banner437

banner410

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner465

Ray Sigorta’da poliçe teklif süreci 1 dakikanın altına iniyor

2024 vizyonu kapsamındaki dönüşüm projelerine bir yenisini ekleyen Ray Sigorta, poliçe süreçlerini hızlandıracak ve kolaylaştıracak Ray eXpress Projesi’ni hayata geçiriyor.

banner345
SİGORTA 25.03.2019, 17:03
Ray Sigorta’da poliçe teklif süreci 1 dakikanın altına iniyor
banner346
banner414

Sigortahaber.com.tr - 2024 vizyonu kapsamındaki dönüşüm projelerine bir yenisini ekleyen Ray Sigorta, poliçe süreçlerini hızlandıracak ve kolaylaştıracak Ray eXpress Projesi’ni hayata geçiriyor. Proje kapsamında acentelere teklif süreçlerinde tüm işlemlerin tek bir sayfada yapılabildiği, daha akıllı, hızlı ve kolay bir arayüz ekranı sunuluyor. Yeni sistemle sadece TC kimlik numarası girilerek var olan müşteri bilgileri ekrana getirilebiliyor veya otomatik oluşturulabiliyor. Eski sistemdeki çoklu sekmelerin tek ekrana sığdırıldığı yeni arayüz, sade ama şık bir tasarıma sahip. Acentelerin yazılımı kendi varsayılan ayarlarına göre şekillendirebilmesi gibi özellikler ve hızlı altyapı, kullanım kolaylığı ve daha verimli bir performans sağlıyor. Bilgisayar ve mobil uyumlu tasarımıyla tüm internet tarayıcılarında görüntülenebilir olarak geliştirilen program, eksik veya hatalı bilgi girişi ihtimalini azalttığı gibi teklif ve poliçe alım sürecinde hız imkânı da sunuyor. İlk etapta, yoğun olarak satılan Seyahat Sağlık, Konut, DASK, Ferdi Ray ürünleri ile başlayan uygulama hemen akabinde trafik ve kasko ürünleri ile daha da zenginleştirilecek.

POLİÇELEŞTİRME SÜREÇLERİNDE DEVRİM

Bu projeyle birlikte hizmet kalitelerinde fark yaratacaklarını belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan’ın değerlendirmeleri şöyle:

“Ray Sigorta geçen sene Türkiye’nin en değerli 100 markasından biri seçildi. Bunlar kolay ulaşılan başarılar değil. Bu başarıları tekrarlamak için şirketimizi sürekli olarak daha da geliştirmeye çalışıyoruz. Günümüzdeki hızlı değişim ortamında teknolojinin geldiği nokta, şirketlerin verimliliklerini ve müşteri memnuniyetini artırmalarında sağladığı imkânlar yadsınamaz. Dijitalleşme konusunda yapılan araştırmalar verimli ve yalın bir şekilde tasarlanmış süreçlere sahip şirketlerin kârlı bir şekilde büyüme hedeflerini tutturma şanslarının rakiplere oranla daha fazla olduğunu net şekilde gösteriyor. Ray Sigorta olarak, iş mükemmelliği başlığı altında, iş ortaklarımızın günlük iş akışlarındaki operasyonel yükü azaltmak için sistemlerimizde iyileştirme, güncelleştirme çalışmalarına devam ediyoruz.

“Yeni projemizin temel prensibi, tüm teklif sürecinin en asgari soruları sorarak tek bir sayfada ve süratle tamamlanması oldu. Ayrıca yazılımdaki varsayılan ayarların kullanıcıya göre değiştirilebilme özelliği de mevcut. Acentelerimiz artık tek bir ekran üzerinden teklif işlemlerini hızlı ve kolayca gerçekleştirebilecek.

“Günümüzde hız herkes için çok önemli. Biz de hem müşterilerimiz hem de acentelerimiz için zamandan ve emekten tasarruf sağlayan bu yeni teklif ve poliçe oluşturma altyapımızı hazırladık. Yeni ekranlarımızın hızı, sadeliği ve kolaylığı sayesinde devrim niteliğinde bir hizmet sunuyoruz.

“Bize değer katan acentelerimize teknik, stratejik ve vizyon olarak desteğimizi vermeye her zaman devam edeceğiz. Her konuda onların yanında olacağız. Bu esnada, müşterilerimizin de zamandan kazanmasını sağlamış olacağız.”

