banner370

banner406

banner410

banner413

banner334

banner369

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner357
banner344

“Sigorta artık korkunun değil, özgürlüğün simgesi”

Groupama Sigorta sosyal medya kampanyalarıyla son dönemde adından sıkça söz ettiriyor. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak durarak, korku ve endişeye vurgu yapan söylemlerin aksine sigortanın özgürlük sağlayan niteliğine vurgu yaptıklarını söyleyen Groupama Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar, “Kişilere sigortanın yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz” diyor.

banner345
SİGORTA 07.09.2019, 21:31
“Sigorta artık korkunun değil, özgürlüğün simgesi”
banner346
banner414

Groupama Sigorta sosyal medya kampanyalarıyla son dönemde adından sıkça söz ettiriyor. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak durarak, korku ve endişeye vurgu yapan söylemlerin aksine sigortanın özgürlük sağlayan niteliğine vurgu yaptıklarını söyleyen Groupama Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar, “Kişilere sigortanın yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz” diyor.

Söyleşi: Berkan Kişin berkan@marketingturkiye.com

Yeni söylemlerle farklığımızı ortaya koyuyoruz

Frederique Guegan Tayar Groupama Sigorta ✓ Sigortacılık iletişiminde yeni söylemler geliştirerek farklığımızı ortaya koyan çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Kişilere sigortanın yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak durarak, korku ve endişeye vurgu yapan söylemlerin aksine sigortanın özgürlük sağlayan niteliğine vurgu yapıyoruz.

✓ Sosyal sorumluluk alanında sigortalılarımız, çalışanlarımız ve iş alanımızla destek olacağımız kişi ve kurumlar arasında bağ yaratan projelere yöneliyoruz. Tüm iletişim süreçlerimizi şekillendiren ana çerçeveyi, kişilerin hayat kalitelerini yükseltmelerinde onlara destek olmak şeklinde özetleyebiliriz.

Müşterilerimiz yaş ortalaması 39,9

✓ Ocak ayında gerçekleştirdiğimiz marka bilinirliği araştırmamız bize yepyeni bir kapı açtı. Araştırmanın ardından sigortacılığı günlük yaşamın vazgeçilmez bir ihtiyacı olarak konumlayarak daha fazla bireysel müşteriye ulaşmayı hedefledik.

✓ Öncelikle demografik verilere baktığımızda potansiyel sigorta müşterilerimizin yaş ortalamasının oldukça genç olduğunu fark ettik (35,9). Hedef kitlemizin yüzde 94,7’si düzenli olarak internet sitelerini takip ediyordu. Bu kitlenin satın almayı düşündüğü sigorta poliçeleri ise şöyle sıralanıyor: Özel Sağlık Sigortası %40 Trafik %30,7 Kasko %29 Zorunlu Deprem %23,3 Konut sigortası %15,7

✓ Öte yandan araştırma sonuçlarımıza göre Groupama, kayıp müşteri oranı en düşük marka. Ancak potansiyel müşterilerle iletişimimizi de güçlendirmemiz gerekiyordu. Bu doğrultuda sağlık, kasko, konut branşlarında yüksek müşteri memnuniyetiyle (yüzde 81,7) başarısı kanıtlanmış ürünlerimizin iletişimi için sosyal medya mecralarını kullanmaya karar verdik.

Aşk için risk aldı, tweet’i bilbord!a yazıldı

✓ 14 Şubat Sevgililer Günü kampanyamızda sigorta  gibi rasyonel bir kavramla aşk gibi romantik bir  kavramı, özgün bir bağlamda bir araya getirdik  ve özel öyküler içeren animasyonlar hazırladık.  #AşkİçinRiskAl hashtag’iyle sosyal medya  kampanyası başlattık ve kampanya kapsamında  Twitter’da bir yarışma düzenledik.

✓ Yarışmadaki en güzel aşk tweet’i 14 Şubat’ta billboard’larda  yer aldı. Kampanya kapsamında binlerce kişi sevgisini ifade  eden tweet’ler attı. Filmlerimiz 10 milyondan fazla izlendi.  Groupama olarak herkesi aşk için risk almaya davet ederken,  “Diğer riskler için biz varız” mesajını başarılı biçimde  verdiğimize inanıyoruz.

Sigorta hareket özgürlüğü sağlıyor

✓ Yaz aylarında da bu  yaklaşımımızı devam  ettirdik ve bu kez  #YaşamakRiskAlmaktır  kampanyasıyla sigortalı  olmanın sunduğu konfor  ve özgürlüğe dikkat çektik.  Yaz aylarındaki hareket  özgürlüğünde sigortanın  değerini destekleyen  üç yeni filmle dijital ve  sosyal medyada yer aldık.  yapan söylemlerin aksine  sigortanın özgürlük  sağlayan niteliğine vurgu  yapıyoruz.

✓ Hayatın tadını  çıkarmak için risk  almak gerektiğini  hayatın içinden küçük  detaylarla anlatan  kampanyamızda  Groupama Sigorta’nın  konut, sağlık, kasko  branşlarındaki  ürünlerini yaz  aylarında artan ihtiyaç  paralelinde yansıttık.  ✓ İnsanlara “yaşamak  için risk al” derken,  burada pozitif anlamda  bir risk alma eyleminden  bahsediyoruz ve dolaylı  olarak onlara “Beklenmeyen  gerçek riskler için biz  her zaman yanınızdayız”  mesajını da veriyoruz. Bu  anlamda marka mottomuz  olan “Kafana Takma,  Sigortan Groupama”  söylemiyle de birbirini  tamamlayıcı bir ilişki  kurmuş oluyoruz.

