banner437

banner410

banner413

banner334

banner441

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner440

banner358
banner465

“Sigorta artık korkunun değil, özgürlüğün simgesi”

Groupama Sigorta sosyal medya kampanyalarıyla son dönemde adından sıkça söz ettiriyor. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak durarak, korku ve endişeye vurgu yapan söylemlerin aksine sigortanın özgürlük sağlayan niteliğine vurgu yaptıklarını söyleyen Groupama Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar, “Kişilere sigortanın yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz” diyor.

banner345
SİGORTA 07.09.2019, 21:31
“Sigorta artık korkunun değil, özgürlüğün simgesi”
banner346
banner414

Groupama Sigorta sosyal medya kampanyalarıyla son dönemde adından sıkça söz ettiriyor. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak durarak, korku ve endişeye vurgu yapan söylemlerin aksine sigortanın özgürlük sağlayan niteliğine vurgu yaptıklarını söyleyen Groupama Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar, “Kişilere sigortanın yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz” diyor.

Söyleşi: Berkan Kişin berkan@marketingturkiye.com

Yeni söylemlerle farklığımızı ortaya koyuyoruz

Frederique Guegan Tayar Groupama Sigorta ✓ Sigortacılık iletişiminde yeni söylemler geliştirerek farklığımızı ortaya koyan çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Kişilere sigortanın yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak durarak, korku ve endişeye vurgu yapan söylemlerin aksine sigortanın özgürlük sağlayan niteliğine vurgu yapıyoruz.

✓ Sosyal sorumluluk alanında sigortalılarımız, çalışanlarımız ve iş alanımızla destek olacağımız kişi ve kurumlar arasında bağ yaratan projelere yöneliyoruz. Tüm iletişim süreçlerimizi şekillendiren ana çerçeveyi, kişilerin hayat kalitelerini yükseltmelerinde onlara destek olmak şeklinde özetleyebiliriz.

Müşterilerimiz yaş ortalaması 39,9

✓ Ocak ayında gerçekleştirdiğimiz marka bilinirliği araştırmamız bize yepyeni bir kapı açtı. Araştırmanın ardından sigortacılığı günlük yaşamın vazgeçilmez bir ihtiyacı olarak konumlayarak daha fazla bireysel müşteriye ulaşmayı hedefledik.

✓ Öncelikle demografik verilere baktığımızda potansiyel sigorta müşterilerimizin yaş ortalamasının oldukça genç olduğunu fark ettik (35,9). Hedef kitlemizin yüzde 94,7’si düzenli olarak internet sitelerini takip ediyordu. Bu kitlenin satın almayı düşündüğü sigorta poliçeleri ise şöyle sıralanıyor: Özel Sağlık Sigortası %40 Trafik %30,7 Kasko %29 Zorunlu Deprem %23,3 Konut sigortası %15,7

✓ Öte yandan araştırma sonuçlarımıza göre Groupama, kayıp müşteri oranı en düşük marka. Ancak potansiyel müşterilerle iletişimimizi de güçlendirmemiz gerekiyordu. Bu doğrultuda sağlık, kasko, konut branşlarında yüksek müşteri memnuniyetiyle (yüzde 81,7) başarısı kanıtlanmış ürünlerimizin iletişimi için sosyal medya mecralarını kullanmaya karar verdik.

Aşk için risk aldı, tweet’i bilbord!a yazıldı

✓ 14 Şubat Sevgililer Günü kampanyamızda sigorta  gibi rasyonel bir kavramla aşk gibi romantik bir  kavramı, özgün bir bağlamda bir araya getirdik  ve özel öyküler içeren animasyonlar hazırladık.  #AşkİçinRiskAl hashtag’iyle sosyal medya  kampanyası başlattık ve kampanya kapsamında  Twitter’da bir yarışma düzenledik.

✓ Yarışmadaki en güzel aşk tweet’i 14 Şubat’ta billboard’larda  yer aldı. Kampanya kapsamında binlerce kişi sevgisini ifade  eden tweet’ler attı. Filmlerimiz 10 milyondan fazla izlendi.  Groupama olarak herkesi aşk için risk almaya davet ederken,  “Diğer riskler için biz varız” mesajını başarılı biçimde  verdiğimize inanıyoruz.

Sigorta hareket özgürlüğü sağlıyor

✓ Yaz aylarında da bu  yaklaşımımızı devam  ettirdik ve bu kez  #YaşamakRiskAlmaktır  kampanyasıyla sigortalı  olmanın sunduğu konfor  ve özgürlüğe dikkat çektik.  Yaz aylarındaki hareket  özgürlüğünde sigortanın  değerini destekleyen  üç yeni filmle dijital ve  sosyal medyada yer aldık.  yapan söylemlerin aksine  sigortanın özgürlük  sağlayan niteliğine vurgu  yapıyoruz.

✓ Hayatın tadını  çıkarmak için risk  almak gerektiğini  hayatın içinden küçük  detaylarla anlatan  kampanyamızda  Groupama Sigorta’nın  konut, sağlık, kasko  branşlarındaki  ürünlerini yaz  aylarında artan ihtiyaç  paralelinde yansıttık.  ✓ İnsanlara “yaşamak  için risk al” derken,  burada pozitif anlamda  bir risk alma eyleminden  bahsediyoruz ve dolaylı  olarak onlara “Beklenmeyen  gerçek riskler için biz  her zaman yanınızdayız”  mesajını da veriyoruz. Bu  anlamda marka mottomuz  olan “Kafana Takma,  Sigortan Groupama”  söylemiyle de birbirini  tamamlayıcı bir ilişki  kurmuş oluyoruz.

