banner370

banner406

banner410

banner413

banner334

banner369

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner357
banner344

Unico Sigorta, YouTube for Action kampanyasıyla hem maliyetini azalttı hem de dönüşümlerinde %54 artış yakaladı

35 yıllık geçmişten getirdiği birikimle, 2015 yılı itibariyle yoluna yeni markasıyla devam eden Unico Sigorta, hayat dışı sigorta grubunda hizmet veriyor. Şirket, dijitalleşme ve teknoloji odaklı sigortacılık çözümleriyle sektörün öncü sigorta şirketlerinden biri olarak biliniyor ve stratejisinin odağına müşteri ve iş ortaklarına hayat kolaylaştırıcı ürünler sunmayı yerleştiriyor.

banner345
SİGORTA 19.12.2018, 15:06
Unico Sigorta, YouTube for Action kampanyasıyla hem maliyetini azalttı hem de dönüşümlerinde %54 artış yakaladı
banner346
banner414

35 yıllık geçmişten getirdiği birikimle, 2015 yılı itibariyle yoluna yeni markasıyla devam eden Unico Sigorta, hayat dışı sigorta grubunda hizmet veriyor. Şirket, dijitalleşme ve teknoloji odaklı sigortacılık çözümleriyle sektörün öncü sigorta şirketlerinden biri olarak biliniyor ve stratejisinin odağına müşteri ve iş ortaklarına hayat kolaylaştırıcı ürünler sunmayı yerleştiriyor. Unico Sigorta, bir yandan dönüşüm adedini artırırken diğer yandan da maliyetlerini azaltmak için Google çözümlerine başvurmaya karar verdi.

Unico Sigorta hakkında
2015 yılında kuruldu
Merkez ofisi İstanbul’da
www.unicosigorta.com.tr
Hedefler
Dönüşüm maliyetlerini azaltmak
Dönüşüm adedini artırmak
Marka bilinirliğini artırmak
Yaklaşım
TrueView for Action reklam modeli benimsendi
Bumper reklamlarıyla reklam sıralama kurgusu yapıldı
Arama ve Akıllı Görüntülü Reklam hedeflemeleri gerçekleştirildi
Sonuçlar
Form maliyetlerinde %16 azalma
Dönüşüm adedinde %54 artış
Marka içerikli aramalarda %110 artış

Unico Sigorta, stratejik öneme sahip ürünü UniKasko’nun dönüşüm maliyetlerini düşürmek ve marka aramalarını artırmak amacıyla televizyon yayınlarıyla eş zamanlı olarak Arama, Görüntülü Reklam Ağı ve YouTube özelinde, ajansları Plan B ile birlikte kapsamlı bir kampanya yürütmeye karar verdi. Hazırladığı kreatifte, araç sürüş yetenekleri iyi olan şoförlere uygun fiyatlı kasko teklifi verebileceği mesajını iletmeyi amaçladı.

Tüm kanallar genelinde bütünsel bir iletişim modeli kurgulayan marka, kullanıcının yolculuğu boyunca doğru mesajla doğru zamanda karşısına çıkarak onları form doldurmaya yönlendirdi. YouTube’da ise reklam sıralama özelliğinin avantajından faydalanılarak etkileşime geçmeyen kullanıcılara, hikayeleştirilmiş bir akışla marka tekrar hatırlatıldı. TrueView for Action modelinin harekete geçirici özelliğiyle de, ilgili teklif stratejileriyle kullanıcı direkt form doldurmaya yönlendirildi.

Google Görüntülü Reklam Ağı’nda statik ve duyarlı bannerlar ile yakın ilgi alanıyaşamdaki önemli olaylar, pazardaki kitleler, özel amaçlı kitleler ve Akıllı Görüntülü Reklam hedeflemeleri yapıldı. YouTube’da TrueView for Action ve Bumper reklamları benimsenerek reklam sıralama kurgusu yapıldı. Siteye daha önce gelmiş ancak form doldurmamış ve YouTube’da videoları izleyen kullanıcılar hedef kitle arasında yer aldı.

Marka, rakip ve jenerik kelimelerden faydalanılarak pazardaki kitleler ve yine özel yakın ilgi alanı hedeflemeleri uygulandı. “TV yayınlarından farklı olarak, YouTube’un sunduğu özel amaç, ilgi alanı, pazardaki kitle, yaşamdaki önem olaylar hedefleme seçeneklerini kullanarak Unico’nun asıl hedef kitlesi olan 25-54 yaş arası arama motorunda kasko ve sigorta kelimelerini arayan, araç sahibi ve yoğunlukla erkek kullanıcıya rahatlıkla ulaştık, burada kampanya seviyesinde bir segmentasyon yaparak bütçenin de %81’ini bu hedef kitle için kullandık,”” diyor Unico Sigorta Pazarlama İletişimi Müdürü Elifcan Çataloluk.