✓ İlk film “İstediğin yere  gitmen için Groupama  Kasko Sigortası”, ikinci  film “Özgürce yaşaman  için Groupama Sağlık  Sigortası” ve üçüncü  film “Her anın tadını  çıkarman için Groupama  Konut Sigortası” olarak  şekillenirken, kampanya  #YaşamakRiskAlmaktır  hashtag’iyle yaygınlaştı.  Bir de yarışma düzenledik  ve yarışmayı kazanan iki  kişi Likya Yolu’nu seyahat  blogger’ı Emre Durmuş ile  yürüme şansı elde etti.

Outdoor iletişimden vazgeçmek münkün değil

✓ Sosyal medya daha çok  sayıda kişiye ulaşmanın  yanında, sonuçların hızlı  biçimde ölçülebilir olmasıyla  pazarlama iletişimine ayrı bir  değer katıyor. #YaşamakRiskAlmaktır  filmlerimiz ve postlarımızla  sosyal medyada 32.5  milyon erişim sağlarken 56.2  milyon gösterime ulaştık.

✓ Elbette outdoor iletişimden  vazgeçmek mümkün değil.  Yaz aylarındaki hareket  özgürlüğünde sigortanın  katkısını vurguladığımız  kampanyamızı İstanbul’un  yanı sıra Bodrum ve  Antalya’da da outdoor’da  tüketicilerimizle buluşturduk

✓ Özellikle “Tatildeyken aklınız sadece evinizdeki çiçeklerde  kalsın” mesajıyla oluşturduğumuz görsel çok dikkat çekti.  İstanbul’da iki ayrı noktada (Bağdat Cad. ve Levent Çarşı)  konumlandırdığımız özel uygulamalı billboard’larla gerçek bir ev  motifi oluşturduk ve saksıda gerçek çiçeklerle evimizi süsledik.

Healpy ile sağlık ve iyilik bir arada

✓ 2018 yılında lanse ettiğimiz, sağlık müşterilerimizin poliçeleriyle  ilgili tüm detayları görüntüleyebildiği; aynı zamanda sağlıklı  yaşam alanında rehberlik veren ve herkese açık olan mobil aplikasyonumuz  Healpy ile özellikle su içme ve adım atma konusunda  kullanıcıları yönlendirirken günlük hayatta sağlık konusunda ihtiyaç  duyulan bilgilere de kolayca ulaşımı sağlıyoruz. Healpy havuzunda  toplanan adımlarla Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği’ne  tekerlekli sandalye bağışı yapıyoruz. İki yılda Healpy platformunda  1,5 milyardan fazla adım atıldı ve 20 sandalye bağışlandı.

✓ Aplikasyon üzerinden nöbetçi eczanelerin  kolayca listelenmesi de uygulamayı cazip kılan  özellikler arasında yer alıyor. Ayrıca kullanıcılar  hastane ve doktor randevularını takip edebiliyor,  kolayca özel sağlık sigortası teklifi de alabiliyor.

Kaynak

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
11°
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner354
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Başakşehir 23 46
2. Trabzonspor 22 45
3. Galatasaray 23 45
4. Sivasspor 23 45
5. Alanyaspor 23 39
6. Fenerbahçe 23 38
7. Beşiktaş 23 37
8. Göztepe 22 34
9. Gaziantep FK 23 31
10. Gençlerbirliği 23 27
11. Antalyaspor 23 25
12. Malatyaspor 22 24
13. Denizlispor 23 24
14. Çaykur Rizespor 22 24
15. Konyaspor 23 21
16. Ankaragücü 23 20
17. Kasımpaşa 23 19
18. Kayserispor 23 16
Takımlar O P
1. Hatayspor 24 48
2. Erzurum BB 24 42
3. Adana Demirspor 24 40
4. Bursaspor 24 40
5. Fatih Karagümrük 24 37
6. Altay 24 35
7. Akhisar Bld.Spor 24 35
8. Ümraniye 24 35
9. Keçiörengücü 24 33
10. Balıkesirspor 24 32
11. Menemen Belediyespor 24 32
12. İstanbulspor 23 28
13. Giresunspor 23 28
14. Altınordu 24 27
15. Osmanlıspor 24 21
16. Boluspor 24 18
17. Adanaspor 24 18
18. Eskişehirspor 24 16
Takımlar O P
1. Liverpool 27 79
2. Man City 27 57
3. Leicester City 27 50
4. Chelsea 27 44
5. M. United 27 41
6. Tottenham 27 40
7. Sheffield United 27 40
8. Wolverhampton 27 39
9. Arsenal 27 37
10. Burnley 27 37
11. Everton 27 36
12. Southampton 27 34
13. Crystal Palace 27 33
14. Newcastle 27 31
15. Brighton 27 28
16. Bournemouth 27 26
17. Aston Villa 27 25
18. West Ham 27 24
19. Watford 27 24
20. Norwich City 27 18
Takımlar O P
1. Barcelona 25 55
2. Real Madrid 25 53
3. Atletico Madrid 25 43
4. Sevilla 25 43
5. Getafe 25 42
6. Real Sociedad 24 40
7. Villarreal 25 38
8. Valencia 25 38
9. Granada 25 36
10. Levante 25 32
11. Athletic Bilbao 25 31
12. Osasuna 25 31
13. Real Betis 25 30
14. Deportivo Alaves 25 30
15. Real Valladolid 25 29
16. Eibar 24 24
17. Celta de Vigo 25 24
18. Mallorca 25 22
19. Leganés 25 19
20. Espanyol 25 19
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@