banner143
banner156

Ray Sigorta’da poliçe teklif süreci 1 dakikanın altına iniyor

banner207

2024 vizyonu kapsamındaki dönüşüm projelerine bir yenisini ekleyen Ray Sigorta, poliçe süreçlerini hızlandıracak ve kolaylaştıracak Ray eXpress Projesi’ni hayata geçiriyor.

banner251
Ray Sigorta’da poliçe teklif süreci 1 dakikanın altına iniyor
banner205

Sigortahaber.com.tr - 2024 vizyonu kapsamındaki dönüşüm projelerine bir yenisini ekleyen Ray Sigorta, poliçe süreçlerini hızlandıracak ve kolaylaştıracak Ray eXpress Projesi’ni hayata geçiriyor. Proje kapsamında acentelere teklif süreçlerinde tüm işlemlerin tek bir sayfada yapılabildiği, daha akıllı, hızlı ve kolay bir arayüz ekranı sunuluyor. Yeni sistemle sadece TC kimlik numarası girilerek var olan müşteri bilgileri ekrana getirilebiliyor veya otomatik oluşturulabiliyor. Eski sistemdeki çoklu sekmelerin tek ekrana sığdırıldığı yeni arayüz, sade ama şık bir tasarıma sahip. Acentelerin yazılımı kendi varsayılan ayarlarına göre şekillendirebilmesi gibi özellikler ve hızlı altyapı, kullanım kolaylığı ve daha verimli bir performans sağlıyor. Bilgisayar ve mobil uyumlu tasarımıyla tüm internet tarayıcılarında görüntülenebilir olarak geliştirilen program, eksik veya hatalı bilgi girişi ihtimalini azalttığı gibi teklif ve poliçe alım sürecinde hız imkânı da sunuyor. İlk etapta, yoğun olarak satılan Seyahat Sağlık, Konut, DASK, Ferdi Ray ürünleri ile başlayan uygulama hemen akabinde trafik ve kasko ürünleri ile daha da zenginleştirilecek.

POLİÇELEŞTİRME SÜREÇLERİNDE DEVRİM

Bu projeyle birlikte hizmet kalitelerinde fark yaratacaklarını belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan’ın değerlendirmeleri şöyle:

“Ray Sigorta geçen sene Türkiye’nin en değerli 100 markasından biri seçildi. Bunlar kolay ulaşılan başarılar değil. Bu başarıları tekrarlamak için şirketimizi sürekli olarak daha da geliştirmeye çalışıyoruz. Günümüzdeki hızlı değişim ortamında teknolojinin geldiği nokta, şirketlerin verimliliklerini ve müşteri memnuniyetini artırmalarında sağladığı imkânlar yadsınamaz. Dijitalleşme konusunda yapılan araştırmalar verimli ve yalın bir şekilde tasarlanmış süreçlere sahip şirketlerin kârlı bir şekilde büyüme hedeflerini tutturma şanslarının rakiplere oranla daha fazla olduğunu net şekilde gösteriyor. Ray Sigorta olarak, iş mükemmelliği başlığı altında, iş ortaklarımızın günlük iş akışlarındaki operasyonel yükü azaltmak için sistemlerimizde iyileştirme, güncelleştirme çalışmalarına devam ediyoruz.

“Yeni projemizin temel prensibi, tüm teklif sürecinin en asgari soruları sorarak tek bir sayfada ve süratle tamamlanması oldu. Ayrıca yazılımdaki varsayılan ayarların kullanıcıya göre değiştirilebilme özelliği de mevcut. Acentelerimiz artık tek bir ekran üzerinden teklif işlemlerini hızlı ve kolayca gerçekleştirebilecek.

“Günümüzde hız herkes için çok önemli. Biz de hem müşterilerimiz hem de acentelerimiz için zamandan ve emekten tasarruf sağlayan bu yeni teklif ve poliçe oluşturma altyapımızı hazırladık. Yeni ekranlarımızın hızı, sadeliği ve kolaylığı sayesinde devrim niteliğinde bir hizmet sunuyoruz.

“Bize değer katan acentelerimize teknik, stratejik ve vizyon olarak desteğimizi vermeye her zaman devam edeceğiz. Her konuda onların yanında olacağız. Bu esnada, müşterilerimizin de zamandan kazanmasını sağlamış olacağız.”

MANŞET ALTLIK

Ray Sigorta’da poliçe teklif süreci 1 dakikanın altına iniyor

2024 vizyonu kapsamındaki dönüşüm projelerine bir yenisini ekleyen Ray Sigorta, poliçe süreçlerini hızlandıracak ve kolaylaştıracak Ray eXpress Projesi’ni hayata geçiriyor. Proje kapsamında acentelere teklif süreçlerinde tüm işlemlerin tek bir sayfada yapılabildiği, daha akıllı, hızlı ve kolay bir arayüz ekranı sunuluyor. Yeni sistemle sadece TC kimlik numarası girilerek var olan müşteri bilgileri ekrana getirilebiliyor veya otomatik oluşturulabiliyor. Eski sistemdeki çoklu sekmelerin tek ekrana sığdırıldığı yeni arayüz, sade ama şık bir tasarıma sahip. Acentelerin yazılımı kendi varsayılan ayarlarına göre şekillendirebilmesi gibi özellikler ve hızlı altyapı, kullanım kolaylığı ve daha verimli bir performans sağlıyor. Bilgisayar ve mobil uyumlu tasarımıyla tüm internet tarayıcılarında görüntülenebilir olarak geliştirilen program, eksik veya hatalı bilgi girişi ihtimalini azalttığı gibi teklif ve poliçe alım sürecinde hız imkânı da sunuyor. İlk etapta, yoğun olarak satılan Seyahat Sağlık, Konut, DASK, Ferdi Ray ürünleri ile başlayan uygulama hemen akabinde trafik ve kasko ürünleri ile daha da zenginleştirilecek.

Bu projeyle birlikte hizmet kalitelerinde fark yaratacaklarını belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan’ın değerlendirmeleri şöyle:

“Ray Sigorta geçen sene Türkiye’nin en değerli 100 markasından biri seçildi. Bunlar kolay ulaşılan başarılar değil. Bu başarıları tekrarlamak için şirketimizi sürekli olarak daha da geliştirmeye çalışıyoruz. Günümüzdeki hızlı değişim ortamında teknolojinin geldiği nokta, şirketlerin verimliliklerini ve müşteri memnuniyetini artırmalarında sağladığı imkânlar yadsınamaz. Dijitalleşme konusunda yapılan araştırmalar verimli ve yalın bir şekilde tasarlanmış süreçlere sahip şirketlerin kârlı bir şekilde büyüme hedeflerini tutturma şanslarının rakiplere oranla daha fazla olduğunu net şekilde gösteriyor. Yeni projemizin temel prensibi, tüm teklif sürecinin en asgari soruları sorarak tek bir sayfada ve süratle tamamlanması oldu. Acentelerimiz artık tek bir ekran üzerinden teklif işlemlerini hızlı ve kolayca gerçekleştirebilecek. Günümüzde hız herkes için çok önemli. Biz de hem müşterilerimiz hem de acentelerimiz için zamandan ve emekten tasarruf sağlayan bu yeni teklif ve poliçe oluşturma altyapımızı hazırladık. Yeni ekranlarımızın hızı, sadeliği ve kolaylığı sayesinde devrim niteliğinde bir hizmet sunuyoruz.”

YORUM EKLE
banner71
SIRADAKİ HABER

banner56

banner62

banner213

banner135

banner203

banner64

banner78

banner133