banner437

banner406

banner410

banner413

banner334

banner436

banner407

banner409

banner412

banner78

banner358
banner344

Unico Sigorta, YouTube for Action kampanyasıyla hem maliyetini azalttı hem de dönüşümlerinde %54 artış yakaladı

35 yıllık geçmişten getirdiği birikimle, 2015 yılı itibariyle yoluna yeni markasıyla devam eden Unico Sigorta, hayat dışı sigorta grubunda hizmet veriyor. Şirket, dijitalleşme ve teknoloji odaklı sigortacılık çözümleriyle sektörün öncü sigorta şirketlerinden biri olarak biliniyor ve stratejisinin odağına müşteri ve iş ortaklarına hayat kolaylaştırıcı ürünler sunmayı yerleştiriyor.

banner345
SİGORTA 19.12.2018, 15:06
Unico Sigorta, YouTube for Action kampanyasıyla hem maliyetini azalttı hem de dönüşümlerinde %54 artış yakaladı
banner346
banner414

35 yıllık geçmişten getirdiği birikimle, 2015 yılı itibariyle yoluna yeni markasıyla devam eden Unico Sigorta, hayat dışı sigorta grubunda hizmet veriyor. Şirket, dijitalleşme ve teknoloji odaklı sigortacılık çözümleriyle sektörün öncü sigorta şirketlerinden biri olarak biliniyor ve stratejisinin odağına müşteri ve iş ortaklarına hayat kolaylaştırıcı ürünler sunmayı yerleştiriyor. Unico Sigorta, bir yandan dönüşüm adedini artırırken diğer yandan da maliyetlerini azaltmak için Google çözümlerine başvurmaya karar verdi.

Unico Sigorta hakkında
2015 yılında kuruldu
Merkez ofisi İstanbul’da
www.unicosigorta.com.tr
Hedefler
Dönüşüm maliyetlerini azaltmak
Dönüşüm adedini artırmak
Marka bilinirliğini artırmak
Yaklaşım
TrueView for Action reklam modeli benimsendi
Bumper reklamlarıyla reklam sıralama kurgusu yapıldı
Arama ve Akıllı Görüntülü Reklam hedeflemeleri gerçekleştirildi
Sonuçlar
Form maliyetlerinde %16 azalma
Dönüşüm adedinde %54 artış
Marka içerikli aramalarda %110 artış

Unico Sigorta, stratejik öneme sahip ürünü UniKasko’nun dönüşüm maliyetlerini düşürmek ve marka aramalarını artırmak amacıyla televizyon yayınlarıyla eş zamanlı olarak Arama, Görüntülü Reklam Ağı ve YouTube özelinde, ajansları Plan B ile birlikte kapsamlı bir kampanya yürütmeye karar verdi. Hazırladığı kreatifte, araç sürüş yetenekleri iyi olan şoförlere uygun fiyatlı kasko teklifi verebileceği mesajını iletmeyi amaçladı.

Tüm kanallar genelinde bütünsel bir iletişim modeli kurgulayan marka, kullanıcının yolculuğu boyunca doğru mesajla doğru zamanda karşısına çıkarak onları form doldurmaya yönlendirdi. YouTube’da ise reklam sıralama özelliğinin avantajından faydalanılarak etkileşime geçmeyen kullanıcılara, hikayeleştirilmiş bir akışla marka tekrar hatırlatıldı. TrueView for Action modelinin harekete geçirici özelliğiyle de, ilgili teklif stratejileriyle kullanıcı direkt form doldurmaya yönlendirildi.

Google Görüntülü Reklam Ağı’nda statik ve duyarlı bannerlar ile yakın ilgi alanıyaşamdaki önemli olaylar, pazardaki kitleler, özel amaçlı kitleler ve Akıllı Görüntülü Reklam hedeflemeleri yapıldı. YouTube’da TrueView for Action ve Bumper reklamları benimsenerek reklam sıralama kurgusu yapıldı. Siteye daha önce gelmiş ancak form doldurmamış ve YouTube’da videoları izleyen kullanıcılar hedef kitle arasında yer aldı.

Marka, rakip ve jenerik kelimelerden faydalanılarak pazardaki kitleler ve yine özel yakın ilgi alanı hedeflemeleri uygulandı. “TV yayınlarından farklı olarak, YouTube’un sunduğu özel amaç, ilgi alanı, pazardaki kitle, yaşamdaki önem olaylar hedefleme seçeneklerini kullanarak Unico’nun asıl hedef kitlesi olan 25-54 yaş arası arama motorunda kasko ve sigorta kelimelerini arayan, araç sahibi ve yoğunlukla erkek kullanıcıya rahatlıkla ulaştık, burada kampanya seviyesinde bir segmentasyon yaparak bütçenin de %81’ini bu hedef kitle için kullandık,”” diyor Unico Sigorta Pazarlama İletişimi Müdürü Elifcan Çataloluk.

