Tepebaşı Belediyesi Whatsapp Hattı Açıldı

Eskişehir Tepebaşı Belediyesi vatandaşlar ile daha iyi ve kaliteli iletişim kurabilmek adına mavi masa telefon hattı yanında whatsapp hattını da devreye sokarak vatandaşı dinliyor.

Tepebaşı Belediyesi Whatsapp Hattı Açıldı

Tepebaşı Belediyesi çağımızın gerektirdiği iletişim araçlarını kullanmaktan geri durmuyor. Vatandaşlara daha hızlı verimli ve kaliteli hizmet verebilmek ve vatandaşlardan gelen istek,soru ve önerileri daha hızlı kaydedebilmek amacıyla mavi masa hattı yanında whatsapp hattı ile de hizmet veriyor.

444 44 26 numaralı Mavi Masa hattı vatandaşların işlemlerini ve geri bildirim konusunda önemli rol oynuyor. 0 532 131 30 32 numaralı whatsapp hattı üzerinden ise vatandaşların şakayet ve önerileri an be an işleme alınarak cevaplanıyor. Mavi masa ve whatsapp uygulamalarını kullanmak istemeyen vatandaşlar için web sitesinde canlı iletişim hattıyla hizmet verilerek şikayet, istek ve öneriler kayda geçirilerek cevaplanıyor.

TEPEBAŞI BELEDİYESİ'NE ULAŞMAK ARTIK DAHA KOLAY

Belediye tarafından geliştirilen altyapı ile vatandaşlar 7/24 belediyeye ulaşabilir hale geliyor. Mesai saatleri içerisinde mavi masa üzerinden geri bildirimler alınırken mesai saatleri dışında da vatandaşların şikayet, ,istek ve önerileri mail olarak belediye personeline ulaşıyor. Ardından işleme alınarak vatandaşa bilgi aktarımı gerçekleşiyor.

Güncelleme Tarihi: 11 Haziran 2019, 00:32
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER