan teknolojik bir altyapı sizi dijital yapmıyor” dedi.

Siteyi klasik bir video kanalı gibi kullanmak ya da arama yaparak da istediğiniz konuları izleyebilmek mümkün. Video çalışmalarında kavramlar öncelikle vatandaşa soruluyor ve ardından konunun uzmanının açıklaması alınıyor. Kısa, İstanbul görüntüleri ile zenginleştirilmiş, konuyu iyi özetleyen bu videolar aynı zamanda metinler ile de destekleniyor.

Sigortacılık ile ilgili tüketicilerin birçok kavrama hakim olmadığını belirten Quick Sigorta Pazarlama ve İletişim Genel Müdür Yardımcısı Dr. İsmail Kızılbay, dijital içeriğin, kurumların iletişim ve pazarlama faaliyetlerinde büyük bir öneme sahip olduğunu belirterek, “İnsanlar artık 24 saat dijital dünya ile iç içe. Cep telefonları sürekli elimizde ve sürekli olarak farklı ihtiyaçlar için kullanıyoruz. Bireylerin hayatında çok önemli bir işleve sahip olan sigortacılık ile ilgili kavramların da bu ortamda rahat ulaşılabilir ve kullanılabilir olması lazım. Uzun metinler, anlaşılmaz ve karışık açıklamalar, fazlasıyla reklam kokan açıklamalar artık bireyler tarafından tercih edilmiyor. Günümüzün tüketicisini dijital ortamda oyalamak mümkün değil. İstediği, aradığı ve seveceği bir içerik olmadığı sürece bireylerin dikkatini çekmeniz mümkün değil. Kendini tekrarlayan haberler, artık eskimenin ötesine geçmiş sosyal medya paylaşımları bence kurumları komik hale düşürüyor. SEO çalışmaları için üretilmiş yapay içerikler, kurum içi iletişim için kullanılabilecek etkinlikleri bir “içerik” gibi kullanmak,  4K bir televizyon ekranında izleyiciyi sürekli olarak siyah-beyaz, sessiz film izlemeye mahkum etmeye benziyor. Video en çok tüketilen içerik türlerinden birisi. Biz de sigortacılık ile ilgili kavramları videolar ile açıklamayı seçtik. Kullanımı kolay ve rahat bir tasarım yaptık. Sürekli gelişecek ve büyüyecek bir planlama yaptık. Sözlük sürekli olarak yeni videolar ile desteklenecek. Zaman zaman sadece metinden oluşan maddeler de olacak ancak temel medyamız video. Kolay bir süreç değil. İyi bir ekiple hareket ediyoruz ve oldukça zorlu bir çalışmayı hayata geçiriyoruz. Sigorta sözlüğü sadece bizim için değil sektör için de son derece yararlı bir çalışma olacak. Sonuç olarak site sadece bizim müşterilerimize değil tüm bireylere açık” dedi.

SÖZLÜK SÜREKLİ GELİŞİP BÜYÜYECEK

Sitenin test çalışmalarının sürdüğünü belirten Kızılbay, Mart ayı ortalarında sitenin trafiğe açılacağını söyledi. Sözlük çalışmalarını yürüten ekibin sürekli olarak tüketici sorunlarını, isteklerini ve soruları incelediğini belirten İsmail Kızılbay, “Bu çalışmalar sonucunda hangi kavramın ele alınacağına karar veriyoruz. Test çalışmalarında zaman zaman videoların beğenildiğini ama aynı zamanda açıklamaların  yeni soruları gündeme getirdiğini gördük. Böylesi durumlarda aynı kavram için devam videoları çekeceğiz. Sonuçta bu sözlük büyüyecek ve gelişecek” dedi.

“Q” SERİSİ DEVAM EDİYOR..

İletişim çalışmalarının Q Blog ile başladığını belirten İsmail Kızılbay “ QBLOG alanında bir ilk ve halen tek durumunda. Ardından yine ilk ve tek olan QMAG geldi. Şimdi ise sıra QSÖZLÜK’de. Sözlük çalışmaları daha önceden yapılmış ancak bu tarzda kavramların hepsinin video ile açıklandığı bir çalışma yok ve haliyle bu çalışmada ilk ve tek durumda. Quick Sigorta olarak yeniliklerim devam edecek. Bu çalışmaların tamamı marka bilinirliğimiz ve uzun dönem  pazarlama planlarımızın önemli parçaları. Farklı toplantılarda gündeme getirdik. Şimdi sıra acentelerimizin dijital dünyada işlerini kolaylaştıracak olan çalışmaya geldi. QACENTE şu anda en önemli çalışmamız” dedi.

QACENTE; ACENTELERİMİZİN DİJİTAL ALANDAKİ DESTEKÇİSİ OLACAK

Quick Sigorta Acenteler Direktörü Halil Alaeddinoğlu acentelerin sürekli olarak gelişen dijital dünyaya ayak uydurmakta zorlandığını belirterek, “QACENTE, acentelerimizin dijital ortamda en büyük destekçisi olacak. Onların tanıtım ve pazarlama çalışmalarında kullanabileceği içeriklere ulaşabilecekleri ve online satış konusunda oldukça önemli bir destek alacakları bir yapı kuruyoruz. Oldukça zorlu ve önemli bir proje. Çalışmaya başladığında acentelerimizi çok mutlu edecek bir altyapı söz konusu” dedi.

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
17°
açık
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@