Yürütülen kampanya sonucunda önceki dönemle karşılaştırıldığında form maliyetleri %16 azalırken, dönüşüm adedi %54 artış gösterdi. Marka içerikli aramalarda ise %110 artış gözlemlendi. YouTube’da 28 milyon, Görüntülü Reklam Ağı’nda ise 45 milyon kişiye erişildi. Kampanyayla ilgili Unico Sigorta Pazarlama İletişimi Müdürü Elifcan Çataloluk şöyle diyor; “Bu kampanyayla elde ettiğimiz geniş yeniden pazarlama listesi mevcutta devam ettiğimiz Arama yayınlarında aldığımız dönüşüm maliyetlerine doğrudan etki etti. Bu sebeple sürekli iletişimi sürdürdüğümüz performans yayınlarımızda Unico’yla daha önce tanışmış geniş bir kitleye daha uygun maliyetlerle reklam yayını yapabiliyoruz.”

“Bu kampanya ile YouTube’u artık sadece marka mecrası olarak değil, performans yayınlarında da kullanabileceğimizi gördük. Sürekli iletişim stratejisini benimseyerek, hem maliyetlerimizi düşürdük, hem erişimi ve marka bilinirliğini artırdık, hem de performans odaklı kazanç sağladık. Ayrıca burada elde ettiğimiz yeniden pazarlama listelerini tüm kampanyalarımızda farklı kombinasyonlarla kullanmaya devam ediyoruz ve bu kişiler aktif olarak kasko yenileme dönemine girdiğinde Unikasko tekliflerimizi sunuyoruz.”

-Kerem Erdoan, Pazarlama Direktörü, Unico Sigorta

Kaynak

banner362
Yorumlar (0)
banner358
banner339
banner353
parçalı bulutlu
banner348
Günün Anketi Tümü
Sizce Yeni Sitemiz Nasıl Olmuş?
banner418
banner355
banner359
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 26 53
2. Başakşehir 26 53
3. Galatasaray 26 50
4. Sivasspor 26 49
5. Beşiktaş 26 44
6. Alanyaspor 26 43
7. Fenerbahçe 26 40
8. Göztepe 26 37
9. Gaziantep FK 26 32
10. Denizlispor 26 31
11. Antalyaspor 26 30
12. Gençlerbirliği 26 28
13. Kasımpaşa 26 26
14. Konyaspor 26 26
15. Malatyaspor 26 25
16. Çaykur Rizespor 26 25
17. Ankaragücü 26 23
18. Kayserispor 26 22
Takımlar O P
1. Hatayspor 28 53
2. Erzurum BB 28 47
3. Bursaspor 28 46
4. Adana Demirspor 28 45
5. Akhisar Bld.Spor 28 45
6. Fatih Karagümrük 28 43
7. Altay 28 43
8. Ümraniye 28 40
9. Giresunspor 27 38
10. Keçiörengücü 28 35
11. Balıkesirspor 28 35
12. Menemen Belediyespor 28 35
13. İstanbulspor 27 33
14. Altınordu 28 31
15. Boluspor 28 25
16. Osmanlıspor 28 24
17. Adanaspor 28 20
18. Eskişehirspor 28 17
Takımlar O P
1. Liverpool 29 82
2. Man City 28 57
3. Leicester City 29 53
4. Chelsea 29 48
5. M. United 29 45
6. Wolverhampton 29 43
7. Sheffield United 28 43
8. Tottenham 29 41
9. Arsenal 28 40
10. Burnley 29 39
11. Crystal Palace 29 39
12. Everton 29 37
13. Newcastle 29 35
14. Southampton 29 34
15. Brighton 29 29
16. West Ham 29 27
17. Watford 29 27
18. Bournemouth 29 27
19. Aston Villa 28 25
20. Norwich City 29 21
Takımlar O P
1. Barcelona 27 58
2. Real Madrid 27 56
3. Sevilla 27 47
4. Real Sociedad 27 46
5. Getafe 27 46
6. Atletico Madrid 27 45
7. Valencia 27 42
8. Villarreal 27 38
9. Granada 27 38
10. Athletic Bilbao 27 37
11. Osasuna 27 34
12. Real Betis 27 33
13. Levante 27 33
14. Deportivo Alaves 27 32
15. Real Valladolid 27 29
16. Eibar 27 27
17. Celta de Vigo 27 26
18. Mallorca 27 25
19. Leganés 27 23
20. Espanyol 27 20
banner360
banner361
Günün Karikatürü Tümü
banner419

Gelişmelerden Haberdar Olun

@