MANŞET ALTLIK

Ray Sigorta’da poliçe teklif süreci 1 dakikanın altına iniyor

2024 vizyonu kapsamındaki dönüşüm projelerine bir yenisini ekleyen Ray Sigorta, poliçe süreçlerini hızlandıracak ve kolaylaştıracak Ray eXpress Projesi’ni hayata geçiriyor. Proje kapsamında acentelere teklif süreçlerinde tüm işlemlerin tek bir sayfada yapılabildiği, daha akıllı, hızlı ve kolay bir arayüz ekranı sunuluyor. Yeni sistemle sadece TC kimlik numarası girilerek var olan müşteri bilgileri ekrana getirilebiliyor veya otomatik oluşturulabiliyor. Eski sistemdeki çoklu sekmelerin tek ekrana sığdırıldığı yeni arayüz, sade ama şık bir tasarıma sahip. Acentelerin yazılımı kendi varsayılan ayarlarına göre şekillendirebilmesi gibi özellikler ve hızlı altyapı, kullanım kolaylığı ve daha verimli bir performans sağlıyor. Bilgisayar ve mobil uyumlu tasarımıyla tüm internet tarayıcılarında görüntülenebilir olarak geliştirilen program, eksik veya hatalı bilgi girişi ihtimalini azalttığı gibi teklif ve poliçe alım sürecinde hız imkânı da sunuyor. İlk etapta, yoğun olarak satılan Seyahat Sağlık, Konut, DASK, Ferdi Ray ürünleri ile başlayan uygulama hemen akabinde trafik ve kasko ürünleri ile daha da zenginleştirilecek.

Bu projeyle birlikte hizmet kalitelerinde fark yaratacaklarını belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan’ın değerlendirmeleri şöyle:

“Ray Sigorta geçen sene Türkiye’nin en değerli 100 markasından biri seçildi. Bunlar kolay ulaşılan başarılar değil. Bu başarıları tekrarlamak için şirketimizi sürekli olarak daha da geliştirmeye çalışıyoruz. Günümüzdeki hızlı değişim ortamında teknolojinin geldiği nokta, şirketlerin verimliliklerini ve müşteri memnuniyetini artırmalarında sağladığı imkânlar yadsınamaz. Dijitalleşme konusunda yapılan araştırmalar verimli ve yalın bir şekilde tasarlanmış süreçlere sahip şirketlerin kârlı bir şekilde büyüme hedeflerini tutturma şanslarının rakiplere oranla daha fazla olduğunu net şekilde gösteriyor. Yeni projemizin temel prensibi, tüm teklif sürecinin en asgari soruları sorarak tek bir sayfada ve süratle tamamlanması oldu. Acentelerimiz artık tek bir ekran üzerinden teklif işlemlerini hızlı ve kolayca gerçekleştirebilecek. Günümüzde hız herkes için çok önemli. Biz de hem müşterilerimiz hem de acentelerimiz için zamandan ve emekten tasarruf sağlayan bu yeni teklif ve poliçe oluşturma altyapımızı hazırladık. Yeni ekranlarımızın hızı, sadeliği ve kolaylığı sayesinde devrim niteliğinde bir hizmet sunuyoruz.”

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
24°
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 30 63
2. Trabzonspor 30 61
3. Sivasspor 30 54
4. Galatasaray 30 52
5. Beşiktaş 30 50
6. Fenerbahçe 30 49
7. Alanyaspor 30 48
8. Göztepe 30 38
9. Gaziantep FK 30 38
10. Antalyaspor 30 37
11. Kasımpaşa 30 36
12. Gençlerbirliği 30 32
13. Denizlispor 30 32
14. Kayserispor 30 31
15. Konyaspor 30 30
16. Malatyaspor 30 29
17. Çaykur Rizespor 30 29
18. Ankaragücü 30 25
Takımlar O P
1. Hatayspor 32 60
2. Erzurum BB 32 56
3. Adana Demirspor 32 55
4. Bursaspor 32 55
5. Akhisar Bld.Spor 32 54
6. Fatih Karagümrük 32 53
7. Altay 32 51
8. Ümraniye 32 44
9. Keçiörengücü 32 44
10. Giresunspor 32 44
11. Menemen Belediyespor 32 42
12. İstanbulspor 32 37
13. Balıkesirspor 32 35
14. Altınordu 32 33
15. Boluspor 32 30
16. Osmanlıspor 32 27
17. Adanaspor 32 21
18. Eskişehirspor 32 12
Takımlar O P
1. Liverpool 33 89
2. Man City 33 66
3. Leicester City 33 58
4. Chelsea 33 57
5. M. United 33 55
6. Wolverhampton 33 52
7. Arsenal 33 49
8. Sheffield United 33 48
9. Burnley 33 46
10. Tottenham 32 45
11. Everton 32 44
12. Newcastle 33 43
13. Southampton 33 43
14. Crystal Palace 33 42
15. Brighton 33 36
16. West Ham 33 31
17. Watford 33 28
18. Aston Villa 33 27
19. Bournemouth 33 27
20. Norwich City 33 21
Takımlar O P
1. Real Madrid 34 77
2. Barcelona 34 73
3. Atletico Madrid 34 62
4. Sevilla 33 57
5. Villarreal 34 54
6. Getafe 34 53
7. Real Sociedad 34 51
8. Athletic Bilbao 34 48
9. Valencia 34 47
10. Granada 34 47
11. Osasuna 34 45
12. Levante 34 43
13. Real Valladolid 34 39
14. Real Betis 34 38
15. Deportivo Alaves 34 35
16. Eibar 33 35
17. Celta de Vigo 34 35
18. Mallorca 34 29
19. Leganés 34 28
20. Espanyol 34 24
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@