banner437

banner406

banner410

banner413

banner334

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner344

"Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız"

Quick Sigorta Üst Yöneticisi Uluçeçen, "Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız. Birçok sosyal medya platformunda giderek artan bir etkileşime sahibiz" dedi.

banner345
SİGORTA 17.10.2017, 12:32
"Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız"
banner346
banner414

İSTANBUL (AA) - Dijital sigortacılık konusunda yatırım yapan ve bu alanda büyümeyi hedefleyen Quick Sigorta'nın Üst Yöneticisi (CEO) Levent Uluçeçen, "Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız. Birçok sosyal medya platformunda giderek artan bir etkileşime sahibiz." ifadelerini kullandı.

Levent Uluçeçen, yaptığı yazılı açıklamada, acenteler ile şirket merkezinde yaptığı toplantıda, sosyal medyanın önemini ve şirket olarak nasıl kullanmayı amaçladıklarını anlattığını bildirdi.

Sigortacılık sektöründe rekabetin birçok farklı alan üzerinde ilerlediğini kaydeden Uluçeçen, "İletişim, rekabet konusundaki en önemli alanlardan. Kendini iyi anlatan, sigortacılık ürünlerinin önemini ve nasıl faydalar sağladığını anlatan şirketler bu rekabette öne geçecek. Türkiye’de halen sigorta ürünlerinin önemi çok iyi anlaşılmış değil. Sigorta işinizin, yaşamınızın, çalışmalarınızın, hatta gezilerinizin bile güvencesidir. Beklenmedik durumlarda yanınızda maddi olarak sigorta şirketi duruyor. Bunu sizler çok iyi biliyorsunuz. Ancak bunu topluma, bireylere daha etkin şekilde anlatmanız lazım. Bunu en etkin, ekonomik ve sürdürülebilir şekilde sosyal medyada yapabilirsiniz." ifadelerini kullandı.

Uluçeçen, Quick Sigorta’nın sosyal medya platformlarında etkin şekilde yer aldığını, etkileşim sayıları konusunda sektör lideri olduklarını belirterek, şunları kaydetti:

"Sosyal medya öncelikli iletişim kanalımız. Birçok sosyal medya platformunda giderek artan bir etkileşime sahibiz. Siz acentelerimizin de, bizim en önemli iş ortağımız olarak sosyal medyaya önem vermeniz gerekiyor. Sadece Facebook sayfası açarak, Instagram ve Twitter hesabı oluşturarak yol alamazsınız. Bu platformlarda yapacağınız paylaşımlar ve etkileşim, günlük pratiklerinizin parçası olmalı. Nasıl gerçek hayatta insanların güvenini sağlamış olarak çalışıyorsunuz, sosyal medya platformlarında da aynı şekilde hareket edeceksiniz. Sigortacılığın önemini, sigortacılık ürünlerinin insanlara sağladığı güvenceyi bu kanallarda çok rahat şekilde anlatabilirsiniz. Bu kanallar sizin için şikayet, yakınma kanalı değil, pazarlama, tanıtım, satış kanalı..."

- "Bilgilendirmediğiniz bir konuda sahada anında satış yapmak zor"

Quick Sigorta CEO'su Uluçeçen, son derece etkili bir iletişim kanalı olan sosyal medyanın etkin ve amaca yönelik kullanılmaması durumunda "zaman tüketen medya" olacağını vurguladı.

Uluçeçen, "Sigortacılık ürünlerini en iyi tanıyan bilen kişilersiniz. Bunu en iyi anlatabilecek kişiler de sizlersiniz. İyi anlatamadığınız ya da önceden bilgilendirmediğiniz bir konuda sahada anında satış yapmak zor. Zorunlu sigortalar sizler için bireylerle temas imkanı sağlıyor. Müşteriyi bunaltmadan, satış baskısı oluşturmadan diğer ürünleri anlatın. Samimi olun. Bugün 30-40 liraya alınan bir seyahat sağlık sigortasının 30 bin avro güvence verdiğini anlatmak lazım. Konut sigortasının önemi ortada." ifadelerini kullandı.

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
10°
açık
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner418
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@