Yürütülen kampanya sonucunda önceki dönemle karşılaştırıldığında form maliyetleri %16 azalırken, dönüşüm adedi %54 artış gösterdi. Marka içerikli aramalarda ise %110 artış gözlemlendi. YouTube’da 28 milyon, Görüntülü Reklam Ağı’nda ise 45 milyon kişiye erişildi. Kampanyayla ilgili Unico Sigorta Pazarlama İletişimi Müdürü Elifcan Çataloluk şöyle diyor; “Bu kampanyayla elde ettiğimiz geniş yeniden pazarlama listesi mevcutta devam ettiğimiz Arama yayınlarında aldığımız dönüşüm maliyetlerine doğrudan etki etti. Bu sebeple sürekli iletişimi sürdürdüğümüz performans yayınlarımızda Unico’yla daha önce tanışmış geniş bir kitleye daha uygun maliyetlerle reklam yayını yapabiliyoruz.”

“Bu kampanya ile YouTube’u artık sadece marka mecrası olarak değil, performans yayınlarında da kullanabileceğimizi gördük. Sürekli iletişim stratejisini benimseyerek, hem maliyetlerimizi düşürdük, hem erişimi ve marka bilinirliğini artırdık, hem de performans odaklı kazanç sağladık. Ayrıca burada elde ettiğimiz yeniden pazarlama listelerini tüm kampanyalarımızda farklı kombinasyonlarla kullanmaya devam ediyoruz ve bu kişiler aktif olarak kasko yenileme dönemine girdiğinde Unikasko tekliflerimizi sunuyoruz.”

-Kerem Erdoan, Pazarlama Direktörü, Unico Sigorta

Kaynak

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
az bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner418
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 22 45
2. Sivasspor 23 45
3. Başakşehir 22 43
4. Galatasaray 22 42
5. Alanyaspor 23 39
6. Fenerbahçe 22 38
7. Beşiktaş 23 37
8. Göztepe 22 34
9. Gaziantep FK 23 31
10. Antalyaspor 23 25
11. Malatyaspor 22 24
12. Gençlerbirliği 22 24
13. Denizlispor 22 24
14. Çaykur Rizespor 21 24
15. Konyaspor 23 21
16. Ankaragücü 22 20
17. Kasımpaşa 22 16
18. Kayserispor 23 16
Takımlar O P
1. Hatayspor 23 45
2. Erzurum BB 23 42
3. Bursaspor 23 39
4. Adana Demirspor 23 37
5. Fatih Karagümrük 23 34
6. Keçiörengücü 23 32
7. Ümraniye 23 32
8. Akhisar Bld.Spor 23 32
9. Menemen Belediyespor 23 32
10. Altay 22 31
11. Balıkesirspor 23 31
12. Giresunspor 22 28
13. İstanbulspor 21 26
14. Altınordu 23 24
15. Osmanlıspor 23 21
16. Adanaspor 22 18
17. Eskişehirspor 23 16
18. Boluspor 22 16
Takımlar O P
1. Liverpool 26 76
2. Man City 27 57
3. Leicester City 27 50
4. Chelsea 27 44
5. Tottenham 27 40
6. Sheffield United 27 40
7. M. United 26 38
8. Burnley 27 37
9. Wolverhampton 26 36
10. Everton 26 36
11. Arsenal 26 34
12. Southampton 27 34
13. Crystal Palace 27 33
14. Newcastle 27 31
15. Brighton 27 28
16. Bournemouth 27 26
17. Aston Villa 27 25
18. West Ham 26 24
19. Watford 26 24
20. Norwich City 26 18
Takımlar O P
1. Barcelona 25 55
2. Real Madrid 25 53
3. Getafe 24 42
4. Real Sociedad 24 40
5. Atletico Madrid 24 40
6. Sevilla 24 40
7. Villarreal 24 38
8. Valencia 25 38
9. Granada 25 36
10. Levante 25 32
11. Athletic Bilbao 24 31
12. Osasuna 25 31
13. Real Betis 25 30
14. Deportivo Alaves 24 27
15. Real Valladolid 24 26
16. Eibar 24 24
17. Celta de Vigo 25 24
18. Mallorca 25 22
19. Leganés 25 19
20. Espanyol 24 19
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@