✓ İlk film “İstediğin yere  gitmen için Groupama  Kasko Sigortası”, ikinci  film “Özgürce yaşaman  için Groupama Sağlık  Sigortası” ve üçüncü  film “Her anın tadını  çıkarman için Groupama  Konut Sigortası” olarak  şekillenirken, kampanya  #YaşamakRiskAlmaktır  hashtag’iyle yaygınlaştı.  Bir de yarışma düzenledik  ve yarışmayı kazanan iki  kişi Likya Yolu’nu seyahat  blogger’ı Emre Durmuş ile  yürüme şansı elde etti.

Outdoor iletişimden vazgeçmek münkün değil

✓ Sosyal medya daha çok  sayıda kişiye ulaşmanın  yanında, sonuçların hızlı  biçimde ölçülebilir olmasıyla  pazarlama iletişimine ayrı bir  değer katıyor. #YaşamakRiskAlmaktır  filmlerimiz ve postlarımızla  sosyal medyada 32.5  milyon erişim sağlarken 56.2  milyon gösterime ulaştık.

✓ Elbette outdoor iletişimden  vazgeçmek mümkün değil.  Yaz aylarındaki hareket  özgürlüğünde sigortanın  katkısını vurguladığımız  kampanyamızı İstanbul’un  yanı sıra Bodrum ve  Antalya’da da outdoor’da  tüketicilerimizle buluşturduk

✓ Özellikle “Tatildeyken aklınız sadece evinizdeki çiçeklerde  kalsın” mesajıyla oluşturduğumuz görsel çok dikkat çekti.  İstanbul’da iki ayrı noktada (Bağdat Cad. ve Levent Çarşı)  konumlandırdığımız özel uygulamalı billboard’larla gerçek bir ev  motifi oluşturduk ve saksıda gerçek çiçeklerle evimizi süsledik.

Healpy ile sağlık ve iyilik bir arada

✓ 2018 yılında lanse ettiğimiz, sağlık müşterilerimizin poliçeleriyle  ilgili tüm detayları görüntüleyebildiği; aynı zamanda sağlıklı  yaşam alanında rehberlik veren ve herkese açık olan mobil aplikasyonumuz  Healpy ile özellikle su içme ve adım atma konusunda  kullanıcıları yönlendirirken günlük hayatta sağlık konusunda ihtiyaç  duyulan bilgilere de kolayca ulaşımı sağlıyoruz. Healpy havuzunda  toplanan adımlarla Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği’ne  tekerlekli sandalye bağışı yapıyoruz. İki yılda Healpy platformunda  1,5 milyardan fazla adım atıldı ve 20 sandalye bağışlandı.

✓ Aplikasyon üzerinden nöbetçi eczanelerin  kolayca listelenmesi de uygulamayı cazip kılan  özellikler arasında yer alıyor. Ayrıca kullanıcılar  hastane ve doktor randevularını takip edebiliyor,  kolayca özel sağlık sigortası teklifi de alabiliyor.

Kaynak

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
23°
açık
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner443
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 32 66
2. Trabzonspor 32 62
3. Sivasspor 32 57
4. Beşiktaş 32 56
5. Galatasaray 32 52
6. Alanyaspor 32 51
7. Fenerbahçe 32 50
8. Gaziantep FK 32 42
9. Antalyaspor 32 41
10. Göztepe 32 39
11. Kasımpaşa 32 39
12. Gençlerbirliği 32 36
13. Denizlispor 32 35
14. Konyaspor 32 33
15. Malatyaspor 32 32
16. Çaykur Rizespor 32 32
17. Kayserispor 32 32
18. Ankaragücü 32 29
Takımlar O P
1. Hatayspor 33 63
2. Erzurum BB 33 59
3. Adana Demirspor 33 58
4. Akhisar Bld.Spor 33 57
5. Bursaspor 33 56
6. Fatih Karagümrük 33 53
7. Altay 33 51
8. Keçiörengücü 33 47
9. Ümraniye 33 44
10. Giresunspor 33 44
11. Menemen Belediyespor 33 43
12. İstanbulspor 33 40
13. Balıkesirspor 33 38
14. Altınordu 33 36
15. Boluspor 33 30
16. Osmanlıspor 33 27
17. Adanaspor 33 21
18. Eskişehirspor 33 12
Takımlar O P
1. Liverpool 35 93
2. Man City 35 72
3. Chelsea 35 60
4. Leicester City 35 59
5. M. United 34 58
6. Wolverhampton 35 55
7. Sheffield United 35 54
8. Tottenham 35 52
9. Arsenal 35 50
10. Burnley 35 50
11. Everton 35 45
12. Southampton 34 44
13. Newcastle 35 43
14. Crystal Palace 35 42
15. Brighton 35 36
16. West Ham 35 34
17. Watford 35 34
18. Bournemouth 35 31
19. Aston Villa 35 30
20. Norwich City 35 21
Takımlar O P
1. Real Madrid 35 80
2. Barcelona 36 79
3. Atletico Madrid 36 66
4. Sevilla 36 66
5. Villarreal 36 57
6. Getafe 36 54
7. Real Sociedad 36 54
8. Athletic Bilbao 36 51
9. Valencia 36 50
10. Granada 35 50
11. Osasuna 36 48
12. Levante 36 43
13. Real Betis 36 41
14. Real Valladolid 36 39
15. Eibar 36 39
16. Celta de Vigo 36 36
17. Deportivo Alaves 36 36
18. Leganés 36 32
19. Mallorca 36 32
20. Espanyol 36 24
banner360
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@